1. UVAJANJE NOVEGA SPLETNEGA MESTA ZA STROKOVNO JAVNOST, POOBLAŠČENO ZA PREDPISOVANJE IN IZDAJANJE ZDRAVILPolona Arnež, 2025, ni določena Opis: Spletno mesto predstavlja okno podjetja, na osnovi katerega se potencialni uporabniki odločijo za ogled informacij. Tudi strokovnjaki, pooblaščeni za predpisovanje in izdajanje zdravil niso izjema.
Motiv in namen diplomskega dela je bil pripraviti načrt za prenovo in uvajanje vsebin spletnega mesta za strokovno javnost. V empiričnem delu smo z analizo spletnih mest farmacevtskih podjetij ugotovili, da imajo 4 možnost dostopa do strokovnih vsebin.
S fokusno skupino smo ugotovili, da intervjuvani zdravniki iščejo na spletu strokovne informacije za predpisovanje zdravil. Nihče od intervjuvanih zdravnikov ne obiskuje spletnih mest farmacevtskih podjetij, ker tam ne dobijo informacij, ki jih potrebuje za predpisovanje zdravil. Ključne besede: tržno komuniciranje, digitalni marketing, spletno mesto, trženje zdravil Objavljeno v ReVIS: 07.02.2025; Ogledov: 165; Prenosov: 6
Celotno besedilo (1,69 MB) |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. ZADOVOLJSTVO STRANK TRGOVINE AGROMETAL IN MNENJE KUPCEV V PRODAJNEM PROCESU TRAKTORJEV CASE IHSebastjan Raztresen, 2024, ni določena Opis: Pomembno vlogo pri poslovni uspešnosti podjetja ima vsekakor raziskovanje in analiza potreb, želj in pričakovanj strank ter proučevanje njihovega zadovoljstva. Tovrstne tržne raziskave in ugotovitve namreč prinašajo argumentirane smernice za sprejemanje nadaljnjih poslovnih odločitev v podjetju.
Tudi družinsko podjetje Agrometal d.o.o., v katerem sem zaposlen že vrsto let, si med prioritetne vrednote ter cilje zastavlja zadovoljne kupce. Obenem se v podjetju zavedamo, da sta, če rečemo metaforično, marketing in prodaja dve strani istega kovanca. To pomeni, da morata obe funkciji med seboj nujno sodelovati, saj sta v primeru neodvisnosti ena od druge manj učinkoviti ali pa za poslovanje podjetja lahko celo usodni. Na podlagi praktičnih izkušenj, ki jih imam na področju marketinga in prodaje, posebno vrednost pripisujem predvsem vzpostavljanju, grajenju in ohranjanju odnosov s kupci, pri čemer se mi zdijo še posebej dragocena znanstvena spoznanja o psihologiji prodaje, ki jih je potrebno smiselno uporabiti v prodajnem procesu, ko preko različnih kanalov komuniciramo s strankami. Ključne besede: prodajni proces, Agrometal, traktorji CASE IH, vzpostavljanje in ohranjanje odnosa s strankami, trženje, zadovoljstvo kupcev, psihologija prodaje. Objavljeno v ReVIS: 15.10.2024; Ogledov: 415; Prenosov: 13
Celotno besedilo (3,65 MB) |
8. |
9. |
10. |