Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Pomen etike pri poslovanju z nepremičninami
Tina Brodarič, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovna etika, morala, nepremičnine, trženje nepremičnin, nepremičninska agencija
Objavljeno: 01.08.2018; Ogledov: 3559; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

5.
6.
Individualne razlike in vplivi okolja na nakup nepremičnin
Anja Mizgur, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje nepremičnin, nakupni dejavniki, modeli povpraševanja, finančna kriza
Objavljeno: 06.08.2018; Ogledov: 2336; Prenosov: 134
.doc Celotno besedilo (8,46 MB)

7.
Prodaja novogradenj v času finančne krize
Špela Prosen, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nepremičnine, trg nepremičnin, finančna kriza, trženje, novogradnje
Objavljeno: 23.08.2018; Ogledov: 2333; Prenosov: 138
.pdf Celotno besedilo (37,98 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
9.
10.
Trženje nepremičnin na primeru novogradnje dveh dvostanovanjskih stavb v Ljubljani
Barbara Lukan, 2023

Opis: Uspešen proces trženja stanovanjskih novogradenj pomeni poznati in razumeti kupca tako dobro, da kupec ob danih pogojih nakupa kar najlažje sprejme odločitev za nakup nepremičnine. Kot dolgoletna licencirana nepremičninska posrednica sem kmalu spoznala, da je tržni vidik nepremičninskega projekta ključen tako za uspešno gradbeno izvedbo kot tudi za tržno naravnano prodajo, še toliko bolj pa v trenutnih zaostrenih gospodarskih in družbenih razmerah zaradi posledic vojne v Ukrajini in drugih makroekonomskih gibanj. V magistrskem delu poskušam prepoznati in opisati ključne dejavnike nepremičninskega projekta novogradnje dveh stanovanjskih stavb v Ljubljani z namenom doseganja cilja uspešne prodaje. Omejila sem se na notranje in zunanje dejavnike, za katere sem skozi raziskavo ugotovila, da so lahko ključni za doseganje cilja uspešne prodaje nepremičninskega projekta ter za izdelavo priporočil za osnovanje sodobne strategije trženja, ki lahko pripomore pri trženju podobnih nepremičninskih projektov v Ljubljani in širše. Na osnovi rezultatov raziskave lahko sklepam, da so med vsemi tremi skupinami dejavnikov, fizičnih, okoliških in družbenoekonomskih, ki lahko močno vplivajo na nakup stanovanjske novogradnje, najpomembnejši ključni dejavniki cenovna konkurenčnost, mikrolokacija, velikost stanovanja, tloris stanovanja, občutek varnosti ter razgled iz stanovanja. Na nakupno odločitev naj bi po mnenju anketirancev najmanj vplivali dejavniki zaostrenih gospodarskih in socialnih posledic zaradi vojne v Ukrajini. Večina sodelujočih meni, da kljub zmanjšanju kupne moči prebivalstva in visokim cenam obseg stanovanjske gradnje še vedno narašča, večina pa to pripisuje dejstvu, da je še vedno premalo ponudbe v primerjavi s povpraševanjem in je nakup nepremičnine v času krize ena varnejših možnosti naložbe. Prispevek k rezultatom raziskave za področje trženja novogradenj v Ljubljani predstavljajo identificirani novi ključni dejavniki, katerih integriranje v sodobno strategijo trženja lahko pripomore k uspešnejši zasnovi in prodaji podobnih nepremičninskih projektov v Ljubljani.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje, trženje nepremičnin, projektno vodenje, novogradnja, ključni dejavniki, vojna v Ukrajini, Ljubljana
Objavljeno: 12.12.2023; Ogledov: 216; Prenosov: 1

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh