Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vrednost nepremičnine : perspektiva nepremičninskih posrednikov
Sandra Kostrešević, 2024, magistrsko delo

Opis: Vrednotenje nepremičnin je kompleksen proces, ki vključuje določanje tržne in drugih vrednosti nepremičnine na podlagi različnih dejavnikov. Za doseganje čim točnejših vrednosti je potrebno izbiro načina vrednotenja prilagoditi posebnim značilnostim nepremičnine. V magistrskem delu smo opisali tri načine vrednotenja, in sicer način tržnih primerjav, na donosu zasnovan način in nabavnovrednostni način. Formalne ocene vrednosti za namene zavarovanja posojil, obdavčevanja, poslovnih odločitev in podobno podajajo pooblaščeni ocenjevalci vrednosti in sodni cenilci. Neformalne ocene pa podajajo tudi nepremičninski posredniki, in sicer za svoje naročitelje v poslih posredovanja. Namen tega magistrskega dela je bil preučiti, kakšna je njihova perspektiva na vrednost nepremičnine z osredotočanjem na kozmetične in gradbene prenove, strateško določanje cene, načine njihovega ocenjevanja nepremičnin, hkrati pa raziskati, kakšna je njihova vloga v celotnem postopku. Nepremičninski posrednik ima ključno vlogo pri vrednotenju nepremičnin, ker s svojim znanjem in izkušnjami pomaga določiti ustrezno ceno, ki bo privabila kupce in hkrati zagotavlja pravičen izid in zakonitost prodaje. Uporablja svoje strokovno znanje o trgu, trendih in vrednotenju nepremičnin, da optimizira strategijo prodaje. Poleg tega pomaga pri strategijah oglaševanja in pogajanjih, kar lahko vpliva na končno ceno in čas prodaje nepremičnine. Raziskava, ki smo jo izvedli s kvantitativno metodo anketiranja, je pokazala, da se lahko vpliv prenov razlikuje v učinkovitosti pri zvišanju tržne vrednosti glede na vrsto in obseg opravljenih del. Kot bolj donosne so se izkazale kozmetične prenove, na splošno pa nepremičninski posredniki ocenjujejo, da ni pozitivne korelacije med prenovami in višjo tržno vrednostjo glede na strošek prenove. Prav tako je bilo ugotovljeno, da igra začetna oglaševana cena pomembno vlogo pri uspehu prodaje. Napačno določena cena lahko vodi do dolgotrajnega iskanja kupca ali do nižje končne prodajne cene. Nepremičninski posredniki pa se strinjajo, da lahko s svojo vpletenostjo pri prodaji nepremičnine dosežejo višjo tržno vrednost, kot bi jo lastniki sami, stranke pa z njimi sodelujejo zaradi prepričanja, da da bo proces potekal bolj gladko in zakonito, ker cenijo njihovo strokovno znanje in izkušnje.
Ključne besede: vrednotenje nepremičnin, nepremičninski posrednik, nepremičnina, tržna vrednost, prenove, oglaševana cena, nepremičninsko posredovanje, strategija oglaševanja
Objavljeno v ReVIS: 15.01.2025; Ogledov: 338; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (4,08 MB)

2.
Krepitev znamke na primeru Ojster
Jaka Skubic, 2023, magistrsko delo

Opis: Cilj magistrskega dela je prepoznati ključne dejavnike, ki vplivajo na krepitev znamke. Z analizo podatkov, zbranih z vprašalnikom, smo s statističnimi metodami testirali hipoteze in odgovorili na raziskovalno vprašanje, kateri so tisti elementi znamke Ojster, ki imajo za kupce edinstveno vrednost. Rezultati analize kažejo, da je za kupce znamke Ojster med pomembnejšimi elementi prodajna izkušnja, ki gradi zvestobo znamki. V nadaljevanju nas je zanimalo, kako lahko znamka Ojster s trženjskimi aktivnostmi neguje željeni odnos s kupci, za kar smo uporabili različna orodja strateškega načrtovanja, ki so tudi podlaga za oblikovanje načrta krepitve znamke Ojster, kar pa je osrednji cilj magistrskega dela.
Ključne besede: znamka, znamčenje, krepitev znamke, tržna strategija, neotipljiv kapital znamke.
Objavljeno v ReVIS: 11.10.2023; Ogledov: 1315; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

3.
4.
Poslovni načrt za hotel X
Andrej Prunk, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za hotel X, ki se nahaja v Sežani. Poslovne načrte po vsem svetu uporabljajo za spodbujanje in razvoj poslovne rasti. Namen diplomskega dela je s pomočjo izdelanega poslovnega načrta pridobiti možnost financiranja za projekt nakupa in obnove hotela X. Poslovni načrt je opredelil upravičenost investicije, ki bo prinesla nove zaposlitve, povečanje prihodkov in ustvarjanje novih dobičkov. Prav tako se bo povečala dodana vrednost in dodana vrednost na zaposlenega. Projekt bo na turistični trg prinesel novo ponudbo, ki je potrebna in bo konkurenčna v svojem okolju.
Ključne besede: poslovni načrt, investicija, turizem, hotel, tržna strategija, finančno poslovanje, uporabnost
Objavljeno v ReVIS: 22.07.2022; Ogledov: 1691; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

5.
Pospeševanje prodaje merilnikov kakovosti zraka
Miha Aleš, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučili možnosti pospeševanja prodaje za novonastalo podjetje Global PMM, d. o. o. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo naredili tržno analizo in marketinški plan ter se spoznali s trženjskim komuniciranjem, na koncu pa smo naredili strategijo, kako pospešiti prodajo indikativnih merilnikov kakovosti zraka. Osnovni namen diplomskega dela je bil preveriti, ali si kupci na slovenskem trgu želijo več merilnikov kakovosti zraka. S spletnim anketnim vprašalnikom in vzorcem 747 anketirancev smo prišli do spoznanja, da obstaja veliko zanimanje za nakup indikativnih merilnikov kakovosti zraka.
Ključne besede: indikativni merilniki kakovosti zraka, marketinški plan, pospeševanje prodaje, trženjsko komuniciranje, tržna strategija
Objavljeno v ReVIS: 02.02.2022; Ogledov: 1630; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

6.
Tržna strategija ob uvedbi novega mesnega izdelka na slovenski trg : magistrska naloga
Evelina Krajnc, 2014, magistrsko delo

Ključne besede: trženje, strategije trženja, tržna strategija, izdelek, podjetje, znanje
Objavljeno v ReVIS: 12.01.2021; Ogledov: 1947; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (997,88 KB)

7.
Načrtovanje rasti in razvoja podjetja G3Spirits, d. o. o. : diplomsko delo
Anže Herbst, 2015, diplomsko delo

Ključne besede: strategija podjetniške rasti, rastoči posel, tržna raziskava, analiza trga
Objavljeno v ReVIS: 22.03.2018; Ogledov: 3343; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (851,09 KB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh