Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Vloga uporabe spletnih socialnih omrežij v tržnem komuniciranju s potrošniki
Niko Plavčak, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: družabna omrežja, tržno komuniciranje, spletna socialna omrežja, podjetja, splet
Objavljeno: 12.12.2020; Ogledov: 1647; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (382,42 KB)

3.
Pomen tržnega komuniciranja v malem podjetju
Miša Notersberg, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: tržno komuniciranje, mala podjetja, splet trženjskih komunikacij, orodja tržnega komuniciranja
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 1309; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (799,67 KB)

4.
Vpliv spola na pospeševanje prodaje
Urška Raspotnik, 2021

Opis: Trženje je ena izmed glavnih funkcij v podjetju, s katerim proizvajalci dostopajo do svojih odjemalcev. Da se komunikacija sploh začne, uporabijo podjetja različna orodja tržnokomunikacijskega spleta. Eno pomembnejših orodij tržnokomunikacijskega spleta je pospeševanje prodaje. Podjetja namenijo čedalje več denarnih sredstev za tovrstno obliko komuniciranja in ker je spol eden pomembnejši dejavnikov, ki vpliva na nakupno vedenje kupcev, smo v diplomskem delu raziskali vpliv spola na pospeševanje prodaje. Pri tem smo raziskovali, katera orodja pospeševanja prodaje bolj in katera manj vplivajo na nakupno odločitev posameznega spola. Raziskava je pokazala, da so razlike v vplivu različnih orodij pospeševanja prodaje na posamezni spol. Pri tem smo ugotovili, da na ženske najbolj vplivajo popusti/nižje cene, nagrade za stalne kupce, možnost brezplačne podaljšane garancije, razstavljanje izdelkov in prikazovanje delovanja izdelka. Na moške pa najbolj vplivajo možnost vračila dela kupnine (rabati) in brezplačni preizkusi.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje, trženjski splet, tržno komuniciranje, pospeševanje prodaje, spol, nakupne navade žensk, nakupne navade moških.
Objavljeno: 28.09.2021; Ogledov: 975; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

5.
6.
Tržno komuniciranje v turistični agenciji X na Finskem
Tara Šertel, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženjski splet, tržno komuniciranje, turistične agencije, diplomsko delo
Objavljeno: 10.07.2023; Ogledov: 330; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (652,42 KB)

7.
Prenova trženjskih aktivnosti v podjetju X
Tina Dvornik, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: tržno komuniciranje, digitalno trženje, trženjski splet, diplomsko delo
Objavljeno: 25.09.2023; Ogledov: 288; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (872,76 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh