Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Organizacija in izvedba cestnih premikov enot slovenske vojske
Rajko Vrečar, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: slovenska vojska, vozila, premiki in transport, logistika
Objavljeno: 05.09.2017; Ogledov: 2826; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

2.
Poslovni načrt za rast transportnega podjetja
Žiga Dinghauser, 2017

Opis: V današnjih časih se morajo podjetja znati hitro prilagajati spremembam na trgu. To pomeni, da se morajo zavedati svojih prednosti in slabosti. Konstantno morajo spremljati svoje poslovanje, saj lahko le tako uspešno in konkurenčno poslujejo na trgu. Biti morajo konstantno na preţi za novimi poslovnimi priloţnostmi, saj lahko s tako fleksibilnostjo izboljšujejo delovanje podjetja. Vsak posameznik v podjetju se mora dobro zavedati svoje naloge, ter jo čim bolj učinkovito opravljati. Zavedati se mora, da zaposleni v podjetju delujejo za enako organizacijo, zato je potrebno ekipno delo. Zelo pomembna je komunikacija med zaposlenimi v podjetju, to pripomore k dobri organizaciji in aţurnosti zaposlenih. Ne smejo pa pozabiti na profesionalen pristop do strank. V diplomskem delu bom predstavil transportno podjetje ter analiziral njihovo poslovanje, trg, konkurenco in razvojne moţnosti, s tem pa bo nastal poslovni načrt, kateri, upam, bo v pomoč tudi transportnemu podjetju. Začel bom s samo predstavitvijo podjetja, kjer bo predstavljena zgodovina podjetja, vizija in poslanstvo. Preučil bom pojme transport, logistika, skladiščenje in ob tem podal mnenje s praktičnega vidika iz lastnih izkušenj. V diplomskem delu bom napisal načrt za 3 letno rast. V zaključku bom podal svojo ugotovitev in mnenje za nadaljnjo rast.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, transport, logistika, rast podjetja, analiza podjetja
Objavljeno: 29.09.2017; Ogledov: 3948; Prenosov: 284
.pdf Celotno besedilo (703,96 KB)

3.
Organizacija prevoza dializnih pacientov v Splošni bolnišnici Celje
Aleksandra Siter, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: transport, logistika, prevozi pacientov, zadovoljstvo pacientov, dializa, diplomsko delo
Objavljeno: 05.10.2017; Ogledov: 3752; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (536,67 KB)

4.
Pomen logistike v mednarodnem poslovanju
Katja Lekan, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mednarodno poslovanje, logistika, cestni transport, prevozne listine, organiziranje prevoza
Objavljeno: 14.06.2018; Ogledov: 9720; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

5.
6.
7.
Organizacija transporta in drugih logističnih postopkov v podporo industrijski proizvodnji
Matej Podržaj, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: inženirski poklici, inteligentni sistemi, logistika, roboti, transport
Objavljeno: 29.11.2022; Ogledov: 573; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (2,17 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Vpliv krize dobavnih verig na podjetje RADANOVIČ Brežice, d.o.o.
Valentina Golob, 2024

Opis: Avtomobilska industrija se zaradi hitrih tehnoloških sprememb neprestano spopada z različnimi izzivi. Kljub vsem izzivom pa je bilo leto 2020 zaznamovano kot ključno obdobje za avtomobilsko industrijo, saj se je ta nenadoma soočala z največjim in nepredvidljivim izzivom – pandemijo covida-19. Prvi izzivi, ki so se pojavili zaradi pandemije covida-19, so bili povezani s krizo dobavnih verig, ki predstavlja ključni element sodobnega globalnega gospodarstva. V prvem delu diplomske naloge je predstavljen razvoj avtomobilske industrije, konkurenčnost avtomobilske industrije in dejavniki, vpliv in posledice krize leta 2008 na avtomobilsko industrijo, izzivi transporta in logistike ter avtomobilska industrija v prihodnosti. V drugem delu diplomske naloge so predstavljeni rezultati raziskave, ki se osredotoča na vpliv pandemije covida-19 na družinsko podjetje RADANOVIČ Brežice, d. o. o. Podatki so bili pridobljeni s pomočjo dveh intervjujev, ki sta bila izvedena na področju prodaje in marketinga. Vprašanja, postavljena v okviru intervjujev, so raziskovala poslovanje podjetja med krizo, izzive, s katerimi se je podjetje soočalo, ter prilagojeno marketinško strategijo v tem zahtevnem obdobju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: avtomobilska industrija, dobavne verige, transport in logistika, pandemija covida-19, vpliv krize.
Objavljeno: 22.04.2024; Ogledov: 88; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh