1. |
2. Poslovni načrt za rast transportnega podjetjaŽiga Dinghauser, 2017 Opis: V današnjih časih se morajo podjetja znati hitro prilagajati spremembam na trgu. To pomeni, da se morajo zavedati svojih prednosti in slabosti. Konstantno morajo spremljati svoje poslovanje, saj lahko le tako uspešno in konkurenčno poslujejo na trgu. Biti morajo konstantno na preţi za novimi poslovnimi priloţnostmi, saj lahko s tako fleksibilnostjo izboljšujejo delovanje podjetja.
Vsak posameznik v podjetju se mora dobro zavedati svoje naloge, ter jo čim bolj učinkovito opravljati. Zavedati se mora, da zaposleni v podjetju delujejo za enako organizacijo, zato je potrebno ekipno delo. Zelo pomembna je komunikacija med zaposlenimi v podjetju, to pripomore k dobri organizaciji in aţurnosti zaposlenih. Ne smejo pa pozabiti na profesionalen pristop do strank.
V diplomskem delu bom predstavil transportno podjetje ter analiziral njihovo poslovanje, trg, konkurenco in razvojne moţnosti, s tem pa bo nastal poslovni načrt, kateri, upam, bo v pomoč tudi transportnemu podjetju. Začel bom s samo predstavitvijo podjetja, kjer bo predstavljena zgodovina podjetja, vizija in poslanstvo. Preučil bom pojme transport, logistika, skladiščenje in ob tem podal mnenje s praktičnega vidika iz lastnih izkušenj. V diplomskem delu bom napisal načrt za 3 letno rast. V zaključku bom podal svojo ugotovitev in mnenje za nadaljnjo rast. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: poslovni načrt, transport, logistika, rast podjetja, analiza podjetja Objavljeno: 29.09.2017; Ogledov: 3948; Prenosov: 284 Celotno besedilo (703,96 KB) |
3. |
4. |
5. |
6. Spremembe v poslovanju transportnega podjetja po vpeljavi programa za sledenje vozilDamjana Novak, 2018 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: menedžment, oskrbovalne verige, logistika, tovorni transport, transportni stroški, informacijsko-komunikacijske tehnologije, IKT, upravljanje, diplomske naloge Objavljeno: 23.08.2021; Ogledov: 975; Prenosov: 0 Celotno besedilo (2,60 MB) |
7. |
8. Vpliv krize dobavnih verig na podjetje RADANOVIČ Brežice, d.o.o.Valentina Golob, 2024 Opis: Avtomobilska industrija se zaradi hitrih tehnoloških sprememb neprestano spopada z različnimi izzivi. Kljub vsem izzivom pa je bilo leto 2020 zaznamovano kot ključno obdobje za avtomobilsko industrijo, saj se je ta nenadoma soočala z največjim in nepredvidljivim izzivom – pandemijo covida-19. Prvi izzivi, ki so se pojavili zaradi pandemije covida-19, so bili povezani s krizo dobavnih verig, ki predstavlja ključni element sodobnega globalnega gospodarstva.
V prvem delu diplomske naloge je predstavljen razvoj avtomobilske industrije, konkurenčnost avtomobilske industrije in dejavniki, vpliv in posledice krize leta 2008 na avtomobilsko industrijo, izzivi transporta in logistike ter avtomobilska industrija v prihodnosti.
V drugem delu diplomske naloge so predstavljeni rezultati raziskave, ki se osredotoča na vpliv pandemije covida-19 na družinsko podjetje RADANOVIČ Brežice, d. o. o. Podatki so bili pridobljeni s pomočjo dveh intervjujev, ki sta bila izvedena na področju prodaje in marketinga. Vprašanja, postavljena v okviru intervjujev, so raziskovala poslovanje podjetja med krizo, izzive, s katerimi se je podjetje soočalo, ter prilagojeno marketinško strategijo v tem zahtevnem obdobju. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: avtomobilska industrija, dobavne verige, transport in logistika, pandemija covida-19, vpliv krize. Objavljeno: 22.04.2024; Ogledov: 88; Prenosov: 3 Celotno besedilo (1,01 MB) |