1. |
2. |
3. Študija izvedljivosti projekta gradnje in prodaje apartmajskega naselja na CresuTomo Čajić, 2024, magistrsko delo Opis: Magistrsko delo obravnava kompleksnost projektov kot enkratnih, časovno in finančno omejenih procesov, usmerjenih v doseganje ciljev naročnika. Ključna je faza snovanja, ki preverja smiselnost in izvedljivost projekta. Na primeru gradnje apartmajskega naselja na Cresu analiziramo investicijsko smiselnost in ekonomsko učinkovitost, ob upoštevanju specifičnosti lokacije in razpršenosti kupcev. Uporaba teoretičnih in empiričnih metod omogoča oblikovanje modela za ocenjevanje projektov. Cilj dela je nedvomno prispevati k razumevanju postopkov in metod, ki podpirajo snovanje investicijskih projektov, ter oblikovati celovit pristop k njihovi oceni. Ključne besede: analiza stroškov in dobrobiti, investicijski projekti, neto sedanja vrednost, notranja stopnja donosa, strategija investiranja, finančna analiza, snovanje projektov, ekonomska učinkovitost. Objavljeno v ReVIS: 20.12.2024; Ogledov: 130; Prenosov: 5 Celotno besedilo (2,32 MB) |
4. |
5. |
6. Primerjava ogrevalnega sistema v alpski in primorski hiši : diplomska nalogaLuka Jankovič, 2024, diplomsko delo Ključne besede: energija, hladilni sistemi, ogrevalni sistemi, ogrevanje, ogrevanje stavbe, učinkovitost, alpske hiše, primorske hiše Objavljeno v ReVIS: 03.12.2024; Ogledov: 162; Prenosov: 3 Celotno besedilo (1,55 MB) |
7. Raziskovanje odporov pri kognitivno vedenjski terapiji anksioznostiDaria Vujinovic, 2024, ni določena Opis: Odpor v svetovanju je kompleksen pojav, ki se kaže na različne načine in vpliva na učinkovitost procesa. Svetovalci se pogosto srečujejo s svetovanci, ki se negativno odzivajo na intervencije in ne delujejo v svojem najboljšem interesu. Medtem ko je bil odpor tradicionalno razumljen kot nepripravljenost svetovanca na spremembe, sodobni pristopi poudarjajo, da je to rezultat interakcij v svetovalnem odnosu. Raziskave kažejo, da odpor ni redek, vendar svetovalci pogosto spregledajo njegove znake, kar vodi v neuspešno svetovanje.
Odpor izhaja iz psihoanalitične teorije, vendar se je razširil na več teoretičnih smeri, ki ponujajo različne definicije in pristope k premagovanju odpora. Večina modelov priznava, da je odpor oblika samoohranitve, ki pomaga svetovancem pri soočanju z negotovostjo med terapijo.
Ta naloga raziskuje odpor v svetovanju, s poudarkom na kognitivno-vedenjskem pristopu 3. vala pri zdravljenju anksioznosti. Metodologija je vključevala kvalitativno analizo podatkov, zbranih med srečanji s petimi svetovankami, ki so bile deležne kognitivno-vedenjske terapije 3. vala za anksioznost. Podatki so bili zbrani z opazovanjem, intervjuji in vprašalniki. Analiza je vključevala prepoznavanje in razvrščanje različnih vrst odpora ter zbiranje podatkov o učinkovitosti različnih pristopov pri premagovanju odpora. Preučili smo poročila svetovank in sestavili listo priporočil, kako lahko svetovalec pomaga svetovancu pri premagovanju odpora.
Ključne ugotovitve kažejo, da se je odpor med svetovankami manifestiral v različnih oblikah. Pomembna ugotovitev je, da vse svetovanke niso kazale enake stopnje, oblike in vzorce odpora. Raziskava je pokazala, da je za uspešno premagovanje odpora ključno, da svetovalci prepoznajo in razumejo različne oblike odpora, prilagodijo svoje strategije glede na specifične potrebe svetovanca ter izobražujejo svetovance o pojavu odpora. Učinkovite strategije vključujejo vzpostavitev varnega in zaupljivega odnosa ter uporabo metod motivacijskega intervjuja. Naše delo prispeva k boljšemu razumevanju odpora in lahko pomaga pri izboljševanju svetovalne prakse, kar omogoča doseganje boljših rezultatov. Ključne besede: odpor v svetovanju, kognitivno-vedenjska terapija, zdravljenje anksioznosti, učinkovitost svetovanja, svetovalni odnos Objavljeno v ReVIS: 28.11.2024; Ogledov: 210; Prenosov: 9 Celotno besedilo (2,17 MB) |
8. UČINKOVITOST MARKETINŠKIH STRATEGIJ PRI CILJNI PUBLIKI: GENERACIJA ZAmaris Djordjević, 2024, ni določena Opis: Lahko bi rekli, da je danes učinkovita marketinška strategija misterioznost. Obstajajo
različna prepričanja o tem, kaj naj bi pri ciljni publiki, generaciji Z, delovalo, vendar se
včasih zdi, da nič zares ne deluje.
Cilj našega raziskovanja je ugotoviti, kako se na marketinška sporočila odziva generacija
Z ter na kakšen način spremljajo in nadzorujejo odzive tisti, ki marketinška sporočila
ustvarjajo. V teoretičnem delu bomo predstavili osnove marketinga, njegov razvoj,
tradicionalni in digitalni marketing ter nevromarketing in gverilski marketing. V drugem
delu bomo s pomočjo kvalitativnih metod preučili odzive generacije Z ter razmišljanje
ustvarjalcev marketinških sporočil. Ključne besede: Marketing, marketinško sporočilo, marketinške strategije, generacija Z, učinkovitost marketinških sporočil. Objavljeno v ReVIS: 27.09.2024; Ogledov: 298; Prenosov: 9 Celotno besedilo (3,40 MB) |
9. Strategija celovitega produktivnega vzdrževanjaMaja Lambreščak, 2024, ni določena Opis: Sodobna proizvodnja podjetij se vse bolj poslužuje strategij, ki pozitivno vplivajo na operativno odličnost ter optimizacijo procesov, kar jim omogoča konkurenčno prednost. Namen raziskave je pregled literature, ki proučuje uporabo strategij celovitega produktivnega vzdrževanja ter njen vpliv na ključne kazalnike učinkovitosti v farmacevtski industriji. Izbrana ključna metoda vključuje sistematični pregled literature s pomočjo Google Učenjaka v obdobju od leta 2019 do 2024. Pregled pridobljene literature je temeljil na vključitvenih in izključitvenih kriterijih, kot so leto objave, jezik, relevantnost teme ter dostop do celotnega besedila. S pomembnimi bazami, kot sta Scopus in Web of Science ter številom citatov, pridobljenih z Google Učenjakom, je bila opravljena kritična ocena zanesljivosti virov. Pomembna merila vključevanja virov so bila osredotočenost na strategijo celovitega produktivnega vzdrževanja, merjenje skupne učinkovitosti opreme in specifičnost farmacevtske industrije. Pet člankov, ki so obravnavali različne tipe opreme in metodologije za izboljšanje skupne učinkovitosti opreme, je bilo izbranih in vključenih v končni pregled. Rezultati pregleda literature kažejo, da implementacija strategije celovitega produktivnega vzdrževanja zmanjšuje nepredvidene izpade, izboljšuje zanesljivost delovanja opreme ter prispeva k izboljšanju kazalnikov skupne učinkovitosti opreme. Primerjave dosedanjih raziskav so pokazale, da je za uspešno implementacijo strategije pomembna podpora vodstva. V procesu spreminjanja kulture, ki stremi k nenehnim izboljšavam, pa je potrebna vključenost vseh zaposlenih. Kvalitativna analiza izbranih člankov in primerjave s strokovno literaturo temeljijo na dognanjih, da strategija celovitega produktivnega vzdrževanja prispeva k izboljšanju učinkovitosti z uvedbo avtonomnega in načrtovanega vzdrževanja, nenehnega izobraževanja zaposlenih ter optimizacije procesov. Strategija je ključnega pomena za doseganje operativne odličnosti v farmacevtski industriji. Ključne besede: celovito produktivno vzdrževanje, skupna učinkovitost opreme, farmacevtska industrija, ključni kazalniki učinkovitosti, zmogljivost opreme Objavljeno v ReVIS: 15.09.2024; Ogledov: 327; Prenosov: 10 Celotno besedilo (1,81 MB) |
10. Vpliv umetne inteligence na izboljšanje procesov v organizacijah : magistrska nalogaKatja Bregar, 2024, magistrsko delo Ključne besede: umetna inteligenca, vpliv, organizacija, obvladovanje procesov, delovni procesi, implementacija umetne inteligence, etični vidik, učinkovitost, magistrske naloge Objavljeno v ReVIS: 22.07.2024; Ogledov: 394; Prenosov: 37 Celotno besedilo (1,66 MB) |