Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Nasilje v šoli
Mojca Škerlj, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nasilje, šola, učenec, učitelj, pravica, dolžnost, kršitev
Objavljeno: 15.12.2017; Ogledov: 2999; Prenosov: 163
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

3.
Kako uporaba spletne učilnice spodbuja interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče
Damjan Bratkovič, 2011

Opis: Diplomska naloga s pomočjo homogene fokusne skupine in analize sekundarnih virov v raziskavi manjšega obsega pridobi ustrezne podatke ter poskuša odgovoriti na zastavljeno raziskovalno vprašanje »Kako uporaba spletne učilnice vpliva na interaktivni odnos med učencem in učiteljem v Osnovni šoli Stopiče«. Fokusno skupino sestavljajo učitelji, ki so redni uporabniki spletne učilnice Moodle. Sekundarni viri pa so dnevniški zapisi sistema Moodle in vsebujejo zapise vseh interakcij med uporabniki in sistemom Moodle v določenem obdobju (šolsko leto 2010-2011).
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: fokusna skupina, sekundarni viri, spletna učilnica, Moodle, interaktivni odnos, učenec, učitelj
Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 2594; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

4.
Vloga hospitacij ravnatelja v procesu spremljanja učiteljevega dela
Anita Rojko, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: hospitacije, opazovanje pouka, učitelj, ravnatelj, profesionalni razvoj
Objavljeno: 17.05.2019; Ogledov: 2737; Prenosov: 302
.pdf Celotno besedilo (965,36 KB)

5.
Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja
Klara Zupančič, 2019

Opis: Diplomska naloga se osredotoča na uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja. Učitelji čedalje pogosteje uporabljajo informacijsko-komunikacijsko tehnologijo pri poučevanju, učenci pa pri učenju. Namen diplomske naloge je ugotoviti mnenje učencev in učiteljev glede uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije v vsakdanjem življenju in izobraževalnem procesu. Med drugim me najbolj zanima, kako pogosto to vrsto tehnologije uporabljajo učenci in učitelji, kakšen vpliv ima po mnenju učencev in učiteljev ta vrsta tehnologije na učenje in poučevanje ter katero izmed informacijsko-komunikacijske tehnologije učenci in učitelji najpogosteje uporabljajo. Da bi si odgovorila na vsa vprašanja, bom izvedla lastno raziskavo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: informacijsko-komunikacijska tehnologija, IKT, izobraževanje, srednja šola, učenec, učitelj
Objavljeno: 22.11.2019; Ogledov: 4448; Prenosov: 292
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

6.
Uvajanje učiteljev začetnikov - študijska primera
Alja Žekar, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: učitelj začetnik, kompetence, pripravništvo, mentor, ravnatelj
Objavljeno: 14.01.2021; Ogledov: 988; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (547,99 KB)

7.
Učitelj kot kovč
Ana Kleut, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kovč, kovčing, učenec, učitelj, kompetence, izobraževanje, diplomske naloge
Objavljeno: 23.08.2021; Ogledov: 728; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

8.
Poznavanje ukrepov ob nujnih zdravstvenih stanjih s strani zaposlenih v osnovnih šolah in vrtcih v mestni občini Kranj
Eva Gašperlin, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: prva pomoč, protokol, vzgojno-izobraževalni zavod, učitelj
Objavljeno: 19.12.2022; Ogledov: 491; Prenosov: 35
.pdf Celotno besedilo (595,46 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Izzivi poznega upokojevanja pri delu učiteljev športa
Dorotea Gabor, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: menedžment starosti, aktivno staranje, upokojitev, učitelj športa, učiteljica športa, osnovna šola
Objavljeno: 20.03.2023; Ogledov: 318; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

10.
Analiza napredovanj učiteljev v nazive v Srednji šoli Jesenice
Petra Teraž, 2023

Opis: Temelj vsake organizacije so ljudje in njihova sposobnost, ustvarjalnost, znanje in veščine, ki se kažejo v njihovih storitvah. Napredovanje je zelo pomemben dejavnik poklicnega in osebnostnega razvoja posameznika. Pravičen in dober sistem je zato še kako pomemben za učitelja, ki mora imeti dovolj možnosti, da lahko kot posameznik razvije svoje potenciale in jih nadgrajuje. Napredovanja se morajo odražati v delu, pomeniti morajo spodbudo za še boljše, ustvarjalnejše delo. Vendar praksa včasih pokaže drugačne rezultate od pričakovanih. Za celotno družbo je pomembno, kako bodo učitelji razvijali ne le svojo osebno, temveč tudi poklicno identiteto. Kako bodo skrbeli za svoj karierni razvoj in kakšen pomen temu daje njihovo strokovno okolje. Sodobni učitelj mora imeti vrsto kompetenc, med drugim tudi globalno razsežnost, pozitiven odnos do kulturne in narodnostne pestrosti, mobilnost, obvladovanje komunikacijske tehnologije in poznavanje ter uporabo številnih novih informacij. Pri analizi smo ugotovili, da je napredovanje v naziv motivator za boljše delo. Učitelji z višjim nazivom opravljajo svoje delo bolj kakovostno, saj so s svojim dodatnim usposabljanjem in izpopolnjevanjem ter strokovnim delom pridobili dodatne kompetence za delo. Napredovanje v nazive nam pokaže, da je tako kot poklicni tudi osebni razvoj izrazitejši z višjim napredovanjem.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: učitelj, kariera, napredovanje v naziv, poklicni razvoj učitelja, osebni razvoj učitelja
Objavljeno: 20.04.2023; Ogledov: 434; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh