Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 22
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Pričakovanja in zadovoljstvo uporabnikov potujoče knjižnice v Posočju
Tjaša Lipušček Skubin, 2023, ni določena

Opis: Bralna kultura je danes postavljena v težke čase, saj je v senci hitre digitalizacije zapostavljena. Zaradi rasti tehnologije in različnih dostopov do knjig (knjige so dostopne v e-oblikah) imajo knjižnice težko nalogo, kako privabiti in obdržati bralce. V nalogi preučujemo pričakovanja in zadovoljstvo uporabnikov Potujoče knjižnice v Posočju. Za tako temo smo se odločili predvsem zato, ker se nam bralna kultura zdi aktualna tema in ker na to temo na tem območju ni veliko zapisanega. Teorijo v magistrski nalogi, kjer smo obravnavali splošne pojme, smo podkrepili s strukturiranimi intervjuji. Prišli smo do rezultatov, ki smo jih tudi pričakovali, in sicer so intervjuvanci, ki so sodelovali pri intervjujih, v glavnem zadovoljni s potujočo knjižnico. Njihova pričakovanja so večinoma izpolnjena. V nalogi dobimo kar nekaj predlogov, kako bi lahko nekatere zadeve na potujoči knjižnici izboljšali, in sicer se večina intervjuvancev strinja, da je potrebno gradivo na potujoči knjižnici postaviti bolj pregledno, potrebna je boljša osvetlitev prostora, več sodobnejše literature, več časa za postanek, kjer je obisk večji. Zanimiva ugotovitev, ki so nam jo dali intervjuji, je, da so vsi zadovoljni z osebjem na potujoči knjižnici, kar pove, da zaposleni izpolnjujejo pričakovanja uporabnikov, in to je velika prednost potujoče knjižnice. Ker prihaja kmalu nov bibliobus, bodo tako dobljeni rezultati lahko pomagali pri urejanju in izboljšavah na potujoči knjižnici.
Ključne besede: pričakovanja, zadovoljstvo, potujoča knjižnica, Posočje, uporabniki.
Objavljeno v ReVIS: 10.08.2023; Ogledov: 504; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,60 MB)

4.
Vpliv varnostnih funkcionalnosti spletnih brskalnikov na njihovo priljubljenost v Sloveniji : magistrska naloga
Matej Vovko, 2023, magistrsko delo

Opis: V sklopu te magistrske naloge smo z uporabo različnih metodologij raziskali vpliv varnostnih funkcionalnosti spletnih brskalnikov na njihovo priljubljenost v Sloveniji. S pomočjo anketnega vprašalnika so bile preverjene navade glede priljubljenosti uporabe spletnih brskalnikov v Sloveniji ter ocenjena seznanjenost slovenskih uporabnikov s poznavanjem varnostnih funkcionalnosti spletnih brskalnikov. Analizirane so bile znane varnostne ranljivosti najpogosteje uporabljenih spletnih brskalnikov ter primerjanje njihove privzete nastavitve varnostnih funkcionalnosti. Izsledki raziskave kažejo, da večina slovenskih uporabnikov za dostop do spleta uporablja Google Chrome in se zaveda pomena varnosti spletnega brskalnika, čeprav jim to pri izbiri spletnega brskalnika ni prvotnega pomena. Izkazalo se je tudi, da Google Chrome ponuja napredne varnostne funkcionalnosti ter je zanj znanih veliko število varnostnih ranljivosti, ki pa vsaj v najnovejši različici niso kritične.
Ključne besede: spletni brskalnik, priljubljenost, slovenski uporabniki, varnost, ranljivost
Objavljeno v ReVIS: 18.07.2023; Ogledov: 627; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (5,08 MB)

5.
Zadovoljstvo uporabnikov Pošte Slovenije : magistrska naloga
Boris Ćućić, 2022, magistrsko delo

Ključne besede: zadovoljstvo, uporabniki, poštne storitve
Objavljeno v ReVIS: 02.09.2022; Ogledov: 752; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

6.
Uporabniki in zavedanje o arhitekturni dediščini moderne v Novi Gorici : magistrsko delo
Martina Antonič Kogoj, 2021, magistrsko delo

Opis: Posegi na stavbah so naš vsakdanji spremljevalec. S tem se srečujemo v različnih vlogah: kot uporabniki, sprehajalci in opazovalci, upravljavci, načrtovalci, izvajalci in zakonodajalci. Pogosto smo priča posegom na stavbah, ki so sporni s stališča varovanja arhitekturne dediščine. Po drugi strani pa imajo uporabniki svoje želje, potrebe in realne možnosti, ko pristopajo k vzdrževanju in sanaciji svojih nepremičnin. Poglavitni cilj magistrskega dela je bil ugotoviti odnos uporabnika do zavedanja o arhitekturni dediščini, kjer smo predvsem ugotavljali, kakšna je stopnja zavedanja uporabnikov o arhitekturni dediščini iz obdobja moderne v mestu Nova Gorica. Pripravili smo anketni vprašalnik in ga razdelili med stanovalce »ruskih blokov«. Vprašalnik je zajemal demografske podatke anketirancev, splošne lastnosti nepremičnin, kjer uporabniki prebivajo, mnenje o kvaliteti njihovega bivalnega prostora, dosedanje posege na nepremičninah, kjer stanujejo, zadnji sklop vprašanj pa se je nanašal na bivalno okolje in arhitekturno dediščino. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kakšno je stanje obravnavanih nepremičnin, kateri posegi so že bili izvedeni, kakšna je stopnja informiranosti javnosti o arhitekturni dediščini in kakšno je sodelovanje uporabnikov z institucijami, ki so pristojne za varovanje in ohranjanje arhitekturne dediščine. Na podlagi pregleda stanja smo ugotovili, da so prebivalci in uporabniki nezadostno informirani o tem, kaj je arhitekturna dediščina in kaj pomeni za kvaliteto prostora. Večina uporabnikov se tudi ne zaveda, da živi v stanovanjskih blokih iz obdobja moderne, ki imajo velik pomen za identiteto mestnega prostora. O tem pričajo individualni in pogosto neprimerni posegi v arhitekturo. Ker je večina uporabnikov zadovoljna z bivalnim okoljem, v katerem živi že nekaj desetletij in ne razmišlja o preselitvi drugam, obstaja razlog za nadaljevanje iskanja novih priložnosti pri ohranjanju modernističnih značilnosti stavb v mestu. Arhitekturna dediščina je vrednota, ki se bo ohranjala, če jo bodo upoštevali njeni uporabniki
Ključne besede: uporabniki in stopnja zavedanja, arhitekturna dediščina, obdobje moderne, bivalno okolje, sanacija stanovanjskih stavb
Objavljeno v ReVIS: 30.06.2022; Ogledov: 684; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (6,73 MB)

7.
Analiza in primerjava programskih orodij za predstavitve : diplomska naloga
Matjaž Mavrin, 2021, diplomsko delo

Opis: Predstavitve uporabljamo, da občinstvu posredujemo informacije. Za izdelavo teh predstavitev potrebujemo programsko orodje, ki vsebuje ustrezne funkcionalnosti. Ustrezno programsko orodje pripomore h kakovostnejši predstavitvi. V prvem delu diplomske naloge sem predstavil, kaj so programska orodja za predstavitve in katere so njihove lastnosti, opisal sem tudi predstavitve na splošno. V naslednjem delu sem opisal programska orodja za izdelavo predstavitev, ki sem jih analiziral v diplomski nalogi. Predstavil sem njihovo zgodovino, lastnosti in kako so se razvijala čez čas. V glavnem delu sem z MAUT-metodo naredil analizo izbranih programskih orodij za različne profile uporabnikov. V analizi sem uporabil različne lastnosti orodij, razdeljene na pet različnih kategorij, uteži, ki so predstavljale pomembnost določene lastnosti, ter razpon ocen, ki predstavljajo kakovost oziroma velikost izbire pri posamezni funkcionalnosti. Končna ocena izračunov je pokazala, katero programsko orodje je najustreznejše za posamezni profil uporabnika.
Ključne besede: predstavitve, orodja, primerjava, diapozitivi, uporabniki, metoda MAUT
Objavljeno v ReVIS: 01.12.2021; Ogledov: 1435; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

8.
Zadovoljstvo uporabnikov z izvajanjem reševalnih in drugih prevozov : diplomska naloga
Seid Avdić, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi bomo obravnavali zadovoljstvo uporabnikov z reševalnimi (nenujnimi) ter sanitetnimi prevozi v podjetju Meri Impex, d. o. o. Dotaknili se bomo tudi razlik med izvajanjem samega dela v Sloveniji in v tujini (Avstrija, Hrvaška, Nizozemska). Med najbolj razvitimi v Sloveniji je prav prej omenjeno podjetje. Obdelali smo tudi temo virusa z nazivom Sars-CoV-2, zaradi katerega so se v vsaki panogi mnoge stvari spremenile. Podatke smo pridobili s kvalitativno in kvantitativno analizo, ki smo jih izvedli z intervjujem direktorice podjetja, in anketo uporabnikov prevoza. Preko anket smo torej raziskovali, kako so uporabniki zadovoljni z izvedbo samega transporta ter kaj bi po njihovem mnenju pripomoglo k izboljšanju le-tega. Tukaj smo ugotovili, da se pacienti najbolje počutijo, ko so deležni prevoza z vozilom Mercedes-Benz Sprinter. Omejitve z izvedbo anket zaradi virusa so nam vzele predvsem veliko časa za izvedbo le-teh. Z intervjujem direktorice podjetja smo želeli izvedeti, kakšen pogled ima na doseganje večjega zadovoljstva uporabnikov z udobnostjo. S to analizo smo ugotovili, da v omenjenem podjetju upoštevajo predhodne slabe izkušnje z nakupom manj udobnih vozil in opreme in predvsem finance. Direktorico podjetja smo zaradi težje dostopnosti zaradi epidemije težko dobili (sistemizacija dela), zato se je bilo za čas za analizo težko dogovoriti. V tej panogi zdravstva se ljudje različnih starostnih skupin srečujejo s poškodbami in obolenji. Zato sta prav zanje še posebej pomembna udobnost in časovni interval prevoza. Anketirali smo ciljno skupino od 18 do 80 let starosti in skupaj zbrali 51 anketirancev. Rezultati, ki so bili doseženi s pomočjo analiz, so lahko dobri napotki podjetjem pri sistematizaciji svojega dela (manjša ali nova podjetja na trgu). Na samem koncu, pod poglavjem priloge, je priložen primer ankete in intervjujev.
Ključne besede: uporabniki, reševalni prevozi, sanitetni prevozi, namenska vozila, opremljenost, zavarovalnice, sistemi zavarovanj, COVID19, tujina, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 13.08.2021; Ogledov: 978; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (2,15 MB)

9.
Zvestoba uporabnikov podjetja Telemach. Opredelitev, analiza in priporočila.
Maja Koščak, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali dejavnike zvestobe (kakovost storitev, izpolnitev pričakovanj, splošno zadovoljstvo, uporabniško izkušnjo in ceno storitev) uporabnikov podjetja Telemach. Cilj diplomskega dela je podrobneje analizirati, kako posamezni dejavniki vplivajo na lojalnost uporabnikov. Izkazalo se je, da cena ni ključni dejavnik. Z anketo smo potrdili hipotezo, da uporabniki, ki vsaj en dejavnik zvestobe ocenijo z nadpovprečno oceno, dosegajo nadpovprečno zvestobo. Z analizo smo ovrgli tretjo hipotezo, saj se je izkazalo, da vsi uporabniki, ki so z nadpovprečno oceno ocenili vsaj dva dejavnika zvestobe, niso tudi najzvestejši uporabniki. Eno ključnih priporočil za povečevanje zvestobe je ohranjanje neposrednega stika z uporabniki. Zaradi raznolikosti storitev podjetja in potreb uporabnikov bo moralo podjetje Telemach najti način, kako s posameznim uporabnikom vzpostaviti komunikacijo, ki bo omogočala hitre povratne informacije o zadovoljstvu s storitvami in čim hitrejši odziv podjetja s prilagoditvijo storitev.
Ključne besede: zvestoba, uporabniki, Telemach, cena, zadovoljstvo, telekomunikacije, internet, televizija, mobilna telefonija
Objavljeno v ReVIS: 16.07.2021; Ogledov: 1074; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (875,54 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.29 sek.
Na vrh