Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vodenje in profesionalni razvoj zaposlenih v vrtcih
Vanja Grdadolnik, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodenje, permanentno izobraževanje, usmerjanje kompetenc, profesionalni razvoj, management znanja
Objavljeno: 29.11.2017; Ogledov: 1994; Prenosov: 153
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

2.
Marketinški pristop k razvoju tržno uspešne dinamične regije
Andreja Sovinek, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: dinamične regije, tržno usmerjanje, prestrukturiranje, marketing, mala in srednja podjetja
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 1529; Prenosov: 103
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

3.
4.
5.
Črkovne vrste usmerjevalnih sistemov in čitljivost
Brin Žvan, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diplomske naloge, tipografije, črkovne vrste, usmerjanje
Objavljeno: 23.07.2020; Ogledov: 600; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (1,92 MB)

6.
Analiza oblik pomoči za starše otrok s specifičnimi učnimi težavami
Urška Petak, 2020

Opis: Specifične učne težave (SUT) pri učencih so v porastu. Otrok s posebnimi potrebami, kamor po opredelitvi Zakona o osnovni šoli (11. člen) spadajo tudi otroci s specifičnimi učnimi težavami, potrebuje jasno in močno podporo staršev oziroma skrbnikov. V procesu pomoči otroku in soočanju s svojimi stiskami starši največkrat ostajajo sami, brez zadostne podpore. V diplomski nalogi smo ugotavljali, kakšna je podpora staršem otrok s SUT. Raziskali smo, kaj bi ti starši potrebovali, da bi lahko bolje podprli svoje otroke in se ob tem bolje soočili s svojim doživljanjem stisk. V teoretičnem uvodu so opisane značilnosti specifičnih učnih težav, njihova opredelitev skozi zgodovino ter njihova umestitev in ureditev s pravnega vidika. Opisana je tudi ureditev in obravnava SUT v Sloveniji ter primerjava s tujino. V empiričnem delu je predstavljena raziskava, ki smo jo s pomočjo polstrukturiranih intervjujev opravili med starši otrok s SUT. Ugotovili smo, da podpora staršem sicer obstaja, a je v veliki meri prepuščena v presojo posameznemu strokovnemu oziroma pedagoškemu delavcu. V osebno presojo je prepuščena tudi odločitev za pridobivanje novih znanj s področja specifik otrok pri pedagoških in ostalih strokovnih delavcih. Za nadzor nad usvajanji novih znanj ni odgovoren nihče. Podpora tudi ni enakomerno in enakovredno omogočena vsem staršem otrok s specifičnimi učnimi težavami. Svetovalni centri so prezasedeni, strokovni delavci niso dostopni v vseh regijah. Tako ostaja podpora staršem otrok s specifičnimi učnimi težavami sistemsko slabo podprta, neorganizirana in ni ponujena v enakomerni meri za vse starše.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: specifične učne težave, primanjkljaji, učenje, oblike podpore, podpora staršem, usmerjanje, diplomske naloge
Objavljeno: 13.08.2021; Ogledov: 97; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (597,19 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh