Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv kreativnosti na uspeh fotografa - podjetnika
Tara Novak, 2017

Opis: Solze sreče. Smeh. Bela obleka. Zaljubljeni pogledi. Poljubi. Zabava. Spomini na ta dan ostanejo za vedno. Fotografije nas vsakič znova popeljejo v čas, ko smo obljubili svoje srce tistemu, ki ga ljubimo. Za njimi stoji fotograf, ki vsako zgodbo posebej, na drugačen način, zaklene v knjigo spominov. Opazovanje fotografij ne pričara le čarobnosti tistih trenutkov, ampak prikaže tudi rahločutno ustvarjalnost fotografa. To opazujejo mnoge generacije več let po srečnem dogodku. Skoraj bi lahko rekli, da se fotografova kreativnost, ki jo je mogoče opazovati na fotografijah, prenaša iz roda v rod. Raziskovanje, kako velik vpliv ima kreativnost na fotografa – podjetnika, je osrednja tema diplomskega dela. Ljudje še vedno kreativnost najprej povezujemo z umetnostjo in literaturo. Vendar je prav tako pomembna v podjetništvu, saj je vsak novi produkt, proces ali storitev rezultat kreativnega razmišljanja podjetnika. Mojo hipotezo, da ima kreativnost velik vpliv na uspeh fotografa – podjetnika, so potrdili poročni fotografi, izsledki analize o zadovoljstvu njihovih strank pa dokazujejo, da fotografi niso le kreativni, temveč tudi uspešni podjetniki.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kreativnost, podjetnik, poročni fotograf, uspeh, zadovoljstvo potrošnikov, podjetniške lastnosti
Objavljeno: 09.09.2017; Ogledov: 1956; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

2.
Analiza nabavne politike v podjetju
Maja Zoran, 2016

Opis: Nabava je prisotna v vsakem podjetju, saj je odgovorna za oskrbo materialov in informacij. Podjetja morajo zaradi vse večje konkurence optimizirati poslovanje na vseh področjih. Nabava je poslovna funkcija, ki pravočasno, po primerni ceni, s potrebno količino in ustrezno kakovostjo oskrbuje proizvodna podjetja s surovinami, materiali in energijo. Zadnja leta se nabava v podjetjih spreminja, kar se kaže v čedalje večjem zanimanju managerjev in nabavnega osebja. Gospodarna in učinkovita nabavna funkcija pripomore k učinkovitosti podjetja. Nabavne odločitve vplivajo na uspešnost podjetja, saj še tako majhna privarčevana vsota pri nabavi prispeva k dobičku podjetja. Nabavni proces se razlikuje od podjetja do podjetja, faze nabave pa se izvajajo po vrstnem redu. V teoretičnem delu je predstavljen pojem in pomen nabave, organiziranje nabave ter nabavno poslovanje. V empiričnem delu je predstavljena nabava v manjšem gradbenem podjetju, proces nabavnega poslovanja in podani predlogi za optimizacijo.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: nabava, nabavni proces, nabavna funkcija, poslovni uspeh, zaloge
Objavljeno: 22.08.2018; Ogledov: 1999; Prenosov: 233
.pdf Celotno besedilo (905,84 KB)

3.
Poslovni načrt v teoriji in praksi
Luka Bojanec, 2017

Opis: V diplomski nalogi smo obravnavali poslovni načrt. V prvem delu govori o osnovah, ciljnih skupinah, namenih in obliki poslovnega načrta in podrobno o njegovih posamičnih delih ter vplivu na uspešnost začetka poslovanja. V drugem se ukvarja z analizo poglavij poslovnih načrtov, katere rezultat je ugotovitev, katerim poglavjem in podpoglavjem se pri pisanju posveča največ pozornosti in kateri so najpomembnejši. Na podlagi teorije in analize poslovnih načrtov je v zaključku oblikovana shema poglavij in podpoglavij poslovnega načrta.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, podjetnik, deli poslovnega načrta, uspeh, idealna shema poslovnega načrta
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 1363; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

4.
Institut posredovanja v mednarodnem pravu
Valerija Čenčur, 2008

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: dobre usluge, mediacija, mirno reševanje sporov, mednarodno pravo, razlike, uspeh
Objavljeno: 21.05.2019; Ogledov: 840; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (378,81 KB)

5.
Vodenje poslovalnice Celje banke X in zadovoljstvo strank
Simona Vojkovič, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo potrošnikov, uspeh poslovalnice, vodenje, motivacija, bančni produkti, bančništvo, banke
Objavljeno: 12.12.2020; Ogledov: 193; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

6.
Zadovoljstvo in motivacija zaposlenih
Albina Avgustinčič, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: motivacija, ljudje, uspešno podjetje, uspeh, podjetja
Objavljeno: 15.01.2021; Ogledov: 108; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

7.
Dejavniki uspešenga [!] plasmaja novega izdelka na domačem trgu
Rok Smaka, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: novi izdelki, domači trg, uvoz, uspeh
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 137; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (535,46 KB)

8.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh