Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Uvedba nove znamke Blossom na trg
Gaja Pazlar, 2023, diplomsko delo

Opis: V današnjem svetu je trg preplavljen z različnimi znamkami. Uvedba nove blagovne znamke na trg postaja vse bolj kompleksen proces, ki pred začetkom zahteva zbiranje podatkov z različnih področij. V diplomskem delu smo proučili določene komponente, ki nam bodo pomagale pri uvedbi nove znamke kozmetičnih produktov na trg. Med komponentami proučevanja je tudi raziskava trga s pomočjo anketnega vprašalnika, ki kaže, da je za ljudi najpomembnejša kvaliteta znamke, zaradi katere ostanejo zvesti določeni blagovni znamki. Ugotovili smo, da kupci kozmetične izdelke največkrat kupujejo v fizičnih trgovinah ter da jih zanimajo razvojno naravnane znamke. Ugotovitve so prikazane v tržni raziskavi o uvedbi nove znamke na trg. Anketni vprašalnik je izpolnilo 264 ljudi z območja celotne Slovenije.
Ključne besede: Blagovna znamka, uvajanje blagovne znamke, ciljna skupina, raziskava trga, strategija vstopa na trg, znamčenje, identiteta znamke, moč znamke, obljuba znamke, podoba znamke.
Objavljeno v ReVIS: 04.07.2023; Ogledov: 738; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

3.
4.
Vzpostavitev inovativnega sistema prodaje nove blagovne znamke na slovenskem trgu
Maks Bandelli, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo opisuje proces uvajanja nove blagovne znamke maziva in olja na slovenskem trgu. Dandanes na trgu nastopa ogromna ponudba tovrstnih izdelkov, za uspeh pri prodaji in uveljavljanju nove blagovne znamke se je treba skrbno pripraviti in svojo ponudbo predstaviti na izstopajoč način. Čedalje bolj se je treba zavedati, da se število ponudnikov veča hitreje kot število povpraševalcev. Zelo pomembno je ugotoviti potencial, ki ga imamo z novo blagovno znamko, prednosti, ki jih lahko ponudimo kupcu, ter vzpostaviti pogoje, da se kupci prepričajo ter ujamejo z našim proizvodom na poti zadovoljevanja njihovih potreb.
Ključne besede: olja, maziva, Pakelo, uvajanje, blagovna znamka, pozicioniranje, potencial, prodaja.
Objavljeno v ReVIS: 27.10.2021; Ogledov: 2029; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

5.
6.
Večkriterijski model za izbiro ERP sistema v podjetju Leso-pis Martin Žura s.p. : magistrska naloga
Damjan Bratkovič, 2013, magistrsko delo

Opis: Številne organizacije vpeljejo nove informacijske sisteme temelječe na informacijsko komunikacijski tehnologiji (IKT) kot del večje organizacijske spremembe v podjetju. Dolga leta so te sisteme razvijali za vsako podjetje posebej, zaradi specifičnosti in želj. Razvoj je bil bodisi domač bodisi je bil v domeni specializiranih podjetij za razvoj sistemskih aplikacij. Temeljil je na metodah programskega razvoja »razvoj od začetka« (angl.:greenfield) v posebnih primerih, ki jih narekuje narava že obstoječih programskih rešitev, pa po metodi »upoštevanja obstoječe rešitve in implementacije le te v novonastali sistem« (angl.:brownfield). Prenova informacijskega sistema torej temelji na osnovni želji, da podjetje postane uspešno in konkurenčno na področju svojega delovanja. Številne raziskave so pokazale, da na uspešno uvajanje sistemskih rešitev poslovnih informacijskih sistemov (ERP) vplivajo kritični dejavniki uspeha (KDU), predvsem s preseganjem finančnih in časovnih okvirjev. Pod drobnogled smo vzeli manjše (za slovenske razmere, bi lahko celo dejali, da je podjetje mikro velikosti) družinsko podjetje in njihovo zamenjavo poslovnega informacijskega sistema (ERP).
Ključne besede: sistemi za podporo odločanja, prenova poslovnih procesov, celovite programske rešitve, uvajanje rešitev ERP, kritični dejavniki uspeha
Objavljeno v ReVIS: 10.08.2018; Ogledov: 4419; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

7.
Predstavitev novega izdelka na trgu : diplomsko delo
Lina Bravničar, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: razvoj izdelka, tržna raziskava, tržno komuniciranje, ideje, testiranje, uvajanje
Objavljeno v ReVIS: 14.06.2018; Ogledov: 3812; Prenosov: 218
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

8.
Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh