Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Oblikovanje ponudbe končnim potrošnikom na primeru podjetja Kuehne + Nagel, d. o. o.
Anja Velkavrh, 2020

Opis: Dinamični čas, globalizacija, dobičkonosnost in porabnikova visoka pričakovanja so pogoji oz. okoliščine, ki zaznamujejo poslovanje vseh gospodarskih družb, zato je specializirana kompleksna logistika ena od pomembnih dejavnosti. Družbe si v iskanju prihrankov logističnih storitev in zniževanja stroškov skladiščenja ter kadrovskih prihrankov od dobaviteljev in posledično od logističnih izvajalcev pomagajo z zahtevo dobav »Just-in-time« celo na proizvodni trak. Diplomsko delo z naslovom Oblikovanje ponudbe končnim potrošnikom na primeru podjetja Kuehne + Nagel, d. o. o., obravnava problem pridobivanja in dostopnost cen za pripravo letalskih ponudb, ker sodelujejo z izvoznimi pisarnami in agenti, ki delujejo v drugih časovnih pasovih. Najprej sem se osredotočila na teorijo, da bi z njo obogatila svoje znanje na področju marketinga in ga prenesla v prakso ter s tem pripomogla k uspešnosti podjetja. Izdelan je bil anketni vprašalnik, ki je bil poslan predvsem sodelavcem v letalskih uvoznih pisarnah po svetu, ki se vsakodnevno srečujejo z enakimi težavami in so najboljši vir informacij. Namen ankete je potrditev predloga o rednem revidiranju podatkov glede na novo nastale pogoje v teh državah. Cilj diplomske naloge je bil pridobiti dodatno znanje na področju, ki ga opravljam, rešiti problem oblikovanja cen za hitrejšo odzivnost, povečati konkurenčnost za pridobitev novih strank, vzdrževati kakovost storitve, ki jo nudimo, in s tem posledično povečati poslovne rezultate.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: oblikovanje ponudbe, dostopnost cen, odzivnost, konkurenčnost, letalski uvoz, kakovost storitve, prodaja.
Objavljeno: 06.12.2020; Ogledov: 1332; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (2,25 MB)

3.
Pristop k postopkom uvoza zdravil in medicinskih pripomočkov za humano medicino v Republiki Sloveniji
Tanja Sajovic, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: uvoz, carina, javno zdravje, zdravila, medicinski pripomočki
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 1006; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (867,22 KB)

4.
Dejavniki uspešenga [!] plasmaja novega izdelka na domačem trgu
Rok Smaka, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: novi izdelki, domači trg, uvoz, uspeh
Objavljeno: 20.01.2021; Ogledov: 937; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (535,46 KB)

5.
Uvajanje nove znamke na trg
Gal Cimperman, 2023

Opis: V diplomskem delu smo najprej opredelili blagovno znamko kot pojem, uvajanje nove znamke na trg ter promocijo in trženje nove blagovne znamke. Nato smo se usmerili na uvajanje naše nove blagovne znamke v Sloveniji. V sklopu izbrane teme smo izdelali anketni vprašalnik in na podlagi pridobljenih rezultatov potrdili ali ovrgli hipoteze, ki smo si jih v začetku postavili. Prva se je nanašala na trditev, da se trg na uvajanje nove znamke odziva z nezaupanjem. Naslednja hipoteza se je nanašala na to, da lahko dober test izdelka pripomore k zamenjavi starega izdelka za novega. Kot zadnjo smo si postavili hipotezo, ki trdi, da lahko ima promocija pozitiven učinek na kupca. Glede na dobljene rezultate smo prvo hipotezo delno ovrgli, preostali dve hipotezi pa potrdili.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovna znamka, uvoz blagovne znamke, potrošniki, prodaja blagovne znamke, promocija blagovne znamke, testiranje izdelka.
Objavljeno: 03.06.2023; Ogledov: 296; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

6.
Poslovni načrt za podjetje Tian Milunović s.p.
Mirko Simić, 2023

Opis: Poslovni načrt bo podjetju Tian Milunović, s. p., pomagal pri prehajanju iz obrtniške dejavnosti na dejavnost distribucije gradbenih materialov. Ob raziskavi trga smo ugotovili, da obstaja velik potencial za implementacijo epoksi smole iz Kitajske na slovenski trg, saj cene materiala pri trenutnih dobaviteljih močno presegajo nabavno ceno materiala iz Kitajske. Iz rezultatov anketnega vprašalnika lahko sklepamo, da je uvoz epoksi materiala iz Kitajske smiselna odločitev, saj je več kot 70 % oseb navedlo, da bi se odločilo za cenejšega dobavitelja epoksi smole.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: epoksi smola, gradbeništvo, vinil, talne obloge, uvoz, distribucija.
Objavljeno: 28.09.2023; Ogledov: 259; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,90 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh