Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga subjektivnega čustvenega blagostanja pri nakupu nepremičnin
Ivana Kovač, 2021

Opis: Nakup nepremičnine je za številne posameznike nevsakdanji in pogosto le enkratni dogodek. Čeprav se ekonomija redko neposredno ukvarja s čustvenimi vprašanji, je teorija cen v praksi pogosto odvisna od t. i. špekulativnih mehurčkov. V magistrskem delu smo si prizadevali prikazati bolj strukturirano vlogo čustvene vpetosti potencialnih kupcev nepremičnin, in sicer podrobneje prikazati vlogo subjektivnega čustvenega blagostanja pri njihovi nakupni odločitvi. Namen raziskave je bil ugotoviti, kako se stopnja zadovoljstva z življenjem v medsebojni korelaciji s pozitivnim in negativnim čustvovanjem potencialnih kupcev nepremičnin povezuje z zunanjimi pričakovanji glede nakupa nepremičnin in z zadovoljstvom trenutnega stanovanjskega statusa tako po fizičnih, bivalnih kot tudi socioekonomskih dejavnikih. Ker po svoji stroki nismo psihologi, dopuščamo možnost, da lahko med magistrskim delom naletimo na morebitna odstopanja oziroma napake v premalo natančni obrazložitvi definicij oziroma rezultatov, ki so gledano s stališča psihologov lahko tudi vprašljiva. Magistrsko delo in empirično raziskavo je treba razumeti v smislu, da smo kot nepsihologi želeli raziskovati tiste psihološke parametre, za katere menimo, da na eni strani bistveno vplivajo na rezultate naše raziskave, na drugi strani pa so lahko osnova za nadaljnje raziskave psiholoških strokovnjakov, saj prispevek k znanosti vidimo v tem, da segamo na še neobdelano področje dejavnikov, ki spadajo v psihološko stroko.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vedenje porabnikov, potencialni kupci nepremičnin, subjektivno čustveno blagostanje, zadovoljstvo z življenjem, čustva
Objavljeno: 30.12.2021; Ogledov: 956; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (934,77 KB)

2.
Analiza vedenja porabnikov v procesu odločanja za nakup kave
Andreja Mlakar Talović, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vedenje porabnikov, nakupno odločanje, kava, blagovna znamka, management znanja
Objavljeno: 24.10.2022; Ogledov: 488; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

3.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh