Ključne besede: celostna grafična podoba, znamčenje, uspešnost, nakupno vedenje, odločanje potrošnikovObjavljeno v ReVIS: 14.01.2025; Ogledov: 441; Prenosov: 27 Celotno besedilo (3,04 MB)
Ključne besede: trgovinski letaki, oglaševanje, vedenje potrošnikov, magistrsko deloObjavljeno v ReVIS: 07.10.2024; Ogledov: 560; Prenosov: 3 Celotno besedilo (2,22 MB)
Ključne besede: nakupno vedenje, epidemija, covid 19, vedenje potrošnikov, digitalizacija, diplomske nalogeObjavljeno v ReVIS: 20.09.2024; Ogledov: 618; Prenosov: 12 Celotno besedilo (1,68 MB)
Ključne besede: vedenje potrošnikov, zadovoljstvo, zvestoba, poprodajne aktivnosti, magistrsko deloObjavljeno v ReVIS: 07.06.2024; Ogledov: 865; Prenosov: 39 Celotno besedilo (975,87 KB)
Ključne besede: potrošniki, električni avtomobili, motivi, trg, Slovenija, nakupno odločanje, vedenje potrošnikovObjavljeno v ReVIS: 06.12.2023; Ogledov: 1511; Prenosov: 32 Celotno besedilo (1,74 MB)
Ključne besede: nakupno vedenje, zvestoba potrošnikov, zeleno potrošništvo, blagovna znamka, management znanja, odločanje potrošnikovObjavljeno v ReVIS: 24.10.2022; Ogledov: 1407; Prenosov: 57 Celotno besedilo (2,43 MB)
Ključne besede: trg mobilne telefonije, vedenje potrošnikov, ponudniki mobilne telefonije, trženje mobilnih telefonov, potrošnikiObjavljeno v ReVIS: 27.09.2022; Ogledov: 1182; Prenosov: 67 Celotno besedilo (2,20 MB)
Ključne besede: spletna prodaja, vedenje potrošnikov, hedonistična motivacija, magistrsko deloObjavljeno v ReVIS: 23.09.2022; Ogledov: 1375; Prenosov: 79 Celotno besedilo (1,06 MB)
Ključne besede: vedenje potrošnikov, spletno nakupovanje, spletne trgovine, management znanjaObjavljeno v ReVIS: 06.09.2022; Ogledov: 2376; Prenosov: 99 Celotno besedilo (1,35 MB)
Ključne besede: nakupno vedenje, odločanje potrošnikov, zvestoba potrošnikov, športni izdelki, management znanjaObjavljeno v ReVIS: 30.03.2022; Ogledov: 2295; Prenosov: 91 Celotno besedilo (1,19 MB)