1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Celostna grafična podoba v digitalnem marketingu in njena ustrezna uporaba na primeru podjetjaTjaša Božičnik, 2022 Opis: V diplomskem delu smo obravnavali pojem celostna grafična podoba (CGP) in njeno umestitev v poslovno politiko organizacije. To smo storili s pomočjo referenčnega trikotnika in opredelili pojme, kot so realna identiteta, imidž in simbolni identitetni sistem. Preučili smo njene osnovne elemente in se dotaknili osnov digitalnega marketinga v povezavi s CGP. V empiričnem delu smo se osredotočali na izbrano podjetje FireApp in analizo njegovih elementov v CGP. S pomočjo ankete smo preučili primernost trenutne CGP. Raziskali smo ustreznost izbranih vrednot, uporabo barv, tipografije in slogana. Na podlagi rezultatov ankete smo potrdili oz. ovrgli vnaprej določene hipoteze. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: Celostna grafična podoba, vizualna komunikacija, digitalni marketing, logotip, FireApp. Objavljeno: 23.08.2022; Ogledov: 491; Prenosov: 62 Celotno besedilo (2,43 MB) |
7. |
8. |
9. |
10. |