Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporabniški vmesniki v menedžerskih informacijskih sistemih
Jure Štangelj, 2012

Opis: V menedžerskih informacijskih sistemih je nadzorna plošča uporabniški vmesnik vodstvenih informacijskih sistemov, ki naj bi bil oblikovan tako, da je enostaven za uporabo, da združuje vse pomembne informacije in da nudi uporabnikom hiter dostop do potrebnih informacij. Problematika, ki jo obravnavam v magistrski nalogi, se nanaša na pravilno izdelavo nadzorne plošče, ustrezno predstavitev pravih informacij in uporabo nadzornih plošč v praksi. Namen naloge je predstaviti lastnosti nadzorni plošč, predstaviti načine in možnosti vizualizacije informacij v nadzornih ploščah ter predstaviti pravila in zakonitosti dobrega oblikovanja nadzornih plošč. Cilja naloge sta oblikovati praktično uporaben prototip nadzorne plošče, ki bo skladen z dobro prakso izdelave uporabniških vmesnikov, in vpeljava te v prakso na delovnem mestu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: menedžerski informacijski sistemi, uporabniški vmesniki, nadzorne plošče, ključni kazalci učinkovitosti, vizualizacija informacij, grafični uporabniški vmesnik, interakcija - človek računalnik
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 3427; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (3,33 MB)

2.
Zajem podatkov iz proizvodnih strojev prek vmesnikov OPC
Miran Hodnik, 2015

Opis: Informacijski sistemi za spremljanje proizvodnje morajo temeljiti na realnih procesnih podatkih, ker le tako lahko uporabnikom nudijo zadovoljive informacije. Zajem podatkov iz strojev zato predstavlja enega ključnih izzivov, saj mora čim manj obremenjevati proizvodni proces. V podjetju Krka imamo zelo različne stroje, ki zahtevajo različne pristope. V diplomski nalogi smo poiskali najprimernejšo rešitev za zajem in shranjevanje podatkov iz treh pakirnih linij istega proizvajalca, ki jih je bilo treba vključiti v proizvodni informacijski sistem na enoten način. Pregledali in preučili smo različne možnosti priključitve in uporabljene tehnologije. Narejena je bila analiza obstoječih rešitev glede tehnične primernosti uporabe na naših pakirnih linijah. Izmed tehnično možnih rešitev smo na podlagi ocene o izpolnjevanju različnih kriterijev izbrali in implementirali najprimernejšo: zajem podatkov z dodatnim krmilnikom in OPC-vmesnikom. Na tak način dobimo minimalen nabor podatkov, ki so potrebni za izračun ključnih proizvodnih kazalnikov. Zaradi uporabe dodatnih komponent je delovanje linije neodvisno od sistema za zajem podatkov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: informacijski sistem, proizvodni proces, zajem podatkov, pakirna linija, OPC-vmesnik, krmilnik, ključni proizvodni kazalniki
Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 2954; Prenosov: 154
.pdf Celotno besedilo (1,79 MB)

3.
Predstavitev razvoja hibridne mobilne aplikacije z ogrodjem Ionic
Miha Lukšič, 2017

Opis: V diplomski nalogi predstavimo pojem mobilne aplikacije in med seboj primerjamo glavna tipa glede na način razvoja. Med drugim predstavimo in opišemo mobilne operacijske sisteme, njihovo zgodovino ter tržne deleže v zadnjem času. Nekaj besed posvetimo najbolj razširjenim ogrodjem in orodjem za razvoj mobilnih aplikacij, ki v zadnjem času pridobivajo veliko pozornosti. Nato podrobno predstavimo ogrodje Ionic, ki je namenjeno razvoju hibridnih mobilnih aplikacij, njegovo zgodovino, postopek namestitve, nekaj besed pa posvetimo še področju varnosti. Med seboj primerjamo prvo in drugo različico ogrodja na podlagi delovanja, zapisa programske kode ter prednosti in slabosti obeh. V drugem delu diplomske naloge predstavimo razvoj hibridne mobilne aplikacije mRehab, ki je razvita s pomočjo ogrodja Ionic. Namenjena je pacientom, ki potrebujejo proces rehabilitacije po kapeh, srčnih boleznih in podobno. Aplikacija omogoča izvajanje rehabilitacije na daljavo ob prisotnosti strokovnega osebja. Predstavimo še proces razvoja aplikacijskega programskega vmesnika na strežniškem delu aplikacije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: hibridna mobilna aplikacija, orodje Ionic, mobilni operacijski sistem, aplikacijski programski vmesnik, integrirano razvojno okolje
Objavljeno: 22.08.2018; Ogledov: 3951; Prenosov: 0

4.
Zasnova vmesnika za gonilno os na tekmovalnem kolesu
Boštjan Mervar, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: aluminij, eloksacija, sklop gonilne osi, stroški, struženje, tekmovalno kolo, vmesnik, vzdrževanje
Objavljeno: 15.05.2019; Ogledov: 1868; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (5,42 MB)

5.
Oblikovanje celostne grafične podobe in uporabniškega vmesnika mobilne aplikacije športno plezalnega centra
Jernej Kastelic, 2019

Opis: V diplomskem delu smo predelali osnove grafičnega oblikovanja in principe oblikovanja uporabniških vmesnikov. Spoznali smo športno plezanje ter oblikovali psihološki profil končnega uporabnika. Zanimalo nas je, kako oblikovati grafični uporabniški vmesnik , ki presega ponudbo na trgu, kaj opredeljuje kakovostno oblikovan uporabniški vmesnik, kako ovrednotiti njegovo uporabnost ter kako oblikovati njegovo intuitivnost osredotočeno na uporabnika in poudarkom na učinkoviti komunikaciji. Prav tako nas je zanimalo, kako uporabiti elemente celostne grafične podobe ter jih preoblikovati v interaktivne in obenem vizualno atraktivne elemente uporabniškega vmesnika aplikacije, upoštevajoč osnovne likovne koncepte. Naposled pa nas so nas zanimale še funkcionalnosti našega uporabniškega vmesnika in njegov doprinos k uporabnosti aplikacije. Oblikovali smo celostno grafično podobo novo nastajajočega plezalnega centra in kluba ter oblikovali grafični uporabniški vmesnik mobilne aplikacije. Končni izdelek v obliki prototipa uporabniškega vmesnika aplikacije smo predstavili v predstavitvenem videu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafični uporabniški vmesnik, oblikovanje, interakcija, športno plezanje
Objavljeno: 17.09.2019; Ogledov: 3654; Prenosov: 0

6.
Oblikovanje in implementacija grafičnega uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo Etra časomer
Matjaž Bohorč, 2020

Opis: Živimo v obdobju, v katerem se priljubljenost in uporaba digitalnih izdelkov iz dneva v dan povečuje. Računalniki in druge naprave ter njihova orodja vplivajo in komunicirajo z nami na vsakem koraku življenja. Nove sodobne tehnologije zagotavljajo izjemne olajšave, prednosti in medsebojne interakcije med tehnologijo in človekom. Te medsebojne interakcije po navadi potekajo preko raznih grafičnih uporabniških vmesnikov, prisotne ali na računalniku, mobilni napravi ali kakršni drugi sodobni napravi. Grafični uporabniški vmesniki tako v veliki meri prispevajo k hitremu in enostavnemu komuniciranju z uporabljenimi napravami ter njihovimi programi, ne da bi bilo potrebno poznavanje ukazov. Predstavljajo sodoben način povezovanja vizualnih elementov z načeli funkcionalnih principov delovanja in vodenja po programu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: grafični uporabniški vmesnik, razvoj mobilne aplikacije, InVision Studio, dizajn, prijava na delovni nalog preko aplikacije
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 1858; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (4,62 MB)

7.
Pomen uporabniške izkušnje (UX design) pri načrtovanju grafičnih uporabniških vmesnikov
Nikolina Strniša, 2023

Opis: V diplomski nalogi smo želeli ugotoviti, kako pomembna je uporabniška izkušnja pri oblikovanju grafičnega vmesnika, da je ta uporabniško usmerjen oz. enostaven, aplikativen in prijeten za uporabo ter vizualno privlačen. V teoretičnem delu naloge smo razložili in pojasnili, kaj je uporabniška izkušnja, ključne elemente za razumevanje sistema ter dejavnike, ki vplivajo na njo. V tem delu smo opisali in določili tudi tehnike, ki se uporabljajo za zbiranje podatkov o izkušnjah in mnenjih uporabnikov; nato smo pojasnili uporabniški vmesnik ter pomembnost in vpliv oblikovanja (dizajna) na uporabnike in njihova čustva. V empiričnem delu smo anketirali 50 ljudi glede njihove uporabniške izkušnje pri uporabi grafičnih vmesnikov ter na osnovi tega naredili interaktivni prototip spletne strani podjetja TIM IT. S pomočjo teoretičnega in empiričnega dela diplomske naloge smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja in hipoteze.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: uporabniška izkušnja, uporabniško usmerjeni dizajn, grafični uporabniški vmesnik, spletno poslovanje, prototip spletne strani, InVision Studio
Objavljeno: 20.09.2023; Ogledov: 359; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (3,51 MB)

8.
Oblikovanje mobilne aplikacije Klopstop
Tomaž Pangerc, 2024

Opis: Varovanje in skrb za zdravje je pomembna naloga vsakega posameznika. Slovenija ima veliko zemeljske površine, prekrite z gozdovi in travniki. Pogosta žival, ki jo srečamo v slovenskem prostoru, je klop, ki prenaša nevarne bolezni. Spremljanje in pravočasno ukrepanje zmanjša tveganje okužb. Živimo v digitalnem svetu, ki nam ponuja veliko različnih aplikacij. V dani diplomski nalogi bomo izdelali prototip aplikacije za beleženje ugrizov klopov, poimenovano KlopSTOP. Raziskali in pripravili bomo osnovni okvir, na podlagi katerega lahko programer izdela omenjeno aplikacijo. KlopSTOP je namenjen širokemu krogu uporabnikov, vseh starostnih skupin in obeh spolov. Uporaba aplikacije je izredno enostavna, saj z njeno pomočjo lahko uporabnik zmanjša tveganje, se počuti veliko bolj varnega, predvsem pa ima na enem mestu razpolaga z vsemi podatki, vključno z opomniki o pregledovanju mest ugriza.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: aplikacija, uporabniška izkušnja, intervju, scenarij, Persona, prototip, GUI, grafični uporabniški vmesnik
Objavljeno: 15.03.2024; Ogledov: 140; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (4,35 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh