Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Vodenje v medkulturnem okolju
Tomaž Pečnik, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodenje, poslovno komuniciranje, medkulturne razlike, letalske vzdrževalne agencije, letalska podjetja, pogodbeni delavci, magistrsko delo
Objavljeno: 02.02.2018; Ogledov: 3292; Prenosov: 297
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

3.
4.
5.
Razlike slogov vodenja glede na spol v učeči se organizaciji
Kaja Kasenburger, 2022

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodenje, slog vodenja, spol, učenje, učeča podjetja
Objavljeno: 24.10.2022; Ogledov: 465; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

6.
Sistemi vodenja rasti podjetja v povezavi z izbranimi karakteristikami vodstva podjetja
Nik Vuga, 2023

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali povezavo med osebnimi karakteristikami vodstva podjetja Cleaning, d. o. o. ter strategijami vodenja rasti podjetja. Cilji diplomskega dela so bili, s pomočjo znanstvene literature proučiti strategije vodenja rasti in osebne karakteristike vodstva ter na izbranem podjetju empirično preveriti, katere od teh strategij in karakteristik so najbolj zastopane v podjetju in ali je zaznana korelacija karakteristik vodstva s strategijami vodenja rasti podjetja. S kvantitativno raziskavo smo preverili, ali osebne karakteristike vodstva pogojujejo strategije vodenja rasti. Rezultati so pokazali, da se zaznane karakteristike vodstva statistično značilno povezujejo z najbolj zaznanimi strategijami vodenja rasti podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodenje podjetja, rast podjetja, karakteristike vodstva, konkurenčnost podjetja, uspešnost podjetja
Objavljeno: 30.08.2023; Ogledov: 337; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (708,48 KB)

7.
8.
Vodenje in organizacija podjetja za grafično oblikovanje vizitk
Nina Jakomin, Ana Levačič, Patricija Radelj, 2023

Opis: V pripravi na priročnik smo kontaktirale tri organizacije: Cheelot Creative Visuals, Camera d.o.o. in Agencija Pakt d.o.o. z namenom pridobiti vpogled v ključne prakse in izzive, s katerimi se te organizacije srečujejo v svojem vsakdanjem poslovanju. Cilj našega priročnika je združiti njihovo strokovno znanje in izkušnje z našimi spoznanji v praktičen vodnik za učinkovito vodenje in organizacijo podjetij, ki se ukvarjajo z grafičnim oblikovanjem vizitk.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetja, grafično oblikovanje, vodenje, organiziranje, priročniki
Objavljeno: 18.12.2023; Ogledov: 286; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (359,28 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh