Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv novodobnih medijev na nakupne odločitve potrošnikov
Aljaž Stošicki, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vedenje potrošnikov, nakupne navade, socialna omrežja, blogi, vlogi, vplivneži, magistrsko delo
Objavljeno: 07.11.2019; Ogledov: 2420; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (648,68 KB)

2.
Trženje z vplivneži
Lea Biček, 2020

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali trženje z vplivneži, predvsem odnos med podjetji in vplivneži. Ugotavljali smo, kako ljudje vidijo vplivneže, kaj si mislijo o njih in kako vplivajo na njihov nakup. V teoretičnem delu smo proučevali teorijo vplivnežev in trženja. Zanimalo nas je, kdo so vplivneži in kako izbrati pravega vplivneža za sodelovanje. Ugotavljali smo, kaj je vplivnostno trženje, kaj so prednosti in slabosti vplivnostnega trženja ter proučevali strategije vplivnostnega trženja. V empiričnem delu smo s pomočjo podjetij raziskovali odnose in sodelovanje med podjetji in vplivneži. Zanimalo nas je, zakaj med svoje trženjske kanale uvrščajo vplivneže in na kakšen način. V raziskavo smo dodali tudi anketo, s katero smo analizirali odnos milenijcev do vplivnežev. V zaključku raziskave smo ugotovili, da vsa tri podjetja, ki smo jih izbrali za raziskovalno nalogo, uporabljajo metodo trženja z vplivneži, saj jo ocenjujejo kot zelo uspešno. Vplivneže izbirajo glede na skupne cilje in interese. Predvsem ciljajo na iskrenost in pošten odnos. Iz ankete smo ugotovili, da milenijci spremljajo vplivneže, opazili so sodelovanje s podjetji in so že kupili izdelek ali storitev, ki jo je tržil vplivnež. Iz ankete smo izvedeli tudi, da jim ni pomembno, če izdelek ali storitev trži vplivnež, vseeno pa jim je v zadovoljstvo, če na trženjskih kanalih zagledajo vplivneže.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vplivneži, vplivnostno trženje, milenijci, odnosi, sodelovanje, trženjski kanali
Objavljeno: 31.07.2020; Ogledov: 2008; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

3.
4.
Digitalni vplivneži
Mateja Strupeh, 2021

Opis: Živimo v hitro razvijajočem se svetu, kjer so spletna omrežja na voljo vsakomur. Dovolj je že prijava in že smo v virtualnem svetu, kjer je vse mogoče. Zato smo v sklopu magistrske naloge s pomočjo virov, literature, ankete, intervjujev in primerjave raziskali, ali so digitalni vplivneži zgled ali samo novodobni prodajalci. Med drugim smo ugotovili, da sledilci ne verjamejo vsega, kar vplivneži objavijo, in kadar so te objave polne materialističnih in podarjenih stvari, pri večini nimajo vpliva na njihovo počutje. Komentarji sledilcev so predvsem iskreni, se pa najdejo tudi posamezniki, ki se na podlagi objavljene vsebine odločijo, ali bodo iskreno komentirali. Zanimanje glede določene tematike je največkrat razlog, da začnejo s sledenjem vplivneža, znatiželjnost in predlog prijatelja pa sta tudi razloga, ki pritegneta novega sledilca. Vplivneži delno objavljajo z namenom, da bi pridobili sledilce in ustvarili sodelovanje s podjetji. Zato mora vplivnež imeti karizmo in temo, ki jo potem skozi objave razvija. Predvsem pa je pomembno, da je pri svojih objavah konsistenten ter vztrajen.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: YouTube, Instagram, Blog, Facebook, digitalni vplivnežI, sledilci
Objavljeno: 03.12.2021; Ogledov: 1113; Prenosov: 121
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

5.
Analiza vloge vplivnežev po modelu verodostojnosti na primeru Lepe afne
Daniela Stojanovska, 2021

Opis: V diplomskem delu smo analizirali vplivneže družbenih omrežij, in sicer na podlagi treh dejavnikov Hovlandovega modela verodostojnosti (privlačnost, strokovnost in zanesljivost). S pomočjo ankete, ki je potekala na primeru Lepe Afne, smo želeli ugotoviti, kateri dejavniki vplivajo na privržence, da začnejo slediti in poslušati nasvete vplivnice. V empiričnem delu smo ugotovili, da privrženci začnejo slediti vplivnici Lepi Afni (Lei Filipovič) predvsem zaradi privlačnosti slik in zgodb, ki jih objavlja. Večina sledilcev Lepe Afne ne ocenjuje nadpovprečno na vsaj enem izmed dejavnikov. Privrženci, ki so aktivni sledilci, sledijo Lepi Afni zaradi nagradnih iger in kod, ki jih deli na svojem Instagram profilu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: družbena omrežja, model verodostojnosti, vplivneži, Instagram, vplivnostni marketing.
Objavljeno: 21.12.2021; Ogledov: 844; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

6.
7.
Analiza vplivniškega trženja prek socialnih omrežij v času epidemije Covid-19
Manuela Jazbar, 2023

Opis: Namen diplomskega dela je bil predstaviti poklic vplivnežev in digitalno trženje na splošno, kot tudi digitalno trženje v času epidemije. S pomočjo literature in raziskovalnega dela smo analizirali vplivniško trženje prek socialnih omrežij v času epidemije covida-19 in raziskali, kako se kupci odločajo za nakup določenega izdelka ali storitve, ki jo je promoviral in predstavil vplivnež prek socialnih omrežij. V diplomskem delu smo postavili raziskovalno vprašanje in dve hipotezi. Zanimalo nas je, ali ljudje bolj zaupajo v izdelek, ki ga je promoviral vplivnež, kot v izdelek, ki ga je oglaševalo podjetje blagovne znamke. Rezultati so pokazali, da ljudje v večini še zmeraj bolj zaupajo oglaševanju s strani podjetja. Zanimalo nas je tudi, ali je bil v času epidemije večji obseg promocijskih objav vplivnežev kot pred njo. Izkazalo se je, da so se promocijske objave v času epidemije povečale. S pomočjo raziskovalnega vprašanja o najbolj priljubljenem družabnem omrežju smo prišli do zaključka, da je TikTok v času epidemije postal vodilno družbeno omrežje. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo opisali vplivniško trženje, vplivneže, digitalno trženje in različne oblike trženja, v raziskovalnem delu pa smo preverili postavljeni hipotezi in odgovorili na raziskovalno vprašanje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vplivneži, vplivnostno trženje, spletna prodaja, družbena omrežja, blagovne znamke, digitalno trženje, epidemija.
Objavljeno: 03.06.2023; Ogledov: 336; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (706,10 KB)

8.
Vpliv družbenih omrežij na zdravljenje aknaste kože v Sloveniji
Tara Grum, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: akne, zdravljenje, družbena omrežja, vplivneži
Objavljeno: 14.03.2024; Ogledov: 64; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (549,25 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh