Ključne besede: storitve, kakovost, zadovoljstvo, management znanja, uporabnikiObjavljeno v ReVIS: 13.01.2025; Ogledov: 64; Prenosov: 2 Celotno besedilo (1,84 MB)
Ključne besede: zadovoljstvo potrošnikov, merjenje zadovoljstva, kakovost storitev, potrošniška izkušnja, management znanjaObjavljeno v ReVIS: 13.01.2025; Ogledov: 65; Prenosov: 2 Celotno besedilo (1,54 MB)
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, motivacija, turizem, magistrsko deloObjavljeno v ReVIS: 20.12.2024; Ogledov: 131; Prenosov: 3 Celotno besedilo (1,07 MB)
Ključne besede: zadovoljstvo, študenti, diplomanti, organizacijska kultura, kakovost zavoda, dilpomske nalogeObjavljeno v ReVIS: 18.12.2024; Ogledov: 142; Prenosov: 10 Celotno besedilo (2,06 MB)
Ključne besede: komunikacija, interna komunikacija, zaposleni, zadovoljstvo, intervju, dilpomske nalogeObjavljeno v ReVIS: 17.12.2024; Ogledov: 134; Prenosov: 0 Celotno besedilo (1,12 MB)
Ključne besede: vodenje, osebnostne lastnosti, kompetence, zadovoljstvo zaposlenih, vodje, dilpomske nalogeObjavljeno v ReVIS: 17.12.2024; Ogledov: 121; Prenosov: 0 Celotno besedilo (1,49 MB)
Ključne besede: organizacijska klima, dobro počutje, zadovoljstvo, motivacija, projekt WELLy, dilpomske nalogeObjavljeno v ReVIS: 17.12.2024; Ogledov: 139; Prenosov: 2 Celotno besedilo (1,15 MB)
Ključne besede: transportne storitve, zadovoljstvo kupcev, zvestoba kupcev, magistrsko deloObjavljeno v ReVIS: 17.12.2024; Ogledov: 110; Prenosov: 2 Celotno besedilo (1,21 MB)
Ključne besede: zavarovalne storitve, zadovoljstvo zavarovancev, pravna zavarovanja, magistrsko deloObjavljeno v ReVIS: 17.12.2024; Ogledov: 108; Prenosov: 3 Celotno besedilo (3,14 MB)
Ključne besede: nakupno vedenje, zvestoba kupcev, zadovoljstvo, magistrsko deloObjavljeno v ReVIS: 17.12.2024; Ogledov: 117; Prenosov: 1 Celotno besedilo (1,27 MB)