Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Ugotavljanje zadovoljstva gostov z velneškimi storitvami v Rimskih termah
Klemen Očko, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: turizem, zdraviliški turizem, velnes, velneški turizem, zadovoljstvo gostov, diplomsko delo
Objavljeno: 20.12.2017; Ogledov: 2926; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

3.
Zadovoljstvo gostov restavracije Hotela X
Anja Gorišek, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: hotelske restavracije, trženje, zadovoljstvo gostov, merjenje zadovoljstva, kakovost storitev, diplomsko delo
Objavljeno: 08.10.2018; Ogledov: 3011; Prenosov: 188
.pdf Celotno besedilo (757,75 KB)

4.
5.
Zadovoljstvo tujih gostov v izbranem hotelu
Fabrizio Grega Butolen, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: hotelirstvo, zadovoljstvo gostov, organizacijska klima, kakovost storitev, zdraviliški turizem
Objavljeno: 18.11.2019; Ogledov: 2047; Prenosov: 0

6.
7.
Merjenje zadovoljstva gostov Urban hotela Ljubljana
Špela Korbar, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo gostov, kakovost storitev, hoteli, magistrsko delo
Objavljeno: 27.08.2020; Ogledov: 1763; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

8.
Analiza zadovoljstva gostov s storitvami turistične destinacije
Jelka Čuk, 2011

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo gostov, storitve, turistične destinacije, sestavine
Objavljeno: 05.01.2021; Ogledov: 1460; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (893,90 KB)

9.
Poslovno sodelovanje kot priložnost za razvoj kakovosti štirih hotelov na območju Triglavskega narodnega parka
Maruša Strniša, 2011

Opis: Kakovost storitev v hotelirstvu je pogosto pojem, ki ga težko definiramo. Ključno je doseganje zadovoljstva gostov, ki temelji na odgovarjanju na njihova pričakovanja. Zaposleni, ki prihajajo v stik z gosti, morajo biti vešči komunikacije in se marsikdaj znajti pod pritiskom obremenjenosti zaradi povečanega obsega dela. Na osnovi raziskave med direktorji štirih hotelov, lociranih na obrobju Triglavskega narodnega parka, ki jih povezuje združitev v trženju skupnega turističnega proizvoda, ugotavljam, da je storitve hotela mogoče dvigniti na višji nivo s premišljeno selekcijo zaposlovanja kadrov in razvojem človeških virov. Gostom je potrebno jasno predstaviti konkurenčno prednost s pomočjo uporabe sodobnih informacijsko-komunikacijskih orodij. Ob tem pa je za kakovosten razvoj hotela pomembno poslovno sodelovanje, ki temelji na sodelovanju in združevanju moči vseh zaposlenih in doslednem vodenju politike kakovosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kakovost storitev, hotelirstvo, turizem, zadovoljstvo gostov, razvoj človeških virov
Objavljeno: 27.07.2021; Ogledov: 807; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (992,78 KB)

10.
Analiza zadovoljstva gostov v Hotelu Maribor
Nastasija Erhatič, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: turistične storitve, zadovoljstvo gostov, hoteli, diplomsko delo
Objavljeno: 04.11.2021; Ogledov: 1031; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (645,05 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh