1. Poslovni načrt za rast podjetja Ajda, d.o.o., MariborJana Letonja, 2012 Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, strategija rasti, diverzifikacija, generična rast, investicije, zdrava prehrana, storitvena dejavnost Objavljeno: 14.06.2018; Ogledov: 2064; Prenosov: 148
Celotno besedilo (957,06 KB) |
2. |
3. Poslovni načrt Fit hrana d. o. o.Uroš Novak, 2020 Opis: V diplomskem delu je predstavljena izdelava poslovnega načrta za mobilno ulično prodajo zdravih obrokov. Pridobili smo podatke, s katerimi bi lahko začeli z realizacijo podjetja Fit hrana d. o. o. Raziskali smo načine in možnosti hitre priprave zdravega uličnega obroka. Podjetje bo ustanovljeno za ulično prodajo zdrave prehrane, ki jo bomo prodajali iz kombija na dogovorjenih zemljiščih v Ljubljani.
Kljub hitremu tempu življenja in poseganju po hitri prehrani se v ljudeh vseeno poraja želja po zdravem načinu prehranjevanja in življenja. Naši izdelki bodo ravno to, kar potrošniki iščejo, zato verjamemo, da jih bodo dobro sprejeli in redno kupovali.
Raziskali smo načine in možnosti, s katerimi bi pripravili zdrave obroke. Opisali smo panogo, proizvode in storitve podjetja. S SWOT analizo smo ocenili prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti, s katerimi se naše podjetje lahko sreča na trgu. S pomočjo analize ankete smo preverili, kdo bo kupoval naše obroke in koliko bodo pripravljeni odšteti zanje.
Na podlagi predpostavk smo izdelali načrt prodaje in finančni načrt. Ugotovili smo, da bo lastni zagonski kapitalski vložek v višini 50.000,00 EUR zadostoval za realizacijo ustanovitve podjetja in uspešno poslovanje le-tega v načrtovanem obdobju. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: poslovni načrt, trženjski cilji, zdrava prehrana, mobilna ulična prodaja, ustanovitev podjetja Fit hrana d. o. o. Objavljeno: 28.08.2020; Ogledov: 1682; Prenosov: 107
Celotno besedilo (1,48 MB) |
4. |
5. |
6. Uporaba lokalno pridelane hrane v vrtcihKaja Andrejašič, 2015 Opis: Tema diplomske naloge je uporaba lokalno pridelane hrane v vzgojno-izobraževalnih
ustanovah, in sicer v vrtcih. Namen naloge je raziskati področje prehrane predšolskih otrok,
saj mlajši otroci oziroma otroci v fazi odraščanja potrebujejo čim bolj kakovostno,
uravnoteženo in zdravo hrano, ki je izrednega pomena za njihov razvoj.
Teoretični del naloge zajema pregled problematike. Najprej je predstavljena oziroma
opredeljena zdrava – uravnotežena hrana, nato zdrava prehrana otrok, kjer je prikazano,
kakšna mora biti prehrana otroka in zakaj je pravilna prehrana tako pomembna za otroke v
dobi odraščanja. Iz tega razloga se prehranjevanje otrok spremlja na nivoju države, ki
narekuje razne prehranske direktive. Prehrana in prehranjevalne navade so namreč v obdobju
otroštva zelo pomembne, saj vplivajo tudi na kasnejša obdobja v življenju. V ta namen so
nadalje opisani sam pomen lokalne hrane in njene glavne prednosti ter stanje lokalnih
pridelovalcev pri nas. Na koncu sledi še poglavje, v katerem so zajete posledice nezdravega
prehranjevanja in s tem pogojene težave, ki jih povzroči neustrezno prehranjevanje že v
otroški dobi.
Empirični del diplomske naloge zajema kvalitativno raziskavo, v kateri sem s pomočjo
intervjujev želela ugotoviti, ali v slovenskih vrtcih, natančneje v vrtcih na območju južne
Primorske, uporabljajo lokalno pridelano hrano, s kakšnimi problemi se soočajo pri nabavi
lokalne hrane in ne nazadnje, ali je v Sloveniji dovolj lokalnih pridelovalcev, ki bi priskrbeli
zadostno količino živil. Moje zanimanje je bilo usmerjeno tudi na starše otrok, in sicer v
smislu sprejemanja/zavračanja lokalnih pridelkov ter njihovih navad v domačem
gospodinjstvu.
Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: vrtci, zdrava hrana, prehrana otrok, lokalno pridelana hrana, diplomske naloge Objavljeno: 29.07.2021; Ogledov: 644; Prenosov: 87
Celotno besedilo (1,02 MB) |
7. "Jedi na žlico - zdrava hitra prehrana prihodnosti" : marketinški načrtRoman Jeriha, 2022 Opis: V diplomski nalogi je predstavljen marketinški načrt zdrave hitre prehrane, ki predstavlja rešitev za problem nezdravega prehranjevanja.
Uvodni del vsebuje predstavitev problema prehranjevalnih navad slovenske delovne populacije. Neurejen čas prehranjevanja, preveliko zaužite nezdrave in premalo zdrave hrane so redni prehranski problem.
Navedene so metode dela in postavljene hipoteze, ki so uporabljene pri raziskovanju.
Kupci bi si želeli zaužiti zdravo hrano, vendar je to zelo povezano z zavedanjem, poznavanjem, s ceno in tudi s časom, ki ga imajo na razpolago za obed. Izdelki, ki vsebujejo naravne sestavine in so pripravljeni brez škodljivih dodatkov, so v višjem cenovnem razredu. Zelo pogosto se lahko cena razlikuje do 30 % za enako vrsto izdelka.
Marketinški načrt predstavi eno od rešitev, ki omogoča izboljšanje prehranjevalnih navad in, marketinško strategijo, ki se bo uporabila za produkt, ki je tržna priložnost. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: marketinški načrt, marketinški splet, zdrava hitra prehrana, prehranjevanje na delovnem mestu, jedi na žlico, razvoj hitre prehrane Objavljeno: 18.08.2022; Ogledov: 378; Prenosov: 64
Celotno besedilo (2,02 MB) |