Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 243
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Znanja in stališča študentov zdravstvene nege in kliničnih mentorjev do dela s starostniki
Brigita Skela-Savič, Simona Hvalič Touzery, 2014

Opis: Teoretična izhodišča: Glede na demografske trende se pričakuje povečevanje potreb po zdravstveni negi in oskrbi starih ljudi. Kakovostno zdravstveno nego in oskrbo starih ljudi je mogoče zagotoviti le s kadrom, ki ima z dodiplomskim in podiplomskim izobraževanjem pridobljeno znanje na področju dela s starimi ljudmi in z zmanjšanjem negativnega odnosa do starih v družbi. Metoda: Deskriptivno-kvantitativno raziskavo smo izvedli v juniju 2010 na namenskem vzorcu študentov zdravstvene nege (n = 61) in kliničnih mentorjev (n = 40). V anketi zaprtega tipa smo uporabili preverjene in splošno uporabljene merske instrumente: Palmorov kviz o dejstvih o staranju % FAQ1, Koganov instrument za merjenje odnosa do starih ljudi % KAOP, Nolan%s Perceptions of Working with Older People (PWOP). Podatke smo statistično obdelali s statističnim paketom SPSS 20.0. Rezultati: Raziskava opozori na prisotnost negativnega odnosa do starih ljudi med anketiranci in nizko stopnjo znanja o starih ljudeh, saj so samo študenti v povprečju dosegli 44,6 % pravilnih odgovorov, klinični mentorji pa 48,7 %. Kar 82,1 % kliničnih mentorjev in 55,9 % študentov je izrazilo željo po delu na področju zdravstvene nege starostnika.Več zanimanja za delo s starimi ljudmi so izrazili anketiranci z bolj pozitivnim stališčem do starih ljudi (r = 0,206, p = 0,047) in anketiranci, ki so vključeni v magistrski študij (r = -0,299, p = 0,023). Večina študentov (94,5 %) v življenju ni imela negativnih izkušenj s starostniki; čim bolj pozitivne so bile njihove izkušnje, tem večja je bila želja po delu s starostniki (r = -0,297, p = 0,029). Klinični mentorji se v primerjavi s študenti bolj zavedajo, da zdravstvena nega starostnika zahteva dodatno specializirano znanje in usposabljanje (%%(2)= 14,896, p = 0,001). Razpravljanje: Raziskava pokaže, da je znanje anketirancev na področju dela s starimi ljudmi pomankljivo. Raziskava tako pokaže pojav negativnega odnosa do starih v družbi pri študentih in kliničnih mentorjih in nizko pripravljenost študentov, da bi izbrali delo s starostniki. Področje zdravstvene nege mora razviti specialne izobraževalne vsebine s področja gerontologije v obliki obveznih in izbirnih predmetov na vseh bolonjskih stopnjah študija, prav tako je potrebna klinična specializacija iz zdravstvene nege starostnika po končani visoki strokovni izobrazbi. Pomembne so tudi pozitivne klinične izkušnje študentov pri delu s starostniki, ki vplivajo na kasnejše odločanje za delo z njimi.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: gerontološka znanja, zdravstvena nega, starostniki, klinični mentorji, študentje
Objavljeno: 24.02.2017; Ogledov: 3989; Prenosov: 134
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

2.
3.
Analiza prepoznavnosti blagovne znamke Nivedur
Ingrid Prah, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovna znamka, prepoznavnost, oglaševanje, management znanja, Nivedur
Objavljeno: 05.06.2017; Ogledov: 3554; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

4.
Izpopolnjevanje koncepta vitke proizvodnje na osnovi managementa znanja
Špela Rošer, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vitka proizvodnja, management znanja, avtomobilska industrija
Objavljeno: 05.06.2017; Ogledov: 3597; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (4,01 MB)

5.
6.
7.
Vodenje in profesionalni razvoj zaposlenih v vrtcih
Vanja Grdadolnik, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodenje, permanentno izobraževanje, usmerjanje kompetenc, profesionalni razvoj, management znanja
Objavljeno: 29.11.2017; Ogledov: 2336; Prenosov: 176
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

8.
9.
Management znanja in doseganje konkurenčne prednosti
Nataša Judež, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: management znanja, znanje v organizacijah, učeča se organizacija, konkurenčna prednost, učenje, management, znanje
Objavljeno: 29.11.2017; Ogledov: 2539; Prenosov: 219
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh