Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Dejavniki za prenos usposabljanj v organizaciji
Mario Dremšak, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znanje, prenos usposabljanja, management znanja, usposabljanje, izobraževanje, učenje
Objavljeno: 09.08.2019; Ogledov: 1994; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

3.
Prenos znanja med vzgojitelji vrtcev in učitelji osnovnih šol
Mateja Matko, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znanje, prenos znanja, učenje, izobraževanje, vrtec, osnovna šola, vzgojitelji, učitelji
Objavljeno: 12.01.2021; Ogledov: 1225; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

4.
Prenos znanja starejših zaposlenih na mlajše zaposlene v organizaciji X
Jasmina Felicijan, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: management znanja, učeča se organizacija, prenos znanja, mentorstvo, znanje
Objavljeno: 12.01.2021; Ogledov: 1086; Prenosov: 68
.doc Celotno besedilo (1,08 MB)

5.
6.
Učinkovitost različnih oblik posredovanja novega znanja zdravstvenemu osebju
Melita Mušič, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znanje, učenje, prenos znanja, oblike prenosa znanja
Objavljeno: 14.01.2021; Ogledov: 1178; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (822,48 KB)

7.
Usposabljanje in izobraževanje zaposlenih v podjetju X
Tina Novina, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: management znanja, izobraževanje, usposabljanje, znanje, prenos znanja, zaposleni, e-izobraževanje
Objavljeno: 14.01.2021; Ogledov: 1051; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (733,72 KB)

8.
9.
Prenos znanja med zaposlenimi v vrtcih
Polonca Krobat, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znanje, upravljanje znanja, prenos znanja, motivacija
Objavljeno: 01.03.2021; Ogledov: 1324; Prenosov: 160
.pdf Celotno besedilo (816,42 KB)

10.
Kako učinkovit prenos znanja med zaposlenimi krepi intelektualni kapital organizacije
Tatjana Vene, 2014

Opis: Raziskovalno vprašanje (RV) : Raziskovalno vprašanje izhaja iz ugotovitve, da intelektualni kapital in znanje zaposlenih predstavlja ta konkurenčno prednost organizacije, zato je pomemben prenos znanja med zaposlenimi . Ugotavljamo, kako je za organizacijo pomembno znanje, sposobnost za poslenih v organizaciji, da prepoznajo, u svojijo in prenašajo nova znanja med zaposlene znotraj organizacije in poiščemo najvplivnejše dejavnike, ki vplivajo na prenos znanja med zaposlenimi. Namen: Namen je predstaviti pomen znanja in pomen procesa prenosa znanja v izobraţevalni organizaciji, identifi cirati intelektualn i kapital in odkriti pomen, ki ga zaposleni pripisujejo dejavnikom prenosa znanja. Poročati ţelimo o gibanju intelektualnega kapitala v eni izmed največjih izobraževalnih organizacij. Metoda: Z metodo kompilacije smo v teoretičnem delu poleg citiranj in povzemanja v nekaterih poglavjih dodali svoje mnenje in stališča. V prvem delu empirične naloge smo podatke, pridobljene z anketnim vprašalnikom, analizirali z opisno statistiko, testom zanesljivosti, Spearmanovim koeficientom korelacije rangov in Hi - kvadrat testom. Za drugi del empirične naloge pa smo na podlagi VAIC tm - modela ugotavljali gi b anje intelektualnega kapitala. Njegovo gibanje smo s študijem primera proučili za pet let. Rezultati: Rezultati kažejo, da je za organizacijo zelo pomembno znanje zaposlenih, saj jim omogoča uspešnost pri delu. Anketiranci hitro prepozna jo nova znanja v okolju in jih u svojijo, kar pripomore k izboljšavam in uspešnosti organizacije. Vloga dajalca in iskalca znanja v procesu prenosa znanja med zaposlenimi je odvisna predvsem od osebnostnih značilnostih posameznika in zaupanja med njimi. Analiza posameznih korelacij znotraj konstruktov dejavnikov prenosa znanja nam pove da je učinkovit prenos znanja med zaposlenimi v povezavi z motiviranjem, nagrajevanjem zaposlenih ter sodelovanjem menedžmenta. Največji vpliv na prenos znanja pa imajo vizija, poslanstvo, cilji in strategija organizacije in informacijska tehnologija. Na podlagi analize gibanja intelektualnega koeficienta dodane vrednosti v letih 2008 do 2012 ugotavljamo, da je gibanje človeškega in finančnega kapitala v obdobju petih let enakomerno, strukturni kapital pa v letu 2010 drastično naraste, do leta 2012 pa je v rahlem porastu. Organizacija: Menedžment mora spodbujati dejavnike, ki vplivajo na učinkovit prenos znanja med zaposlenimi in investirati v znanje zaposlenih, kar prispeva k učinkovitejši produktivnosti človeškega kapitala in povečuje intelektualni koeficient dodane vrednosti . Družba: Za uspešno izobraževalno institucijo, ki ustvarja in prenaša znanja, so ključ do uspeha zadovoljni zaposleni, njihova motivacija, njihove izkušnje, spretnosti in veščine. Originalnost: Pri prebiranju domače in tuje literature ugotavljamo, da do sedaj še ni bilo v izobraževalni organizaciji narejenih podobnih raziskav, zato bo naše delo novost na tem področju in dodana vrednost poslovnih poročil izobraževalne organizacije. Omejitve/nadaljnje raziskovanje : V raziskavo je bila vključena večja izobraževalna organizacija, vrednotenje intelektualnega kapitala pa se je izvedlo v obdobju od 2008 do 2012. Smiselno bi bilo narediti podobno raziskavo v drugi izobraževalni organizaciji, ju primerjati med sabo in prikazati smernice učinkovitega prenosa znanja med zaposlenimi v obliki modela za učinkovit prenos znanja med zaposlenimi v izobraževalni organizaciji.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znanje, intelektualni kapital, prenos znanja, izobraževanje, motivacija, zaupanje, osebnost, magistrske naloge
Objavljeno: 19.08.2021; Ogledov: 1261; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (720,68 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh