Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza zadovoljstva kupcev
Tadej Špitalar, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo kupcev, zvestoba kupcev, merjenje, mobilna telefonija, magistrsko delo
Objavljeno: 27.03.2017; Ogledov: 5442; Prenosov: 415
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

2.
Merjenje zadovoljstva kupcev na bencinskih servisih podjetja XY
Darja Glavač, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo kupcev, merjenje zadovoljstva, storitve, bencinski servisi, zvestoba, magistrsko delo
Objavljeno: 12.04.2017; Ogledov: 4651; Prenosov: 251
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

3.
Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izdelkov podjetja
Vesna Lainšček, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo kupcev, merjenje, potrošniki, izdelki, zvestoba kupcev, magistrsko delo
Objavljeno: 12.04.2019; Ogledov: 2700; Prenosov: 246
.pdf Celotno besedilo (935,95 KB)

4.
Zadovoljnji [i. e. Zadovoljni] kupci odhajajo h konkurenci
Nina Bednjički, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo kupcev, zvestoba kupcev, kartice ugodnosti, konkurenca, tržna naravnanost, magistrsko delo
Objavljeno: 27.08.2020; Ogledov: 5304; Prenosov: 90
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

5.
Zadovoljstvo in zvestoba kupcev pri spletni trgovini
Polonca Kaša, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo kupcev, zvestoba kupcev, spletna trgovina
Objavljeno: 12.12.2020; Ogledov: 1360; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (890,70 KB)

6.
Uporabnost NPS v merjenju zadovoljstva kupcev v prodajnih storitvah
Rok Zupančič, 2021

Opis: V iskanju neposrednejših načinov za povzemanje izkušenj in zadovoljstva pacientov narašča zanimanje za neto oceno promotorjev. Za veljavnost raziskav in njihovih rezultatov je pomembno, da temeljito raziščemo posledice in pomen novo predstavljenih predmetov. Zato smo v nalogi preučili potencialni prispevek NPS k raziskavam kupčevih izkušenj. V raziskovalnem delu naloge smo ocenili povezave med NPS in dvema drugima metodama za ugotavljanje odziva kupcev ter primerjali njihovo porazdelitev. Za metodo zbiranja podatkov smo uporabili kvantitativno raziskovalno strategijo s pristopom spletnega anketiranja. Rezultati raziskave, ki smo jo opravili v izbranem storitvenem podjetju, nam pričajo o tem, da je ocena NPS metoda, ki lahko meri odziv kupcev. To smo dokazali s pozitivno korelacijo z drugima dvema preizkušenima metodama za merjenje odzivov kupcev po opravljeni storitvi ali nakupu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: NPS, zadovoljstvo kupcev, ugled podjetja, zvestoba kupcev, merjenje, zanesljivost, raziskava
Objavljeno: 03.09.2021; Ogledov: 1045; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh