Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 684
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
INOVIRANJE TRAJNOSTNEGA POSLOVNEGA MODELA SKUPNOSTNE SAMOOSKRBE Z ELEKTRIČNO ENERGIJO IZ OBNOVLJIVIH VIROV
Jan Zakrajsek, 2021

Opis: Uredba o samooskrbi z električno energijo iz obnovljivih virov energije predstavlja temelj razvoja skupnostne samooskrbe v Sloveniji. Skupnostna samooskrba omogoča aktivnim odjemalcem, občinam, energetskim podjetjem in drugim tržnim deležnikom, da se povezujejo in aktivno sodelujejo na trgu električne energije, ki je bil v preteklosti rezerviran za tradicionalne in centralizirane energetske sisteme. Na tej podlagi se odpirajo številne priložnosti za razvoj novih inovativnih poslovnih modelov, ki bodo poleg ekonomskih ciljev zasledovali tudi cilje trajnostnega razvoja. Za inoviranje poslovnega modela skupnostne energetske samooskrbe sem uporabil orodje Canvas – platno poslovnega modela, ki sta ga razvila priznana avtorja Osterwalder in Pigneur, za potrebe trajnostnega razvoja pa nadgradila nemška avtorja Tiemann in Fichter. Gre za mednarodno uveljavljeno orodje za inoviranje poslovnih modelov, ki na inovativen in sistematičen način prikaže logiko, kako organizacija kreira, izvaja in zajema vrednost. V procesu inoviranja sem opredelil ključne gradnike poslovnega modela in jih z vidika vseh treh ključnih partnerjev (aktivni odjemalec, občina in energetsko podjetje) povezal v smiselno, trajnostno naravnano in ekonomsko učinkovito celoto, ki bo snovalcem tovrstnih projektov pomagala do lažje in bolj učinkovite praktične implementacije.
Ključne besede: samooskrba, skupnostna samooskrba, električna energija, obnovljivi viri energije, trajnostni razvoj, sončna elektrarna, inoviranje, poslovni model Canvas, denarni tok, neto sedanja vrednost, notranja stopnja donosa
Objavljeno: 27.07.2021; Ogledov: 8; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (3,81 MB)

2.
Načrtovanje rasti podjetja Valy, d. o. o., Kranj
Robert Močnik, 2021

Opis: V diplomskem delu je analizirano in predstavljeno podjetje Valy, d. o. o., Kranj, ustanovljeno leta 1989. Podjetje se že od ustanovitve ukvarja s prodajo koles in kolesarske opreme ter servisiranjem koles. V uvodnem delu je predstavljeno podjetje, opisana in analizirana panoga, v kateri podjetje deluje, ter predstavljena vizija in razvoj podjetja. V nadaljevanju diplomskega dela so predstavljene strateške analize PEST, SWOT, MOF, RECoIL, matrika BCG, trženjsko poslovanje in operativna izvedba. Predstavljeno je tudi preteklo finančno poslovanje podjetja in finančne projekcije za naprej. Cilj diplomskega dela je ugotoviti, ali ima podjetje možnosti za nadaljnjo rast, na kakšen način te cilje doseči, in katera oblika rasti bo za podjetje najprimernejša ob predpostavki, da ima podjetje potencial za rast, ter prikazati možen scenarij rasti. V diplomskem delu so odgovori na raziskovalno vprašanje, katera je najprimernejša strategija rasti za podjetje Valy, d. o. o., Kranj. Na podlagi raziskav in analiz je izbrana generična oziroma organska rast, ki bo pripomogla k večji prepoznavnosti podjetja, večjemu prihodku in večjemu dobičku.
Ključne besede: rast podjetja, strategije rasti, analiza PEST, analiza RECoIL, analiza poslovanja, generična rast, prodaja koles, Porterjev model petih konkurenčnih silnic, Ansoffova matrika.
Objavljeno: 22.07.2021; Ogledov: 35; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

3.
Poslovni načrt Kodila Gourmet d. o. o.
Tadej Janžič, 2021

Opis: V diplomskem delu bomo predstavili poslovni načrt ustanovitve dodatne enote podjetja Kodila, imenovane Kodila Gourmet, ki bo v primerjavi s sedanjo na tem območju potrošnikom bolj dostopna. S pomočjo finančnih projekcij in analiz bomo ugotovili, ali je zamisel dobra in ali ima vse možnosti za nadaljnji razvoj, rast in uspeh na novi lokaciji. Nova enota bo: delikatesa, trgovina, restavracija in prevzemna točka. Ugotovili bomo, kakšni so finančni izidi, morebitna tveganja in prednosti zastavljenih ciljev ter preučili trg in konkurenco. V primeru, da bodo ekonomski kazalci dobri in bo ekonomski vidik dobičkonosen, se bo direktor g. Kodila odločil za potrditev projekta.
Ključne besede: Poslovni načrt, širitev, rast podjetja, analiza, nova lokacija, nova enota.
Objavljeno: 16.07.2021; Ogledov: 37; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

4.
Spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19
Lea Uršič, 2021

Opis: Glavni namen diplomske naloge je bil raziskati spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19. Epidemija je s seboj prinesla številne spremembe, na katere so se potrošniki morali prilagoditi. Ena od sprememb zadeva tudi nakup oblačil, saj so bile trgovine z oblačili v času epidemije daljše obdobje zaprte in je bilo nakupovanje preko spleta edina možna opcija. V empirični raziskavi smo s pomočjo spletne ankete raziskali, kako so se pri slovenskih potrošnikih v času epidemije in v spremenjenih okoliščinah spremenile nakupne navade oblačil. Ugotovili smo, da so potrošniki v času epidemije oblačila nakupovali redkeje ter za njih zapravili manj denarja kot običajno, po epidemiji pa se nameravajo vrniti k starim nakupovalnim navadam. Potrošnikom so najpomembnejši dejavniki nakupa oblačil kvaliteta, cena in vrednost za denar. Ti dejavniki so v času epidemije postali še pomembnejši. Prednosti spletnega nakupovanja potrošniki vidijo predvsem v prihranku časa in boljši cenovni ponudbi, največjo slabost pa v nemožnosti pomerjanja oblačil in pomanjkanju informacij. Za prodajalce oblačil so ti izsledki lahko v pomoč pri pripravi prave ponudbe in učinkovitih trženjskih aktivnosti.
Ključne besede: potrošnik, nakupne navade, nakupne navade oblačil, sprememba nakupnih navad, spletno nakupovanje, spletna trgovina, koronavirus, epidemija, covid-19
Objavljeno: 16.07.2021; Ogledov: 61; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

5.
Zvestoba uporabnikov podjetja Telemach. Opredelitev, analiza in priporočila.
Maja Koščak, 2021

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali dejavnike zvestobe (kakovost storitev, izpolnitev pričakovanj, splošno zadovoljstvo, uporabniško izkušnjo in ceno storitev) uporabnikov podjetja Telemach. Cilj diplomskega dela je podrobneje analizirati, kako posamezni dejavniki vplivajo na lojalnost uporabnikov. Izkazalo se je, da cena ni ključni dejavnik. Z anketo smo potrdili hipotezo, da uporabniki, ki vsaj en dejavnik zvestobe ocenijo z nadpovprečno oceno, dosegajo nadpovprečno zvestobo. Z analizo smo ovrgli tretjo hipotezo, saj se je izkazalo, da vsi uporabniki, ki so z nadpovprečno oceno ocenili vsaj dva dejavnika zvestobe, niso tudi najzvestejši uporabniki. Eno ključnih priporočil za povečevanje zvestobe je ohranjanje neposrednega stika z uporabniki. Zaradi raznolikosti storitev podjetja in potreb uporabnikov bo moralo podjetje Telemach najti način, kako s posameznim uporabnikom vzpostaviti komunikacijo, ki bo omogočala hitre povratne informacije o zadovoljstvu s storitvami in čim hitrejši odziv podjetja s prilagoditvijo storitev.
Ključne besede: zvestoba, uporabniki, Telemach, cena, zadovoljstvo, telekomunikacije, internet, televizija, mobilna telefonija
Objavljeno: 16.07.2021; Ogledov: 34; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (875,54 KB)

6.
Poslovni načrt za ustanovitev podjetja Krojačkov gumbek, d. o. o.
Nik Palek, 2021

Opis: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt podjetja v nastajanju, in sicer z imenom Krojačkov gumbek, d. o. o. Podjetje Krojačkov gumbek, d. o. o. se bo ukvarjalo z izdelavo in neposredno prodajo unikatnih otroških oblačil lastne blagovne znamke, ki jih bo tržilo predvsem v Sloveniji. Zagon podjetja bo predstavljalo podjetniški korak naprej moje partnerice Nine K., ki se je do tega trenutka ljubiteljsko in v okviru osebnega dopolnilnega dela ukvarjala s šivanjem oblačil za otroke po naročilu. S pomočjo poslovnega načrta bo zanjo vstop na trg predstavljal manjšo oviro, saj se bo v sklopu poslovnega načrta predhodno identificiralo stroške, povezane z ustanovitvijo podjetja, konkurenčna podjetja in pa raziskalo pripravljenost trga na sprejetje novega podjetja, ki se bo ukvarjalo z izdelavo in prodajo edinstvenih otroških oblačil. V prvem delu diplomskega dela se bom osredotočil na predstavitev podjetja Krojačkov gumbek, d. o. o. in poslovnega modela, ki mu bo podjetje sledilo pri svojem poslovanju in delovanju. V nadaljevanju bom izvedel tržno raziskavo in marketinški načrt, ki sta pomembna člena vsakega poslovnega načrta; z njima bom preučil trende v panogi, ciljni trg in ciljne kupce, v sklopu tega bom izvedel tudi SWOT-analizo. V diplomskem delu bo predstavljeno tudi finančno poslovanje podjetja, in sicer na podlagi različnih predpostavk finančnih projekcij in drugih kazalnikov, na osnovi katerih se bo lahko predpostavilo poslovanje v začetnem letu delovanja podjetja.
Ključne besede: poslovni načrt, ustanovitev podjetja, SWOT-analiza, raziskava trga.
Objavljeno: 15.07.2021; Ogledov: 50; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

7.
Načrt upravljavskega in lastniškega prenosa v družinskem podjetju Pax, d. o. o.
Rok Topolovec, 2021

Opis: V diplomskem delu smo raziskali kakšne so značilnosti ter prednosti in slabosti družinskih podjetij. Osredotočili smo se predvsem na nasledstvo v družinskih podjetjih in na kakšen način se morajo podjetja na to pripraviti, da bo prenos uspešen. Poleg teoretičnega dela smo dodali primere iz praksa o uspešnem in neuspešnem prenosu podjetja na naslednjo generacijo. Raziskovali smo do kakšnih konfliktov lahko prihaja ob prenosu, zakaj in kako to najbolje rešiti.
Ključne besede: družinsko podjetništvo, prenos nasledstva, družinsko podjetje, prenos družinskega podjetja na naslednjo generacijo
Objavljeno: 12.07.2021; Ogledov: 50; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

8.
Pospeševalnik za ženska podjetja kot rešitev izziva manjše vključenosti žensk v podjetništvu
Eva Natlačen, 2020

Opis: Kljub teoretično enakim možnostim se v podjetništvu opaža, da se ustanovitve podjetja loti manj žensk kot moških. Po podatkih GEM (Global Entrepreneurship Monitor) je v Sloveniji na vodilnem položaju v podjetjih le slaba četrtina žensk, kljub enako visoki ali višji stopnji izobrazbe v primerjavi z moškim. Diplomsko delo sestavljata teoretični in empirični del. V prvem delu sem se poglobila v že obstoječe raziskave, ki obravnavajo žensko vključenost v podjetništvu. V empiričnem delu pa sem se posvetila osebnim izkušnjam uveljavljenih slovenskih podjetnic. Raziskala sem ozadje manjše vključenosti žensk v podjetništvo in preverila možnosti pospeševalnika za ženska podjetja kot rešitve za uravnoteženje števila moških in žensk v poslovnem svetu.
Ključne besede: ženske podjetnice, ženske, žensko podjetništvo, pospeševalnik za ženska podjetja, ženska podjetja, ženske na vodilnih položajih.
Objavljeno: 12.07.2021; Ogledov: 42; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

9.
Poslovni načrt za rast podjetja OECO CPS d. o. o.
Milan Šebalj, 2021

Opis: Diplomsko delo, ki opisuje pripravo poslovnega načrta za rast podjetja Oeco CPS d. o. o., je bilo napisano z namenom analize obstoječega modela poslovanja, prepoznavanja njegovih prednosti in slabosti ter oblikovanja načrtovane strategije rasti podjetja v prihodnje. Glede na to, da obravnavani izdelek rešuje problem varnega prevoza jeklenk v avtomobilu, je bilo preverjeno, v kolikšni meri je za varen prevoz plinskih jeklenk poskrbljeno v slovenskem prostoru. Poudarek je bil na ugotavljanju bistvenih razlik v primerjavi z morebitnimi drugimi izdelki na trgu. V sklopu praktičnega dela poslovnega načrta je bila izvedena raziskava s pomočjo anketnega vprašalnika. Anketirane so bile osebe, ki so na prodajnih točkah izvedle nakup plinskih jeklenk in jih nameravale z lastnim prevozom odpeljati domov. Izdelana je bila strateška (SWOT) analiza, s pomočjo katere so bile opredeljene prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti povezane z izdelkom oziroma poslovanjem podjetja. Izdelal se je marketinški načrt in preučile so se tržne strategije. Predstavljeni so bili možni scenariji rasti podjetja. Del poslovnega načrta sestavlja pregled finančnih projekcij in izračun finančnih kazalnikov, ki dajejo vpogled v finančno uspešnost poslovanja. Izdelan je bil tudi terminski načrt dejavnosti, ki bi lahko pripomogle k rasti obravnavanega podjetja. Cilj predstavitve obravnavane tematike v diplomskem delu je bil prikazati, na kakšen način bi moral podjetnik voditi podjetje v prihodnosti. Poslovni načrt omogoča vpogled v strategijo, s pomočjo katere podjetnik učinkoviteje razporeja finančna sredstva, se lažje osredotoči na ključne točke poslovanja in pravočasno pripravi na morebitne težave, ter v polnosti izkoristi različne priložnosti poslovanja. Rast je odvisna od podjetnika in njegovega interesa, v obravnavanem primeru pa je možna z uvedbo novih proizvodov in iskanjem novih trgov.
Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, podjetje, potencial, finančne projekcije, analiza SWOT
Objavljeno: 07.07.2021; Ogledov: 40; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

10.
Izboljšanje uporabniške izkušnje spletne trgovine v izbranem podjetju
Klavdija Zimmer, 2021

Opis: Pandemija koronavirusne bolezni Covid-19 je zaznamovala poslovanje številnih podjetij v preteklem letu. Nekatera podjetja so čas zaprtja izkoristila za digitalizacijo poslovanja, med slednjimi tudi podjetje Slovenijales Trgovina d. o. o. Leta 2020 so odprli svojo prvo spletno trgovino in med zaprtjem dosegali zelo dobre rezultate prodaje. Vendar s v podjetju zavedajo, da je ključ do še večje prodaje dobra uporabniška izkušnja. Namen diplomskega dela je odkriti pomanjkljivosti spletne trgovine in podati predloge za izboljšave uporabniške izkušnje. Dodana vrednost diplomskega dela je povezanost z vodjo marketinga v podjetju, ki sproti implementira spremembe, ki jih tekom pisanja predlagamo. Tako so bile marsikatere spremembe implementirane že med pisanjem diplomskega dela. Kot metoda raziskovanja je bila uporabljena primarna etnografska raziskava kvalitativnega tipa, v kateri je sodelovalo 14 uporabnikov. Predpostavili smo hipoteze, da je uporabniška izkušnja boljša, če ima integriran iskalnik izdelkov, da je uporabniška izkušnja boljša, če ima spletna trgovina jasno določene filtre izdelkov, da obstaja pozitivna korelacija med številom obiskanih podstrani in dobro uporabniško izkušnjo, ter da je uporabniška izkušnja boljša, če sta spletna stran in spletna trgovina podjetja združeni na enem mestu. Trenutno stanje spletne trgovine smo analizirali in opravili analizo konkurence. Obravnavali smo šest konkurenčnih podjetij, podjetje Slovenijales Trgovina je v primerjalni analizi zasedlo tretje mesto. Povprečna ocena (od 1 do 5) zadovoljstva z uporabo spletne strani je bila 3,9. Vse hipoteze smo med raziskavo potrdili. Podjetju predlagamo, naj spletno stran in spletno trgovino združi na eno spletno mesto, doda možnost filtriranja izdelkov, doda možnost plačila s sistemom PayPal, zakupi dediciran IP-naslov, doda vse najpomembnejše informacije nad pregibom strani in doda iskalnik izdelkov. Slednja dva je podjetje že upoštevalo in implementiralo.
Ključne besede: Uporabniška izkušnja, spletna trgovina, uporabniško testiranje, pandemija koronavirusne bolezni Covid-19, optimizacija za mobilne naprave, Slovenijales Trgovina d. o.
Objavljeno: 07.07.2021; Ogledov: 59; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh