Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 867
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
UVAJANJE NOVEGA SPLETNEGA MESTA ZA STROKOVNO JAVNOST, POOBLAŠČENO ZA PREDPISOVANJE IN IZDAJANJE ZDRAVIL
Polona Arnež, 2025, ni določena

Opis: Spletno mesto predstavlja okno podjetja, na osnovi katerega se potencialni uporabniki odločijo za ogled informacij. Tudi strokovnjaki, pooblaščeni za predpisovanje in izdajanje zdravil niso izjema. Motiv in namen diplomskega dela je bil pripraviti načrt za prenovo in uvajanje vsebin spletnega mesta za strokovno javnost. V empiričnem delu smo z analizo spletnih mest farmacevtskih podjetij ugotovili, da imajo 4 možnost dostopa do strokovnih vsebin. S fokusno skupino smo ugotovili, da intervjuvani zdravniki iščejo na spletu strokovne informacije za predpisovanje zdravil. Nihče od intervjuvanih zdravnikov ne obiskuje spletnih mest farmacevtskih podjetij, ker tam ne dobijo informacij, ki jih potrebuje za predpisovanje zdravil.
Ključne besede: tržno komuniciranje, digitalni marketing, spletno mesto, trženje zdravil
Objavljeno v ReVIS: 07.02.2025; Ogledov: 167; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

2.
MOBING MED ZAPOSLENIMI V IZBRANI ORGANIZACIJI
Katja Krasnić, 2025, ni določena

Opis: Mobing je oblika psihičnega in fizičnega nadlegovanja, ki negativno vpliva na delovno okolje, zmanjšuje produktivnost in ustvarja slabo delovno klimo. Gre za ponavljajoče se vzorce neprimernega vedenja, ki žrtvam povzročajo občutek nemoči in stresa. Diplomsko delo obravnava njegovo problematiko, ki vključuje duševno in čustveno zlorabo na delovnem mestu, bodisi s strani sodelavcev, nadrejenih ali podrejenih. Delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu so predstavljeni pojem mobinga, njegove vrste, oblike, vzroki in posledice. Empirični del preučuje poznavanje mobinga, razloge za ne prijavo ter potencialne žrtve in storilce v izbrani organizaciji. Glavni cilj raziskave je razumeti vzroke za mobing ter raziskati možnosti za njegovo preprečevanje.
Ključne besede: mobing, psihično nasilje, žrtve, storilci, posledice, ozaveščanje, preprečevanje.
Objavljeno v ReVIS: 29.01.2025; Ogledov: 187; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

3.
Študija izvedljivosti projekta gradnje in prodaje apartmajskega naselja na Cresu
Tomo Čajić, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava kompleksnost projektov kot enkratnih, časovno in finančno omejenih procesov, usmerjenih v doseganje ciljev naročnika. Ključna je faza snovanja, ki preverja smiselnost in izvedljivost projekta. Na primeru gradnje apartmajskega naselja na Cresu analiziramo investicijsko smiselnost in ekonomsko učinkovitost, ob upoštevanju specifičnosti lokacije in razpršenosti kupcev. Uporaba teoretičnih in empiričnih metod omogoča oblikovanje modela za ocenjevanje projektov. Cilj dela je nedvomno prispevati k razumevanju postopkov in metod, ki podpirajo snovanje investicijskih projektov, ter oblikovati celovit pristop k njihovi oceni.
Ključne besede: analiza stroškov in dobrobiti, investicijski projekti, neto sedanja vrednost, notranja stopnja donosa, strategija investiranja, finančna analiza, snovanje projektov, ekonomska učinkovitost.
Objavljeno v ReVIS: 20.12.2024; Ogledov: 316; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (2,32 MB)

4.
ANALIZA POSLOVANJA IN PREDLOGI OPTIMIZACIJE POSLOVANJA NEPREMIČNINSKE AGENCIJE QUDOS D.O.O.
Leo Milaković, 2024, ni določena

Opis: Nepremičninske agencije morajo, kot vsa druga podjetja, nenehno slediti potrebam trga in svoje poslovne procese prilagajati tem zahtevam. Hkrati pa morajo podjetja poskrbeti tudi za optimizacijo svojih poslovnih procesov, saj bo le tako poslovanje podjetja učinkovito in uspešno. Optimizacijo poslovnih procesov pa lahko podjetje izvede šele, ko natančno definira trenutno stanje poslovanja na podlagi analize prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti trenutnih poslovnih procesov podjetja. Najpogosteje uporabljeno orodje za tovrstno analizo je SWOT-analiza, s pomočjo katere v pričujočem diplomskem delu definiramo prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti trenutnega protokola poslovanja v izbrani nepremičninski agenciji QUDOS d.o.o. Za še celovitejšo analizo prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti trenutnega protokola poslovanja je na podlagi SWOT-analize narejena še TOWS- matrika protokola. Na osnovi tega so predstavljene prednosti in slabosti ter priložnosti in nevarnosti trenutnega protokola poslovanja v izbrani nepremičninski agenciji, pa tudi možnost za optimizacijo poslovnega procesa ter priložnosti za izboljšanje prepoznavnosti nepremičninske agencija QUDOS d.o.o.
Ključne besede: nepremičninska agencija, SWOT-analiza, TOWS-analiza, optimizacija poslovnega procesa.
Objavljeno v ReVIS: 19.12.2024; Ogledov: 246; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

5.
VPLIV PSIHOLOŠKIH SPROŽILCEV NA GENERACIJO Z PRI PRODAJI V FIZIČNI TRGOVINI NA PRIMERU OBLAČILNE INDUSTRIJE
Nik Lacić, 2024, ni določena

Opis: Vpliv psiholoških sprožilcev na nakupno vedenje generacije Z v oblačilni industriji zahteva poglobljeno razumevanje tržnih pristopov. Generacija Z, odraščajoča v digitalni dobi, ima edinstvene nakupne navade, kar predstavlja izziv za fizične trgovine. Diplomsko delo raziskuje, kako psihološki sprožilci vplivajo na nakupne odločitve generacije Z v fizičnih trgovinah z oblačili. Identificira ključne sprožilce, ki povečujejo privlačnost izdelkov in ustvarjajo pozitivne nakupovalne izkušnje. Izvedeni so bili sinteza in povzemanje navedene literature ter analiza sekundarnih statističnih podatkov iz člankov in spletnih virov. Uporabljena sta bila kvalitativni in kvantitativni pristop. Raziskava je potrdila pomembno vlogo psiholoških sprožilcev pri oblikovanju nakupnih odločitev generacije Z.
Ključne besede: Psihološki sprožilci, generacija Z, oblačilna industrija, fizična trgovina, tržno komuniciranje, nakupno vedenje.
Objavljeno v ReVIS: 15.12.2024; Ogledov: 284; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (828,38 KB)

6.
VPLIV MOTIVACIJE IN ZADOVOLJSTVA NA ODHOD ZAPOSLENIH IZ PODJETJA SINTAL CELJE D. O. O.
Rija Lapajne Tajnšek, 2024, ni določena

Opis: Diplomsko delo obravnava vpliv motivacije in zadovoljstva na odhod zaposlenih iz podjetja Sintal Celje d.o.o. Namen raziskave je bil preučiti, kako različni motivacijski dejavniki ter zadovoljstvo pri delu vplivajo na pripadnost zaposlenih v podjetju in na odhod iz podjetja. Pozornost sem namenila tudi razumevanju, kateri dejavniki zadovoljstva imajo največji vpliv na odločitev zaposlenih, da ostanejo v podjetju. Empirični del je temeljil na kvantitativni raziskavi, izvedeni v podjetju Sintal Celje. Teoretični del zajema različne teorije motivacije, pri čemer sem se osredotočila predvsem na teorije, ki pojasnjujejo zadovoljstvo in motivacijo na delovnem mestu.
Ključne besede: Motivacija, zadovoljstvo, zaposleni, motivacijski dejavniki, odhod zaposlenih, zadrževanje kadra, organizacijska pripadnost.
Objavljeno v ReVIS: 13.12.2024; Ogledov: 261; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

7.
VPLIV GRAFIČNIH ELEMENTOV EMBALAŽE NA PERCEPCIJO IN ODLOČANJE POTROŠNIKOV PRI NAKUPU
Tatjana Iliev, 2024, ni določena

Opis: V današnjem času podjetja iščejo nove rešitve, s katerimi bi prispevala k rasti prodaje in povečanju dobička. To je učinkovito mogoče doseči s pomočjo marketinških raziskav, ki skušajo poiskati bolj natančne in učinkovite načine, kako potrošnikom izpolniti njihove želje. Magistrsko delo obravnava teoretična izhodišča nevromarketinga, nevrologije in vedenje potrošnikov. Analizirali smo vlogo nevromarketinga pri prepoznavanju preferenc potrošnikov, predstavili orodja, na katerih temeljijo študije nevromarketinga, predvsem pa v empiričnem delu raziskave poskusili prikazati in dokazati, kako pomembna je podzavest pri nakupnih odločitvah potrošnikov. Raziskava je bila opravljena na vzorcu 20 udeležencev, med katerimi je bilo sedem moških in 13 žensk.
Ključne besede: nevromarketing, EEG, P300, Unicorn Hybrid Black, nakupno vedenje.
Objavljeno v ReVIS: 04.12.2024; Ogledov: 270; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,78 MB)

8.
DELO IN ZAPOSLOVANJE NA ČRNO V GOSTINSTVU
Marko Kozel, 2024, ni določena

Opis: Namen diplomskega dela je poglobljena analiza pojava dela na črno v gostinstvu, s poudarkom na vplivu te vrste dela na kadre in predstavitivi izkoriščevalskih strategij delodajalcev v izogib zakonitemu zaposlovanju. Cilj diplomskega dela je razumeti različne vidike te problematike, pri čemer se osredotočamo na taktike delodajalcev in načine izogibanja zakonitim postopkom zaposlovanja. Diplomsko delo opredeljuje značilnosti takšnega zaposlovanja, razloge za takšno nezakonito prakso ter preučuje vlogo, sankcije, posledice in učinkovitost inšpekcijskih služb. Delo je razdeljeno na teoretični del, ki analizira problematiko in zakonodajni okvir, in empirični del, kjer smo z anketo 100 gostinskih delavcev zbrali podatke, ki smo jih s kvantitativnimi metodami in deskriptivno statistiko analizirali. Na podlagi rezultatov izvedene ankete smo oblikovali priporočila.
Ključne besede: Gostinstvo, delo na črno, zaposlovanje, delodajalec, raziskava.
Objavljeno v ReVIS: 23.11.2024; Ogledov: 303; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (5,85 MB)

9.
STRATEŠKO UPRAVLJANJE DRUŽBENIH MEDIJEV V PODJETJU NNK, D. O. O.
Anže Hozjan, 2024, ni določena

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na strateško upravljanje družbenih medijev v podjetju NNK, d. o. o. Glavni cilj diplomskega dela je razvoj optimalne strategije upravljanja družbenih medijev. V teoretičnem delu definiramo pojem družbenih medijev in njihovo povezavo s poslovanjem podjetja. Nato definiramo pojem strateškega upravljanja ter vrste in tipe strategij, s poudarkom na učinkoviti implementaciji. V praktičnem delu analiziramo trenutno stanje upravljanja družbenih medijev v podjetju in konkurenci. Na podlagi analiz identificiramo področja za izboljšave ter podamo predloge, ki bodo podjetju pomagali izboljšati stanje. V zaključku povzamemo glavne ugotovitve, na podlagi katerih zastavimo optimalno strategijo upravljanja družbenih medijev z načrtom implementacije.
Ključne besede: NNK, d. o. o., družbeni mediji, strateško upravljanje, strategija, upravljanje, oblikovanje strategije.
Objavljeno v ReVIS: 22.11.2024; Ogledov: 279; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

10.
ADHD v delovnem okolju: vpliv na zaposlitev, karierno pot in podjetništvo
Okarina Kana Mahnič, 2024, ni določena

Opis: V magistrskem delu je podrobno predstavljena motnja ADHD pri odraslih, ki so v delovnem razmerju. Zanima nas, kako motnja ADHD vpliva na zaposlitev posameznikov, potek njihove karierne poti, s kakšnimi težavami se srečujejo v delovnem okolju in kako doživljajo odnose na delovnem mestu. Preverimo, ali so posamezniki z motnjo pozornosti in koncentracije bolj nagnjeni k podjetništvu, ki je lahko alternativa tradicionalnim oblikam zaposlitve. Raziskava zajema večje število posameznikov z ADHD, strokovnjake iz zdravstvene stroke in specialiste, ki se ukvarjajo z usmerjanjem in zaposlovanjem človeškega kapitala na odprta delovna mesta. Raziskava je zanimiva že zaradi tega, ker ugotavlja, kako takšna motnja vpliva na dobrobit posameznikov z ADHD in njihovo delo v podjetjih.
Ključne besede: motnja ADHD, zaposlovanje, delovno okolje, podjetništvo, odrasli, težave, odnosi.
Objavljeno v ReVIS: 14.11.2024; Ogledov: 353; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

Iskanje izvedeno v 0.57 sek.
Na vrh