Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 89
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
Programiranje grafičnih procesnih enot (GPE) – CUDA, za 3D video igre : diplomska naloga
Jani Pogačar, 2025, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen uvod v tematiko in pregled ključnih področij, kot so grafične procesne enote (GPE), CUDA tehnologija, 3D animacije in fizikalna osnova simulacije žogic. Predstavljen je opis uporabljenih orodij in tehnologij, vključno s programskim okoljem Cinema 4D, superračunalniki (HPC – High performance computing) ter grafičnimi karticami NVIDIA Tesla P100. V tem delu predstavljamo animacijo v Cinema 4D, kjer smo modelirali našo animacijo in procesirali slike. Sledi poglavje, kjer smo namenili več časa optimizaciji projekta s pomočjo CUDA tehnologije, ki vključuje arhitekturne prednosti, tehnike optimizacije ter implementacijo optimizacije za 3D animacije, vključno z renderiranjem na prenosnem računalniku in superračunalniku Trdina. V zadnjem poglavju smo predstavili rezultate, vključno z analizo testnega okolja, časovno in stroškovno analizo ter analizo zmogljivosti. Zaključek prinaša sklepne ugotovitve.
Ključne besede: grafične procesne enote, GPE, centralno procesne enote, CPE, CUDA tehnologija, fizikalna simulacija, Cinema 4D
Objavljeno v ReVIS: 28.03.2025; Ogledov: 344; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (1,63 MB)

2.
Vpliv tretje razvojne osi na razvoj turizma na Koroškem : magistrska naloga
Marjeta Vinšek, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: turizem, cestni promet, Koroška, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 09.01.2025; Ogledov: 416; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (3,18 MB)

3.
4.
5.
6.
7.
8.
Oblikovanje in implementacija grafičnega uporabniškega vmesnika za računalniško igro : diplomska naloga
Aleš Gačnik, 2024, diplomsko delo

Opis: S tem diplomskim delom želimo pokazati, da lahko vsak začne z izdelavo svojega grafičnega računalniškega vmesnika za videoigre, saj je mogoče grafični uporabniški vmesnik za videoigre izdelati z brezplačno programsko opremo, ki je dostopna vsem na internetu. Hkrati pa se želimo naučiti, kako narediti dober grafični vmesnik in kakšna so pravila za njegovo izdelavo.
Ključne besede: grafični uporabniški vmesnik, razvoj videoigre, Godot, Blender, Krita, slovanska mitologija, dizajn
Objavljeno v ReVIS: 03.12.2024; Ogledov: 501; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (4,83 MB)

9.
10.
Iskanje izvedeno v 0.2 sek.
Na vrh