Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 22
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Načrtovanje rasti podjetja BKS-leasing, d. o. o.
Vid Dežman, 2016

Abstract: Hitro prilagajanje na spremembe v poslovnem okolju zahteva veliko dela in truda. V poslovnem načrtu rasti podjetja BKS-leasing, d. o. o. sem predstavil generično rast podjetja na primeru financiranja nepremičnin. Čeprav naj bi bil trg nepremičnin že zasičen, tako s stanovanjskimi in poslovnimi stavbami kot z industrijskimi objekti, sem dokazal, da lahko podjetje zraste v petih letih za več kot 100 % z relativno malo dodatnih stroškov in zgolj z rastjo financiranja nepremičnin. Podjetjem z dejavnostjo lizinga v kriznih časih večinoma ne kaže ravno najbolje in zaznavajo upad financiranj. Pri BKS-leasingu, d. o. o. je zgodba malce drugačna, saj jih finančna kriza ni prizadela v tolikšni meri kot večino lizing podjetij. Predvsem je to posledica dobre poslovne prakse v podjetju, ki financira zgolj stranke z boljšo boniteto. BKS-leasingu, d. o. o. tudi ne bi bilo treba namenjati veliko sredstev v oglaševanje, saj so na tem trgu že prisotni, radi pa bi svojo prisotnost okrepili, saj imajo dobro priložnost glede na razmere, v katerih so se znašli nekateri izmed večjih konkurentov. Pri načrtu prodaje oz. finančnih prihodkov od obresti naraste njihov obseg prodaje v petih letih za več kot 100 %, in sicer iz 4.717.185 EUR planiranih finančnih prihodkov v letu 2016 na 8.909.331 EUR v letu 2020. Sredstva v bilanci stanja se jim v roku petih let povečajo iz 88.244.935 EUR na 168.375.433 EUR, kar je 90-odstotna rast obsega poslovanja. Poslovni izid v letu 2016 naj bi zaključili pozitivno s čistim dobičkom v višini 1.388.777 EUR. V letu 2020 naj bi čisti dobiček že znašal 3.844.350 EUR, kar je skoraj 180-odstotno povečanje čistega dobička v petih letih.
Found in: osebi
Keywords: financiranje nepremičnin, lizing, finančna kriza, rast podjetja, strategija rasti.
Published: 03.09.2017; Views: 3144; Downloads: 157
.pdf Fulltext (1,54 MB)

2.
Načrtovanje rasti v podjetju Pečjak d.o.o.
Igor Radosavljevič, 2016

Abstract: V diplomskem delu predstavljam pekarsko podjetje Pečjak, d. o. o., ki je bilo ustanovljeno pred 40 leti, ko je iz male obrtniške proizvodnje keksov zraslo v eno večjih pekarskih podjetij v Sloveniji. Cilj poslovnega načrta, ki je podrobneje opisan v diplomskem delu, je predvsem temeljil na povečanju realizacije na tujih trgih. Program, ki ga bodo tržili v tujini, vsebuje vse zamrznjene izdelke, ki omogočajo hitro pripravo preprostega obroka. Podjetje bo na že obstoječih trgih skušalo povečati tržni delež s starimi in tudi kasnejšimi novimi produkti. Če bo primarni načrt izpolnjen, se bo podjetje osredotočalo tudi na nove, dodatne trge. Zamrznjeni izdelki so zelo prodajani na tujih trgih, zato si podjetje želi povečati izvoz na že obstoječe tuje trge. Podjetje prodira na tuje trge že 20 let in je pri tem zelo uspešno. Najbolj so razviti na avstrijskem trgu, sledi hrvaški trg, kjer so največji izvozniki zamrznjenega izdelka, t. i. bureka, na Balkanu. Prav tako so svojo dejavnost razvili v Švici, Nemčiji, Rusiji, na Madžarskem, Slovaškem in Poljskem. Zahodni trg jim predstavlja veliko težavo zaradi visokih zagonskih stroškov in zelo močne konkurence. Pozitivna stran tega trga je, da so ljudje dobro obveščeni o globoko zamrznjenem programu in ga na veliko kupujejo. Poglavitni razlog za to je hiter življenjski slog, ki jim ne dovoli priprave domačih obrokov. Drugačna situacija je na vzhodnem trgu, saj so za razliko od zahodnega slabo seznanjeni s temi produkti. Veliko družin se še vedno zateka h kuhanju domače hrane in kupovanju svežih izdelkov. Prav tako so izdelki iz globoko zamrznjenega programa bistveno dražji kot sveži izdelki. Podjetje zagotavlja, da so njihovi izdelki zelo kakovostni in narejeni iz naravnih sestavin. Vsak njihov zamrznjen obrok se lahko primerja z domačo pripravljeno jedjo. Kupcev tega programa bo iz leta v leto več, ker vse več družin ni veščih v kuhanju ali nimajo dovolj prostega časa. V Sloveniji imajo trenutno na trgu vodilni tržni delež pri prodaji globoko zamrznjenega programa. V Sloveniji ustvarijo 23.500.000 € prihodkov, v tujini pa 2.000.000 €. Prizadevajo si, da bi lahko v naslednjih petih letih prihodke v tujini povečali na 6.000.000 €, kar bi v podjetju predstavljalo 20-odstotno realizacijo.
Found in: osebi
Keywords: izvoz, globoko zamrznjen program, pekarna, realizacija, tuji trg, Pekarna Pečjak
Published: 07.03.2018; Views: 2942; Downloads: 193
.pdf Fulltext (1,15 MB)

3.
Načrtovanje rasti podjetja BKS-leasing, d. o. o.
Vid Dežman, 2016

Found in: osebi
Keywords: financiranje, nepremičnine, lizing, finančna kriza, rast podjetja, strategija rasti
Published: 21.09.2017; Views: 4077; Downloads: 148
URL Fulltext (0,00 KB)

4.
Poslovni načrt rasti podjetja za skupino JUB-H d.d.
Katja Kokalj, 2015

Found in: osebi
Keywords: poslovni načrt, rast podjetja, diverzifikacija, investicije
Published: 22.03.2018; Views: 2807; Downloads: 141
.pdf Fulltext (1,72 MB)

5.
S poslovnim načrtom v rast podjetja
Aleksandra Erkić, 2016

Found in: osebi
Keywords: trženje novega izdelka, poslovni načrt, analiza trga
Published: 22.03.2018; Views: 2549; Downloads: 154
.pdf Fulltext (1,28 MB)

6.
Poslovni načrt rasti podjetja Plastika Skaza d. o. o.
Gregor Rednak, 2015

Found in: osebi
Keywords: poslovni načrt, rast podjetja, strategije rasti, finančna analiza, SWOT analiza
Published: 07.04.2018; Views: 3707; Downloads: 306
.pdf Fulltext (1,04 MB)

7.
Rast in nadaljni razvoj podjetja TBP, d. d.
Natalija Holer, 2015

Found in: osebi
Keywords: rast podjetja, proizvodnja, prodaja, SWOT analiza, poslovni načrt
Published: 05.04.2018; Views: 2607; Downloads: 155
.pdf Fulltext (3,70 MB)

8.
Načrtovanje rasti podjetja Knauf insulation, d. o. o.
Dejan Černivec, 2015

Found in: osebi
Keywords: rast podjetja, strategije rasti, poslovni načrt, SWOT analiza
Published: 05.04.2018; Views: 2652; Downloads: 131
.pdf Fulltext (959,34 KB)

9.
10.
Poslovni načrt za rast podjetja Euronova, d. o. o.
Luka Hudej, 2014

Found in: osebi
Keywords: rast podjetja, strategije rasti, SWOT analiza, dinamični podjetnik, mala podjetja
Published: 08.05.2018; Views: 2887; Downloads: 155
.pdf Fulltext (211,44 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top