Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Mladi kot potrošniki v času epidemije covida-19
Martina Iskra, 2024

Opis: Četudi so spremembe edina stalnica v življenju, si nismo znali pojasniti, da se lahko zgodi sprememba, ki ohromi ves svet. Nenadoma se je vse ustavilo. Življenja kot smo ga poznali, ni bilo več. Pojavil se je covid-19. Da bi se uspešno spopadli z virusom, so bili tako v Sloveniji kot tudi po svetu uvedeni številni ukrepi, ki so se prilagajali na epidemiološko situacijo v državi in širši regiji. Imeli smo dostop le do storitev, s katerimi je bila zagotovljena preskrba z osnovnimi življenjskimi potrebščinami. Vse ostale, ki sicer niso življenjskega pomena, imajo pa veliko in pomembno vlogo v našem življenju, pa so bile ukinjene. Gre za možnosti, s katerimi si povečujemo kakovost življenja, in šele takrat, ko te storitve niso bile več dosegljive, smo opazili, da jih dejansko pogrešamo. K tem lahko uvrščamo osebne, razvedrilne, športne in druge storitve. Ne glede na vse omejitve smo ugotovili, da smo ljudje zelo prilagodljivi, saj smo se težavam hitro prilagodili, vsak na svoj način, pri tem pa pridobili nove navade, vedenja in rutine. Vse navedeno so tudi rezultati naše raziskave.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: covid-19, potrošniki, storitev, izdelek, nakupne navade
Objavljeno: 21.04.2024; Ogledov: 86; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (4,24 MB)

2.
Učinki ukrepov na področju minimalne plače v DSO Novo mesto in vpliv plačne politike v času epidemije na dohodke zaposlenih
Polona Bukovec, 2024

Opis: Svet je poln informacij, ki jih potrebujemo, da presodimo, katera odločitev bo imela za nas najboljši izid. To pomeni, da ima informacija svojo vrednost. Zelo podobno je tudi v poslovni sferi. Podjetja za uspešno poslovanje potrebujejo neračunovodske in računovodske informacije. Gre za informacije o preteklih in prihodnjih procesih in stanjih, ki izhajajo iz računovodstva. Ker pa podjetja za svoje delovanje potrebujejo usposobljeno osebje, so za uspešno kadrovsko upravljanje ključnega pomena računovodske informacije, ki so v največji meri povezane s stroški dela. Ob tem pa so računovodske informacije neločljivo povezane z davčno zakonodajo. Namen magistrskega dela je bil proučiti, kako stroški dela v proučevani organizaciji vplivajo na celotne odhodke, kakšno povprečno bruto plačilo v primerjavi s povprečjem v RS prejemajo zaposleni v Domu starejših občanov Novo mesto in kakšne spremembe plačne politike povzroča dvig minimalne plače. Ugotovili smo, da je plačni sistem z delnimi posegi v plače le na določenih področjih še poglobil anomalije med različnimi poklicnimi skupinami. Tudi minimalna plača ne dosega svojega namena, saj se z njenim dvigom povečuje število zaposlenih, ki ravni minimalne plače ne dosegajo več. Na drugi strani pa se z enostranskim posegom v plačni sistem podira razmerje do visokokvalificiranih zaposlenih. Z vidika davčne zakonodaje smo dodatno ugotovili, da je implementacija ukrepov v času epidemije covida-19 vplivala na ekonomski status zaposlenih v dejavnosti zdravstva in socialnega varstva v javni mreži pozitivno, saj so prejeli bistveno višje neto koristi kot zaposleni v drugih dejavnostih javnega sektorja. Vsekakor pa je nujna reforma plačnega sistema v javnem sektorju zaradi pravičnejših in motivacijskih plač.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: računovodske informacije, stroški dela, plača, minimalna plača, epidemija covida-19
Objavljeno: 21.04.2024; Ogledov: 99; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

3.
Prenova in digitalizacija nabavnega procesa v podjetju Numip, d.o.o.
Urška Gmajnič, 2024

Opis: Danes je poslovni svet dinamično okolje, ki se nenehno spreminja, saj je odvisno od gospodarskih, tehnoloških in družbenih sprememb. Nabava predstavlja ključen del poslovnih procesov v vsakem podjetju. Gre za proces pridobivanja materialov, izdelkov ali storitev od zunanjih virov. Nabavna funkcija zajema odločitve o tem, kaj kupiti, koliko, kdaj in od kod. Cilj je zagotoviti najboljše pogoje glede cene, kakovosti in dobavnih rokov. V poslovanju na splošno, predvsem pa v nabavi, se neprestano pojavljajo nove prakse in trendi, zato je pomembno, da so podjetja prilagodljiva, da se lahko učinkovito odzovejo na spreminjajoče se pogoje na trgu. Z uporabo tehnologij izboljšamo učinkovitost, zmanjšamo napake ter odzivni čas. Digitalizacija nabavnega procesa omogoča večjo preglednost in sledljivost, boljše upravljanje zalog, sledenje dobavnim rokom in optimizacijo procesov. Zato je pomembno, da podjetja digitalizirajo svoje poslovne procese in izkoristijo prednosti, ki jih nudi. Diplomska naloga je razdeljena na dva dela. V prvem delu so opisane teoretične osnove in definicije različnih avtorjev o nabavi in pojmih, ki so z njo povezani. Poudarek je na nabavnem procesu in digitalizaciji poslovnih procesov. V drugem delu pa sta predstavljena in primerjana nabavni proces pred digitalizacijo in po njej v podjetju Numip, d. o. o.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Nabava, nabavni proces, nabavnik, digitalizacija, digitalizirana nabava.
Objavljeno: 21.04.2024; Ogledov: 117; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (4,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh