1. Uporaba tehnologije obogatene resničnosti v poslovanju in njen vpliv na razvoj podjetijBor Šmigoc Briščik, 2022, not set Abstract: V diplomskem delu smo predstavili uporabo tehnologije obogatene resničnosti v poslovanju podjetij, opredelili tehnologijo, primere uporabe in njeno vlogo v okolju Spleta 3.0. Namen je bil ugotoviti, ali je obogatena resničnost že integriran tehnološki sistem v družbi. Posvetili smo se raziskovalnemu vprašanju, ali tehnologija obogatene resničnosti vpliva na razvoj podjetij. Ugotovili smo, da tehnologija obogatene resničnosti vpliva na razvoj podjetij in je že integriran tehnološki sistem v družbi. Investicije v tehnologijo obogatene resničnosti v podjetjih v Sloveniji rastejo iz leta v leto. Anketa med prebivalci Slovenije je pokazala, da 37 % uporabnikov družbenih omrežij uporablja tehnologijo obogatene resničnosti na mesečni bazi. Keywords: obogatena resničnost, aplikacije, AR očala, navidezna resničnost, 3D, Splet 3.0. Published in ReVIS: 21.09.2024; Views: 309; Downloads: 3 Full text (2,27 MB) |
2. KREATIVNOST IN INOVACIJE V GVERILSKEM MARKETINGU: KLJUČ DO USPEHA V SODOBNEM POSLOVNEM OKOLJUDomen Andrejc, 2024, not set Abstract: V diplomskem delu raziskujemo vpliv kreativnosti in inovacij v gverilskem marketingu na prepoznavnost in dojemanje blagovnih znamk ter zvestobo potrošnikov v Sloveniji. Skozi analizo intervjujev smo ugotovili, da nenavadni in presenetljivi marketinški pristopi, ki zahtevajo manjše proračune, močno pritegnejo pozornost in povečajo zapomnljivost blagovnih znamk. Inovativne metode, kot so virtualna resničnost in umetniške instalacije, pozitivno vplivajo na percepcijo blagovnih znamk ter spodbujajo zvestobo. Ugotovitve raziskave ponujajo dragocene vpoglede podjetjem, ki želijo izboljšati svojo prepoznavnost in odnose s potrošniki. Keywords: gverilski marketing, marketing, Slovenija, inovativnost, kreativnost, dojemanje potrošnikov, zvestoba potrošnikov. Published in ReVIS: 17.09.2024; Views: 378; Downloads: 7 Full text (2,28 MB) |
3. Poslovni načrt za podjetje Buzz off d. o. o.Jagoda Sonc Nečemar, 2024, not set Abstract: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za podjetje Buzz off, d. o. o. Podjetje je novoustanovljeno in se bo ukvarjalo s prodajo repelentov proti različnim zajedavcem in žuželkam preko spleta.
Podjetje uvrščamo pod dejavnost Trgovina na drobno po pošti ali po internetu (47.910). Panoga je v zadnjih letih doživela hitro rast, saj je digitalna tehnologija omogočila enostavno in praktično nakupovanje iz udobja doma.
Glavni cilj diplomskega dela je zagotoviti celovit načrt za uspešno poslovanje podjetja. Ugotovili smo, da ima trg naravnih repelentov zagotovo potencial, saj ljudje vedno raje posegajo po naravnih repelentih. Ljudje so zaskrbljeni za svoje zdravje in zdravje bližnjih, hkrati pa želijo zaščititi tudi okolje. Keywords: Poslovni načrt, repelenti, spletna prodaja, blagovna znamka, zajedavci in žuželke, trajnostni način življenja, raziskava. Published in ReVIS: 22.08.2024; Views: 402; Downloads: 8 Full text (2,91 MB) |
4. Pomen in razvitost osebne blagovne znamke na področju družabnih omrežij za potrebe iskanja zaposlitveValentina Bitenc, 2022, master's thesis Abstract: Družabna omrežja so orodja, ki nam omogočajo digitalno komuniciranje. Namen magistrskega dela je podrobnejše razumevanje povezave med osebno blagovno znamko in zaposlitvijo. V magistrskem delu smo se v teoretičnem delu posvetili razlagi pojmov, ki se navezujejo na blagovno znamko, načine zaposlovanja in družabna omrežja v povezavi z zaposlitvijo. V raziskovalnem delu smo ugotavljali poznavanje pojma osebna blagovna znamka in razširjenost uporabe družabnih omrežij za iskanje novih kariernih priložnosti ter raziskali mnenje delodajalcev do osebne blagovne znamke. Na osnovi izvedenih analiz smo podali predloge za izboljšavo in ugotovili, da obstaja povezava med osebno blagovno znamko in iskanjem nove zaposlitve. Keywords: Ključne besede: blagovna znamka, osebna blagovna znamka, družabna omrežja, zaposlovanje, LinkedIn, digitalno zaposlovanje. Published in ReVIS: 04.03.2024; Views: 841; Downloads: 30 Full text (1015,55 KB) |
5. Pomen zgodbarjenja v kontekstu znamkeNina Domič, 2023, undergraduate thesis Abstract: Namen diplomskega dela je predstaviti pomen zgodbarjenja (angl. Storytelling) ter ugotoviti, zakaj je zgodbarjenje pomembno. Za raziskavo smo uporabili anketni vprašalnik, oblikovali pet hipotez in opravili dva intervjuja. Z raziskavo smo ugotovili, da ljudi najbolj navdušujejo zgodbe s humorjem in vrednotami, kot so ljubezen, veselje in razigranost. Ljudje ne uživajo vedno pri gledanju predolgih oglasov. Odzivi ljudi na predolge zgodbe so pomembni za oblikovalce zgodb in to predstavlja vrzel, ki bi jo bilo treba v prihodnosti bolje raziskati. Potrdili smo štiri hipoteze, eno hipotezo, ki se nanaša na poznavanje pojma zgodbarjenja in znamke, nismo potrdili. Keywords: zgodbarjenje, zgodba, znamka, vrednote, čustva Published in ReVIS: 08.11.2023; Views: 831; Downloads: 23 Full text (926,81 KB) |
6. Krepitev znamke na primeru OjsterJaka Skubic, 2023, master's thesis Abstract: Cilj magistrskega dela je prepoznati ključne dejavnike, ki vplivajo na krepitev znamke. Z analizo podatkov, zbranih z vprašalnikom, smo s statističnimi metodami testirali hipoteze in odgovorili na raziskovalno vprašanje, kateri so tisti elementi znamke Ojster, ki imajo za kupce edinstveno vrednost. Rezultati analize kažejo, da je za kupce znamke Ojster med pomembnejšimi elementi prodajna izkušnja, ki gradi zvestobo znamki. V nadaljevanju nas je zanimalo, kako lahko znamka Ojster s trženjskimi aktivnostmi neguje željeni odnos s kupci, za kar smo uporabili različna orodja strateškega načrtovanja, ki so tudi podlaga za oblikovanje načrta krepitve znamke Ojster, kar pa je osrednji cilj magistrskega dela. Keywords: znamka, znamčenje, krepitev znamke, tržna strategija, neotipljiv kapital znamke. Published in ReVIS: 11.10.2023; Views: 1104; Downloads: 35 Full text (1,51 MB) |
7. Delovanje slovenskih podjetnikov skozi prizmo sreče, podjetniške radovednosti in intuicijeMaja Blažeka, 2023, master's thesis Abstract: E = f(e) (podjetništvo je funkcija podjetnika) predstavlja podstat magistrskega dela. Podjetniški fenomen proučujemo na ravni posameznika v okviru podjetniške psihologije. Prizadevanje je pojasniti vpliv sreče, podjetniške radovednosti in intuicije na delovanje podjetnika ter medsebojno povezanost konstruktov. Implementirana empirična raziskava z uporabo faktorske in regresijske analize dokazuje statistično značilno povezanost intuicije s srečo kot tudi s podjetniško radovednostjo, medtem ko izračun Pearsonovega koeficienta pokaže nepovezanost sreče in podjetniške radovednosti. Nadalje je dognano, da na osnovi dobljenih podatkov srečnejši podjetniki ne generirajo višjih prihodkov in izkušenost podjetnika ni povezana s pogostejšim intuitivnim delovanjem. Rezultati z izsledki kvalitativne raziskave in predlaganimi metodološkimi popravki nudijo obetavno možnost za nadaljnje raziskovanje in ustvarjanje novih znanj v praksi. Sočasno proučevanje večjega števila determinant z vplivom na podjetnika prispeva k izvirnosti raziskave in boljšemu razumevanju delovanja subjekta, ki v družbenoekonomskem kontekstu nesporno opravlja funkcijo sui generis. Keywords: podjetnik, podjetniška psihologija, sreča, podjetniška radovednost, intuicija Published in ReVIS: 26.09.2023; Views: 1048; Downloads: 36 Full text (2,40 MB) |
8. Analiza možnosti dodatnega glamping prenočišča na KrasuTina Babnik, 2023, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo obravnava analizo možnosti nove glamping nastanitve na Krasu. Ker trendi kažejo na to, da se turisti v zadnjem času vedno bolj zatekajo k turističnim nastanitvam v naravi, je ideja, ki bi na Krasu lahko to povezala, projekt Glamping Wine Village Kras.
V diplomskem delu smo analizirali, ali bi lahko turistična nastanitev v obliki glampinga na Krasu predstavljala poslovno priložnost in ali bi bila investicija v takšen projekt upravičena. Raziskali smo tudi, kaj predstavlja dodatno vrednost glamping prenočišč.
Ugotovili smo, da ima novo nastajajoče podjetje zelo visok potencial za uspešno realizacijo projekta Glamping Wine Village na Krasu. Keywords: Kras, glamping, turizem, prosti čas, narava Published in ReVIS: 05.09.2023; Views: 758; Downloads: 22 Full text (2,15 MB) |
9. Sistemi vodenja rasti podjetja v povezavi z izbranimi karakteristikami vodstva podjetjaNik Vuga, 2023, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo obravnavali povezavo med osebnimi karakteristikami vodstva podjetja Cleaning, d. o. o. ter strategijami vodenja rasti podjetja.
Cilji diplomskega dela so bili, s pomočjo znanstvene literature proučiti strategije vodenja rasti in osebne karakteristike vodstva ter na izbranem podjetju empirično preveriti, katere od teh strategij in karakteristik so najbolj zastopane v podjetju in ali je zaznana korelacija karakteristik vodstva s strategijami vodenja rasti podjetja.
S kvantitativno raziskavo smo preverili, ali osebne karakteristike vodstva pogojujejo strategije vodenja rasti. Rezultati so pokazali, da se zaznane karakteristike vodstva statistično značilno povezujejo z najbolj zaznanimi strategijami vodenja rasti podjetja. Keywords: vodenje podjetja, rast podjetja, karakteristike vodstva, konkurenčnost podjetja, uspešnost podjetja Published in ReVIS: 30.08.2023; Views: 997; Downloads: 22 Full text (708,48 KB) |
10. Vpliv uporabe orodij digitalnega marketinga na prodajo stanovanjskih nepremičninŽiga Zaletelj, 2023, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo preučuje vpliv digitalnega marketinga na prodajo stanovanjskih nepremičnin v digitalni družbi. V teoretičnem delu so obravnavane teme digitalne družbe, nepremičnin, nepremičninskega trga in marketinških metod. V empiričnem delu je izpeljana anketa, ki testira štiri hipoteze o povezavi med uporabo digitalnega marketinga in prodajo nepremičnin. Rezultati kažejo vpliv spletnega kanala, profesionalnih fotografij in verodostojnosti oglasa na zanimanje potencialnih kupcev, medtem ko ne kažejo večjega vpliva video oglasov. Na koncu so prikazani digitalno-marketinški trendi, ki bodo vplivali na prihodnost prodaje nepremičnin. Sklep je, da je digitalni marketing nujen za uspešno prodajo nepremičnin v sodobni družbi. Keywords: digitalni marketing, stanovanjske nepremičnine, digitalna družba, tradicionalne metode, slovenski nepremičninski trg, spremembe, hipoteze, anketa, analiza, marketinški trendi. Published in ReVIS: 17.08.2023; Views: 893; Downloads: 51 Full text (2,17 MB) |