Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Motiviranje in nagrajevanje zaposlenih v podjetju Aleja finance d.o.o.
Brigita Mitrović, 2019

Opis: V diplomskem delu sem predstavila podjetje Aleja finance, d. o. o., ki je eno vodilnih podjetij v Sloveniji na področju faktoring financiranja. Namen diplomskega dela je bil proučitev in analiziranje motivacije in sistema nagrajevanja zaposlenih v podjetju ter poiskati predloge in možnosti, ki bi pripomogli k večji motiviranosti zaposlenih. Diplomsko delo je sestavljeno iz dveh delov. V prvem, teoretičnem delu sem opredelila motivacijske dejavnike, opisala številne motivacijske teorije in motivacijske modele, vrste in sisteme nagrajevanj, kako motivacija vpliva na razvoj podjetja in zaposlenih ter posebnosti motiviranja in nagrajevanja v malih podjetjih. V drugem, raziskovalnem delu pa sem predstavila podjetje Aleja finance, d. o. o., in s pomočjo anketnega vprašalnika pridobila odgovore zaposlenih glede stanja motivacije, zadovoljstva, nagrajevanja, medsebojnih odnosov in klime v podjetju ter izdelala analizo te ankete, na osnovi rezultatov pa sem predlagala izboljšave. Raziskava je pokazala, da je večina zaposlenih motiviranih za delo, da čutijo pripadnost podjetju in so ponosni, da so del kolektiva, da je plača najbolj pomemben motivacijski dejavnik, da so zadovoljni z medsebojnimi odnosi in odnosi z vodji, s svojim delovnim časom in tudi pohvala jim veliko pomeni. Motiviranje zaposlenih ni nikoli končan cikel spodbujanja, vključevanja, nagrajevanja in prepoznavanja zaposlenih. Zaposleni so pomembna poslovna naložba in ne le strošek. Le s pomočjo ustreznih orodij motiviranja in nagrajevanja lahko prizadevanje zaposlenega za delo usmerjamo k doseganju ciljev podjetja.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Motivacija, motivacijski dejavniki, nagrajevanje, zaposleni, podjetje, zadovoljstvo
Objavljeno: 31.05.2019; Ogledov: 2077; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

3.
Motivacijski dejavniki in dejavniki zadovoljstva v izbranem podjetju
Fiona Fia Klep, 2020

Opis: Za uspešnost podjetja je poleg strank in njihovega zadovoljstva ključnega pomena, da so zaposleni v podjetju zadovoljni in motivirani. V teoriji vse več podjetij stremi k upoštevanju tega dejstva, v praksi pa se še vedno vse prevečkrat srečujemo s podjetji, ki jim zadovoljstvo in motivacija zaposlenih nista pomembna. V diplomskem delu sta zajeta vidik in stopnja motiviranosti in zadovoljstva zaposlenih v organizaciji, ki je v svoji panogi vodilna. Med zaposlenimi je bila izvedena anketa, na podlagi katere se je izkazalo, da je stopnja zadovoljstva in motiviranosti v obravnavani organizaciji dokaj visoka, še največ nezadovoljstva je bilo izraženega nad višino fiksne plače, torej bi bilo mogoče na tem področju še marsikaj izboljšati. Plača in ostale materialne nagrade namreč še vedno predstavljajo najvišji motivacijski dejavnik. Visok motivacijski dejavnik predstavljajo poznavanje cilja in rezultatov svojega dela, koristnost dela, delovne razmere in dobri odnosi tako s sodelavci kot z nadrejenimi. Del diplomskega dela zajema tudi opredelitev motivacije, zadovoljstva in opis strukture plače in sistemov nagrajevanja, ki morajo biti deležni posebne obravnave, saj gre za izjemno pomembno in občutljivo tematiko v vsaki posamezni politiki organizacije. Uspešna postavitev in vodenje sistema nagrajevanja ter motiviranja zaposlenih prinašata boljše poslovne rezultate in višjo produktivnost. Po drugi strani slab sistem nagrajevanja prinaša demotiviranost, kar lahko vodi v slabe odnose, nezaupanje in v skrajnem primeru odhod zaposlenih. To privede do slabih poslovnih rezultatov in nizke produktivnosti podjetja
Najdeno v: osebi
Ključne besede: nagrajevanje, sistem nagrajevanj, motivacija, dejavniki motivacije, zadovoljstvo, dejavniki zadovoljstva
Objavljeno: 18.07.2020; Ogledov: 1210; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

4.
Pomen neformalnega druženja zaposlenih in njegove oblike v podjetju MPT, d. o. o.
Nika Meh, 2020

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali pomen neformalnega druženja zaposlenih in njegove oblike v podjetju MPT, d. o. o. Ugotavljali smo, koliko, če sploh, je zaposlenim pomembno neformalno druženje in v kakšni obliki bi zaposleni želeli ta druženja, koliko zaposlenim pomeni dobro počutje v podjetju in ali menijo, da je druženja v proučevanem podjetju dovolj in v kakšni obliki bi si ga želeli. Ugotovili smo, da dobro počutje v podjetju na delovnem mestu zaposlenim veliko pomeni, da se zaposleni veselijo neformalnih druženj izven podjetja, hkrati pa zaposleni cenijo svoj prosti čas, zato naj podjetje z druženji ne pretirava.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: neformalno druženje, komunikacija, timsko delo, organizacijska klima, organizacijska kultura.
Objavljeno: 13.12.2020; Ogledov: 802; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

5.
Vidiki organizacijske klime in njihov vpliv na motivacijo zaposlenih
Larisa Štrancar, 2021

Opis: V diplomskem delu smo predstavili devet različnih vidikov organizacijske klime – organiziranost, nagrajevanje, inovativnost in iniciativnost, usposabljanja in izobraževanja, pripadnost, vodenje, razvoj kariere, varnost in zdravje pri delu ter zadovoljstvo pri delu. Namen diplomskega dela je ugotoviti, kako ti različni vidiki organizacijske klime v organizacijah vplivajo na motivacijo zaposlenih. Diplomsko delo je sestavljeno iz treh delov. V prvem delu smo opredelili problem ter namen in cilj diplomskega dela. V drugem, teoretičnem delu smo opredelili organizacijsko klimo in njene vidike. Opredelili smo motivacijo zaposlenih, ki je tesno povezana z vsemi vidiki. V tretjem, raziskovalnem delu pa smo s pomočjo raziskave pridobili neposredne podatke od zaposlenih glede stanja vidikov organizacijske klime v podjetjih in posledično njihove motivacije ter izdelali analizo rezultatov in podali predloge za izboljšave. Raziskava je pokazala, da je večina zaposlenih dobro motivirana za delo, saj jim organizacije nudijo dobre in varne delovne pogoje, zaposleni so v večini ponosni, da so del kolektiva v organizacijah, in v večini so ponosni na svojo pozicijo. Najslabši pa so bili rezultati pri vodenju podjetja, saj se je pri vprašanju, kaj zaposlenim najbolj zbije motivacijo za delo, večina odgovorov nanašala prav na vodstvo. Organizacije morajo poskrbeti, da tudi v težkih časih poskrbijo za svoje zaposlene, saj so prav oni tisti, ki jo lahko oziroma bodo pripeljali do uspeha.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: organizacijska klima, vidiki organizacijske klime, organizacijska kultura, motivacija zaposlenih, zaposleni.
Objavljeno: 20.03.2021; Ogledov: 697; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,74 MB)

6.
Kako ustrezna motivacija v podjetju vpliva na poslovne dosežke in storilnost zaposlenih
Rado Jović, 2021

Opis: Dandanes podjetja pospešeno tekmujejo na trgu dela in storitev, njihova uspešnost pa je v veliki meri odvisna od tega, kako kakovostno zaposleni opravljajo svoje delo. Za doseganje večje storilnosti zaposleni pogosto potrebujejo različne spodbude, zato je za uspešno doseganje ciljev in uresničevanje vizije podjetja nujno treba najti ustrezen način, ki bo dvignil motivacijo za delo in povečal produktivnost. Pričujoče delo obravnava motivacijo ter motivacijske dejavnike v kontekstu različnih motivacijskih teorij, načine motiviranja zaposlenih in kako različni načini motivacije vplivajo na poslovne dosežke ter storilnost zaposlenih. Cilj raziskave je bil ugotoviti, če motivacija neposredno vpliva na delovno storilnost zaposlenih.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: motivacija, motivacijski dejavniki, zaposleni, zadovoljstvo pri delu, nagrajevanje, delovna storilnost, poslovna uspešnost, upravljanje s človeškimi viri
Objavljeno: 17.06.2021; Ogledov: 538; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (2,30 MB)

7.
Analiza podjetja TKG in proizvodnja vijakov d. o. o. na podlagi organizacijske klime s poudarkom na medsebojnih odnosih
Uroš Ajlec, 2021

Opis: Organizacijska klima, zavzetost zaposlenih in njihovo zadovoljstvo so pomembni dejavniki v vsakem podjetju. Organizacijska klima mora biti v vsakem podjetju takšna, da se zaposleni lahko poistovetijo z njo in jim daje udobje pri delu. Vsak zaposleni mora biti zadovoljen pri delu, da lahko delo opravlja kakovostno. Diplomsko delo se osredotoča na podjetje TKG in proizvodnja vijakov d. o. o. Podjetje ima na našem področju delovanja lepo tradicijo. V diplomskem delu so podane ugotovitve, ki kažejo, da v podjetju ni vse tako, kot bi moralo biti. Zaposleni so med seboj zelo prijateljski, vendar se ob vodstvu ne počutijo sproščeno.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Organizacijska klima, zadovoljstvo, motivacija, odnosi z zaposlenimi, vodenje, zavzetost.
Objavljeno: 27.08.2021; Ogledov: 400; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (870,79 KB)

8.
Proces pridobivanja in razvoj kadrov
Eva Peterlin, 2021

Opis: Vedno bolj je pomembno, kakšne kadre si bomo izbrali, saj kader, ki deluje v podjetju, ni naključje. Kadri v podjetju pripomorejo k poslovanju, ter skupaj sestavljajo podjetje v katerem delujejo in ga navsezadnje tudi predstavljajo. V diplomski nalogi bom opisala proces planiranja kadrovskih virov, ter na kakšen način podjetja svoj kader usposabljajo.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Planiranje, človeški viri, strateško planiranje, zaposleni, razvoj.
Objavljeno: 27.08.2021; Ogledov: 356; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (2,50 MB)

9.
Mobing na delovnem mestu v podjetju X
Ana Vukićević, 2021

Opis: Mobing je vrsta neprimerne komunikacije v delovnem okolju, ki vključuje elemente psihičnega zlorabljanja. Ponavadi mobing izvaja ena oseba, lahko pa ga izvaja skupina oseb, ki posameznika psihično nadleguje in mu tako povzroča občutek nemoči. Mobing se najpogosteje pojavlja v slabo organiziranih delovnih okoljih, žrtve pa niso le posamezniki z nižjo izobrazbo, temveč tudi nadpovprečno sposobni in inteligentni posamezniki. V raziskovalnem delu smo želeli pridobiti odgovore na zastavljene hipoteze, ali so povzročitelji mobinga nadrejeni, ali so žrtve mobinga pogosteje osebe ženskega spola, ali se žrtve zavedajo, da doživljajo mobing in ali vedo, kam se lahko obrnejo po pomoč.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: mobing, trpinčenje, delovno mesto, psihično nasilje, posledice mobinga.
Objavljeno: 22.09.2021; Ogledov: 482; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

10.
Pomen neformalnega druženja zaposlenih, njegove oblike v podjetju in organizacijska klima; primer Alpod d. o. o. in Deos d. o. o.
Okarina Kana Mahnič, 2021

Opis: V diplomskem delu bodo podrobno predstavljeni notranji odnosi in neformalno druženje v dveh podjetjih, in sicer v Alpod d. o. o. in DEOS d. o. o. Zanimalo nas je, v kakšnem odnosu so zaposleni med seboj na delovnem mestu in kakšen je njihov odnos z vodstvom, kako neformalno druženje zaposlenih vpliva na njihovo produktivnost med delovnim časom ter kako na odnose med zaposlenimi vplivajo metode nagrajevanja, stanje zavzetosti, zadovoljstva in motivacije v obeh podjetjih. V diplomskem delu so navedene tudi ugotovitve in trditve, ki nakazujejo na to, da v enem izmed obeh podjetij prevladujejo veliko bolj sproščeni in priljudni odnosi kot v drugem podjetju. Sama raziskava se nam je že zaradi tega zdela izredno zanimiva, saj smo skušali ugotoviti, kako ti odnosi vplivajo na razpoloženja zaposlenih in kako to vpliva na njihovo delo v podjetju.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Odnosi, neformalno druženje, zaposleni, motivacija, organizacijska klima, nagrajevanje.
Objavljeno: 28.09.2021; Ogledov: 418; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh