Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zvestoba uporabnikov podjetja Telemach. Opredelitev, analiza in priporočila.
Maja Koščak, 2021

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali dejavnike zvestobe (kakovost storitev, izpolnitev pričakovanj, splošno zadovoljstvo, uporabniško izkušnjo in ceno storitev) uporabnikov podjetja Telemach. Cilj diplomskega dela je podrobneje analizirati, kako posamezni dejavniki vplivajo na lojalnost uporabnikov. Izkazalo se je, da cena ni ključni dejavnik. Z anketo smo potrdili hipotezo, da uporabniki, ki vsaj en dejavnik zvestobe ocenijo z nadpovprečno oceno, dosegajo nadpovprečno zvestobo. Z analizo smo ovrgli tretjo hipotezo, saj se je izkazalo, da vsi uporabniki, ki so z nadpovprečno oceno ocenili vsaj dva dejavnika zvestobe, niso tudi najzvestejši uporabniki. Eno ključnih priporočil za povečevanje zvestobe je ohranjanje neposrednega stika z uporabniki. Zaradi raznolikosti storitev podjetja in potreb uporabnikov bo moralo podjetje Telemach najti način, kako s posameznim uporabnikom vzpostaviti komunikacijo, ki bo omogočala hitre povratne informacije o zadovoljstvu s storitvami in čim hitrejši odziv podjetja s prilagoditvijo storitev.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: zvestoba, uporabniki, Telemach, cena, zadovoljstvo, telekomunikacije, internet, televizija, mobilna telefonija
Objavljeno: 16.07.2021; Ogledov: 979; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (875,54 KB)

2.
Analiza vloge vplivnežev po modelu verodostojnosti na primeru Lepe afne
Daniela Stojanovska, 2021

Opis: V diplomskem delu smo analizirali vplivneže družbenih omrežij, in sicer na podlagi treh dejavnikov Hovlandovega modela verodostojnosti (privlačnost, strokovnost in zanesljivost). S pomočjo ankete, ki je potekala na primeru Lepe Afne, smo želeli ugotoviti, kateri dejavniki vplivajo na privržence, da začnejo slediti in poslušati nasvete vplivnice. V empiričnem delu smo ugotovili, da privrženci začnejo slediti vplivnici Lepi Afni (Lei Filipovič) predvsem zaradi privlačnosti slik in zgodb, ki jih objavlja. Večina sledilcev Lepe Afne ne ocenjuje nadpovprečno na vsaj enem izmed dejavnikov. Privrženci, ki so aktivni sledilci, sledijo Lepi Afni zaradi nagradnih iger in kod, ki jih deli na svojem Instagram profilu.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: družbena omrežja, model verodostojnosti, vplivneži, Instagram, vplivnostni marketing.
Objavljeno: 21.12.2021; Ogledov: 895; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

3.
Trajnostno nakupno vedenje milenijcev v Sloveniji
Tjaša Stermecki, 2022

Opis: Zaradi naraščajoče uporabe po vsem svetu nas trajnostni življenjski slog spodbuja k rabi naravnih virov in k skrbi za naše okolje. Ker generacija milenijcev najbolj stremi k trajnostni uporabi, nas je v diplomskem delu zanimalo njihovo nakupno vedenje. V teoretičnem delu smo opredelili nakupno vedenje uporabnikov, generacijo milenijcev in koncept trajnosti. V empiričnem delu smo spoznali, da milenijci sprejemajo trajnostne nakupne odločitve, vendar kljub svojim prepričanjem pogosto ravnajo drugače. Od trajnostne nakupne odločitve jih velikokrat odvrneta višja cena in slabša ponudba. Spoznali smo, da večja informiranost in čustveni tip nagovora povečata nakupno intenco trajnostnih izdelkov med slovenskimi milenijci.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Trajnostno vedenje, trajnostni uporabnik, generacija Y, milenijci, nakupne navade milenijcev, trajnostna ozaveščenost.
Objavljeno: 13.06.2022; Ogledov: 766; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

4.
Učinkovitost lansiranja trajnostne znamke preko družbenih omrežij, primer znamke: Hemptouch
Hanna Ahmetagić, 2022

Opis: V diplomski nalogi je obravnavana učinkovitost lansiranja trajnostne blagovne znamke preko družbenega omrežja Instagram na primeru znamke Hemptouch. Opredeljeni so pojmi, kot sta trajnostni razvoj in trajnostnost, ter podrobneje opisani družbeno omrežje Instagram in oglaševanje preko družbenih omrežij. Izvedena je bila lastna raziskava, katere rezultati so prikazani v obliki grafov s komentarji. Uspešnost lansiranja je bila ocenjena z analizo profila podjetja Hemptouch na Instagramu, kjer je bilo ugotovljeno, da so v podjetju upoštevali načrt lansiranja blagovne znamke preko družbenih omrežij. Čeprav sta bili dve hipotezi od štirih ovrženi, je bilo ocenjeno, da je bilo lansiranje blagovne znamke Hemptouch uspešno. Ugotovljeno je bilo, da je več kot polovica vprašanih spoznala blagovno znamko na družbenih omrežjih, vendar pa je tudi več kot polovica anketirancev ni prepoznala kot trajnostno blagovno znamko. Po oceni največji izziv predstavlja priklic blagovne znamke, saj je naključno izbran oglas prepoznalo zgolj 37 odstotkov vprašanih.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: trajnostni razvoj, trajnostnost, družbena omrežja, Instagram, oglaševanje, vplivnež, Hemptouch.
Objavljeno: 02.07.2022; Ogledov: 688; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

5.
Učinkovitosti uporabe orožij vplivanja preko e-pošte v podjetju Evitas shop, d. o. o.
Karin Zorn, 2022

Opis: Zaradi skoraj neizogibne uporabe digitalnih naprav digitalni marketing zavzema vedno večji del tržnega komuniciranja. Ena od priljubljenih oblik digitalnega marketinga je e-poštni marketing. E-pošta ostaja pomembno orodje, kot poročajo iz podjetja eMarketer, jo kar 91 % uporabnikov uporablja vsakodnevno. Obstajajo pristopi, s pomočjo katerih lahko vplivamo na ljudi, na njihovo vedenje in na njihov odziv na prejeta e-poštna sporočila. V diplomskem delu smo ugotavljali, ali lahko z orožji vplivanja po Robertu B. Cialdiniju vplivamo na prejemnike e-poštnih sporočil podjetja Evitas Shop, d. o. o. in povečamo odstotek odprtih e-poštnih sporočil (angl. open rate). E-poštne kampanje smo oblikovali in poslali v programu MailerLite, ki je omogočil tudi ogled konverzije. Ugotovili smo, da izbrani orožji vplivanja pripomoreta k višjemu odstotku odprtih e-poštnih sporočil.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: e-pošta, e-poštni marketing, orožja vplivanja, Robert B. Cialdini, Evitas Shop, d. o. o., MailerLite, konverzija, odstotek odprtosti e-poštnih sporočil (angl. open rate)
Objavljeno: 10.11.2022; Ogledov: 579; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

6.
Odnos in nakupna percepcija slovenskih uporabnikov do različnih poslovnih modelov "iz druge roke" na primeru oblačil
Lučka Kuhar, 2023

Opis: Način življenja, ki vključuje prekomerno potrošnjo oblačil, je postal hobi, ki nas je pripeljal do kritične točke, kjer moramo ukrepati na način, da z znanjem in medsebojnim sodelovanjem začnemo čim prej reševati nastali problem. Slovenski trg potrebuje nove poslovne modele (primer je model naročnine), ki bodo prispevali h krožnemu procesu oblačil. V diplomskem delu je raziskana tekstilna industrija s trajnostnega vidika, ki vpliva na družbo, okolje in ekonomijo. V prvem delu naloge so predstavljeni hitra in trajnostna moda, poslovni modeli oblačil »iz druge roke«, podana je primerjava domačih in tujih modelov, vključno s slovenskim trgom oblačil »iz druge roke«. V drugem delu sta bila izvedena anketni vprašalnik in dva intervjuja. Rezultati ankete so pokazali, da imata generacija Z in generacija milenijcev podobne poglede na nakup oblačil in pomen trajnosti pri nakupu oblačil.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: ozaveščanje o vplivu, alternativa, trajnostni vidik, poslovni modeli oblačil »iz druge roke«, prekomerna potrošnja.
Objavljeno: 26.08.2023; Ogledov: 319; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

7.
Pristopi pozicioniranja trajnostnih znamk na primeru športne obutve za prosti čas
Marko Damjanović, 2024

Opis: Obutvena industrija spada med področja, ki imajo zaradi svoje proizvodnje in uporabe precej velik negativen vpliv na okolje. Negativne vplive pripisujemo tako proizvajalcem, ki v večini proizvajajo v nerazvitih državah tretjega sveta, kot tudi potrošnikom. Ti v veliki meri še zmeraj v ospredje postavljajo svoje kratkoročno zadovoljevanje potreb pred dolgoročni in trajnostni razvoj družbe ter okolja. Kot rešitev se na strani ponudnikov pojavljajo nova podjetja, ki v središče svojega delovanja postavljajo trajnost. Tovrstna podjetja se zaradi potrošnikov, ki odločitve sprejemajo bolj na podlagi konvencionalnih lastnosti obutve, srečujejo s težavo pozicioniranja svojih izdelkov na trg za širši segment potrošnikov. V diplomskem delu iščemo odgovore na vprašanja, ali so trajnostne lastnosti športne obutve velika dodana vrednost proizvoda in ali prispevajo k percepciji kakovosti izdelka. Raziščemo področja športne obutve za prosti čas, trajnostne ponudbe znotraj obutvene industrije, nakupnih navad in vedenja potrošnikov ter strategije pozicioniranja trajnostnih znamk. Ugotovimo, da je za tovrstne ponudnike izjemnega pomena izpostaviti konvencionalne lastnosti (kakovost materialov in udobje), poleg tega pa enakovredno izpostaviti tiste trajnostne lastnosti, ki so razumljive širši populaciji (reciklirani materiali in pravično plačilo).
Najdeno v: osebi
Ključne besede: Športna obutev za prosti čas, trajnostna obutev, nakupne navade, trajnostno trženje, strategija pozicioniranja.
Objavljeno: 21.02.2024; Ogledov: 193; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (5,04 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh