Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni model za širitev izbranega podjetja : magistrsko delo študijskega programa druge bolonjske stopnje Management poslovnih sistemov
Maša Dostal Ivanšek, 2024, magistrsko delo

Opis: Razvoj trgovskih centrov in spletnih trgovin je mnoge male trgovce prisilil, da so zaprli svoje prodajalne. Obstajajo pa določeni segmenti, kjer kupci še vedno raje kupujejo v trgovinah, kjer izdelke lahko pogledajo, primejo v roke, se posvetujejo s prodajalko in šele nato odločijo za nakup. V magistrskem delu smo želeli preveriti, ali ta opažanja lahko potrdimo tudi z empirično raziskavo. Končni cilj magistrskega dela je razvoj poslovnega modela za širitev podjetja Trgovina Maša Dostal Ivanšek, s. p. Pred pripravo modela smo si postavili tri raziskovalna vprašanja, na katera smo odgovarjali s pomočjo različnih raziskovalnih metod. Odgovori na ta vprašanja so osnova za pripravo poslovnega modela, tržna analiza pa prikazuje nekatere dejavnike obnašanja potrošnikov na specifičnem trgu. Z namenom ugotoviti, kakšna je konkurenca v Novem mestu na področju osebnih daril, smo uporabilo Porterjevo analizo tržnih sil, podjetje smo na lokalnem trgu pozicionirali s pomočjo analize prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti. Osrednji del našega dela pa je raziskava trga, ki smo jo izvedli med naključno izbranimi prebivalci Dolenjske in Bele krajine. Odgovori na raziskovalna vprašanja so bili osnova za razvoj našega poslovnega modela. Ugotovili smo, da je v Novem mestu smiselno odpreti specializirano prodajalno z darili slovenskega porekla, saj na tem področju ni prisotnih specializiranih ponudnikov z darilnim programom. Tudi rezultati ankete so pokazali, da so kupci naklonjeni kupovanju specifičnih visoko kakovostnih daril v specializiranih prodajalnah v živo in ne le na spletu. Predvidevamo, da taki odgovori niso značilni le za območje, kjer je bila raziskava opravljena, in lahko služijo kot kazalnik obnašanja potrošnikov tudi drugim podjetnikom na podobnih področjih delovanja. Podobno raziskavo bi lahko izvedli tudi na drugih prodajnih segmentih, za segment visoko kakovostnih daril pa dajejo odgovor o preferencah potrošnikov.
Ključne besede: poslovni model, podjetje, rast podjetja, širitev podjetja
Objavljeno v ReVIS: 07.01.2025; Ogledov: 467; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

2.
Poslovni načrt podjetja Hailstorm d.o.o. : diplomsko delo
Luka Udovič, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: toča, zaščita proti toči, hiter odziv zaščite, kvaliteta, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 05.07.2018; Ogledov: 3027; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

3.
Načrt rasti podjetja Blok d.o.o. : diplomsko delo
Lina Jerina, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: podjetništvo, poslovna ideja, poslovni načrt, analiza trga, rast podjetja, podjetje Blok
Objavljeno v ReVIS: 14.06.2018; Ogledov: 3280; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (311,36 KB)

4.
5.
6.
7.
Poslovni načrt za podjetje Bistro Juhca, d.o.o. : diplomsko delo
Nina Fajdiga, 2014, diplomsko delo

Ključne besede: poslovni načrt, trženje, raziskava trga, analiza trga, tržne strategije, finančno poslovanje
Objavljeno v ReVIS: 08.05.2018; Ogledov: 3370; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (961,88 KB)

8.
9.
10.
Poslovni načrt za ustanovitev in rast podjetja Doglog d.o.o. : diplomsko delo
Anja Starman, 2015, diplomsko delo

Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, nadstandardne pasje koče, diverzifikacija
Objavljeno v ReVIS: 07.04.2018; Ogledov: 2996; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (3,08 MB)

Iskanje izvedeno v 0.23 sek.
Na vrh