Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 4 / 4
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Financiranje v športu : ŽNK Radomlje
Eva Rojc, 2018

Abstract: V diplomskem delu predstavljam razvoj ženskega nogometa tako doma kot v tujini - predvsem s finančnega vidika. Podrobno sem opisala naš domači radomeljski ponos, ŽNK Radomlje. Osredotočala sem se na financiranje kluba ter na njihovo pridobivanje sredstev za nemoteno igranje deklet v klubu, dotaknila pa sem se tudi problematike ženskega nogometa (različni stereotipni predsodki, neprepoznavnost ženskega nogometa) in s tem povezano pridobivanje sponzorjev ter donatorjev. Poiskala sem prednosti in slabosti financiranja ženskega nogometa in katere so tiste prednosti, ki bi jih bilo najbolje izkoristiti, da bi prinesle največ finančnih koristi dekletom in njihovim predstavnikom. Z anketiranjem sponzorjev in donatorjev sem videla, kakšni so bili pogoji oz. kakšen je bil pristop podjetnikov h klubu, njihove želje v sodelovanju z ženskim klubom, ali so se uresničile oziroma ponesle ime podjetja po Sloveniji. Zanimalo me je tudi, koliko so bili pripravljeni vložiti/donirati/sponzorirati v klub, ali so ta znesek skozi leta sodelovanja povečali in zakaj ne. Skozi anketni vprašalnik sem dobila odgovore, ki so mi pomagali spisati zaključek, kako pritegniti sponzorje, jih obdržati ter z njimi najbolje sodelovati še nadaljnja leta.
Found in: osebi
Keywords: nogomet, ženski nogomet, ženski nogometni klub, financiranje ženskega nogometnega kluba, financiranje ženskega nogometnega kluba, Ženska nogometna zveza Slovenije.
Published: 06.03.2018; Views: 3947; Downloads: 177
.pdf Fulltext (1,29 MB)

2.
Izvoz bučnega olja Alfa na trg Republike Irske
Filip Arzenšek, 2018

Abstract: Diplomsko delo temelji na preučevanju marketinških strategij za izvoz slovenskega proizvoda na tuji trg. V konkretnem primeru proučujem primer bučnega olja Alfa in možnosti za njegov izvoz na tuj, evropski oziroma konkretno – irski trg. Marketinške strategije sem analiziral s pomočjo primarnih in sekundarnih virov in zbranih podatkov, dostopnih v strokovni literaturi ali na spletu. Pri raziskavi utemeljenosti posameznih delovnih hipotez sem uporabil logično analizo in interpretacijo primarnih in sekundarnih virov, kvalitativno analizo in primerjalno metodo. V delu sem predpostavil, da bo cena bučnega olja na irskem trgu višja kot v Sloveniji. Prav tako sem predpostavil, da je pri vstopu novega izdelka na trg ključnega pomena pozitiven odnos kupcev do proizvoda. Predpostavil sem, da bo zato uspeh prodora na irski trg (poleg konkurenčne cene) odvisen predvsem od dobre marketinške analize in kampanje ozaveščanja kupcev o koristih in načinu uporabe bučnega olja. S pomočjo podatkov in njihove analize sem potrdil vse tri ključne hipoteze.
Found in: osebi
Keywords: marketinška strategija, bučno olje, izvoz, tuji trg, Republika Irska, konkurenčnost, analiza trga, e-trgovanje, marketinški splet, benchmarking
Published: 21.09.2018; Views: 2618; Downloads: 147
.pdf Fulltext (1,61 MB)

3.
Uravnavanje rasti podjetja Mebor s pomočjo portfelj analize
Simon Mesec, 2021

Abstract: V diplomskem delu obravnavamo družinsko podjetje Mebor. Podjetje je eden večjih evropskih proizvajalcev žagarskih strojev in deluje na več kot 60 trgih po vsem svetu. Strateške usmeritve podjetja so usmerjenost v visoko stopnjo diferenciacije, razpršenost prodaje na številne trge ter rast prodaje z rednimi in novimi proizvodi. S hitro rastjo se v podjetju pojavljajo težave tako na strateški kot na operativni ravni. Namen diplomskega dela je pripraviti predlog strategije, ki bo omogočila strateško uravnavanje rasti podjetja. V diplomskem delu preverjamo vprašanja, ali lahko Mebor s podrobnejšim spremljanjem segmentov trga in portfelja proizvodov bolje načrtuje rast ter jo usmeri v izboljšanje strateške pozicije podjetja na trgu. Poudarek je na analizi portfelja proizvodov ter analizi tržne slike. S povezavo ugotovitev pridobivamo jasno sliko o ustreznosti trenutnih strategij podjetja. Izdelan predlog strategije bo pomagal izboljšati strategijo rasti na ravni podjetja. Prav tako bo pomagal usmeriti rast na prioritetne strateške poslovne enote za izboljšanje tržne pozicije podjetja.
Found in: osebi
Keywords: rast podjetja, analize portfelja, tržne strategije, strateško načrtovanje, tržna pozicija
Published: 26.10.2021; Views: 953; Downloads: 31

4.
Trg nepremičnin v Ljubljani in okolici
Jernej Lesar, 2023

Abstract: Svetovno finančno krizo, ki se je leta 2008 razširila po vsem svetu, smo občutili tudi v Sloveniji. Finančna kriza je povzročila velik padec cen nepremičnin, zadnjih nekaj let pa cene nepremičnin zopet rastejo. Dejavniki kot so BDP na prebivalca, obrestne mere in inflacija, vplivajo na oblikovanje cen nepremičnin, kar je potrjeno študijah, ki so predstavljene v diplomskem delu. Prav tako je v diplomskem delu predstavljeno gibanje cen v Ljubljani v obdobju od leta 2015 do 2019 na podlagi sekundarnih virov. Ugotavljamo, da cene v Ljubljani močno izstopajo.
Found in: osebi
Keywords: nepremičnine, nepremičninski trg, cene nepremičnin, vplivni dejavniki cen nepremičnin, cene nepremičnin v Ljubljani.
Published: 20.06.2023; Views: 339; Downloads: 170
.pdf Fulltext (1,35 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top