Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Financiranje v športu : ŽNK Radomlje
Eva Rojc, 2018

Opis: V diplomskem delu predstavljam razvoj ženskega nogometa tako doma kot v tujini - predvsem s finančnega vidika. Podrobno sem opisala naš domači radomeljski ponos, ŽNK Radomlje. Osredotočala sem se na financiranje kluba ter na njihovo pridobivanje sredstev za nemoteno igranje deklet v klubu, dotaknila pa sem se tudi problematike ženskega nogometa (različni stereotipni predsodki, neprepoznavnost ženskega nogometa) in s tem povezano pridobivanje sponzorjev ter donatorjev. Poiskala sem prednosti in slabosti financiranja ženskega nogometa in katere so tiste prednosti, ki bi jih bilo najbolje izkoristiti, da bi prinesle največ finančnih koristi dekletom in njihovim predstavnikom. Z anketiranjem sponzorjev in donatorjev sem videla, kakšni so bili pogoji oz. kakšen je bil pristop podjetnikov h klubu, njihove želje v sodelovanju z ženskim klubom, ali so se uresničile oziroma ponesle ime podjetja po Sloveniji. Zanimalo me je tudi, koliko so bili pripravljeni vložiti/donirati/sponzorirati v klub, ali so ta znesek skozi leta sodelovanja povečali in zakaj ne. Skozi anketni vprašalnik sem dobila odgovore, ki so mi pomagali spisati zaključek, kako pritegniti sponzorje, jih obdržati ter z njimi najbolje sodelovati še nadaljnja leta.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: nogomet, ženski nogomet, ženski nogometni klub, financiranje ženskega nogometnega kluba, financiranje ženskega nogometnega kluba, Ženska nogometna zveza Slovenije.
Objavljeno: 06.03.2018; Ogledov: 2937; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (1,29 MB)

2.
Izvoz bučnega olja Alfa na trg Republike Irske
Filip Arzenšek, 2018

Opis: Diplomsko delo temelji na preučevanju marketinških strategij za izvoz slovenskega proizvoda na tuji trg. V konkretnem primeru proučujem primer bučnega olja Alfa in možnosti za njegov izvoz na tuj, evropski oziroma konkretno – irski trg. Marketinške strategije sem analiziral s pomočjo primarnih in sekundarnih virov in zbranih podatkov, dostopnih v strokovni literaturi ali na spletu. Pri raziskavi utemeljenosti posameznih delovnih hipotez sem uporabil logično analizo in interpretacijo primarnih in sekundarnih virov, kvalitativno analizo in primerjalno metodo. V delu sem predpostavil, da bo cena bučnega olja na irskem trgu višja kot v Sloveniji. Prav tako sem predpostavil, da je pri vstopu novega izdelka na trg ključnega pomena pozitiven odnos kupcev do proizvoda. Predpostavil sem, da bo zato uspeh prodora na irski trg (poleg konkurenčne cene) odvisen predvsem od dobre marketinške analize in kampanje ozaveščanja kupcev o koristih in načinu uporabe bučnega olja. S pomočjo podatkov in njihove analize sem potrdil vse tri ključne hipoteze.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: marketinška strategija, bučno olje, izvoz, tuji trg, Republika Irska, konkurenčnost, analiza trga, e-trgovanje, marketinški splet, benchmarking
Objavljeno: 21.09.2018; Ogledov: 1987; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

3.
Uravnavanje rasti podjetja Mebor s pomočjo portfelj analize
Simon Mesec, 2021

Opis: V diplomskem delu obravnavamo družinsko podjetje Mebor. Podjetje je eden večjih evropskih proizvajalcev žagarskih strojev in deluje na več kot 60 trgih po vsem svetu. Strateške usmeritve podjetja so usmerjenost v visoko stopnjo diferenciacije, razpršenost prodaje na številne trge ter rast prodaje z rednimi in novimi proizvodi. S hitro rastjo se v podjetju pojavljajo težave tako na strateški kot na operativni ravni. Namen diplomskega dela je pripraviti predlog strategije, ki bo omogočila strateško uravnavanje rasti podjetja. V diplomskem delu preverjamo vprašanja, ali lahko Mebor s podrobnejšim spremljanjem segmentov trga in portfelja proizvodov bolje načrtuje rast ter jo usmeri v izboljšanje strateške pozicije podjetja na trgu. Poudarek je na analizi portfelja proizvodov ter analizi tržne slike. S povezavo ugotovitev pridobivamo jasno sliko o ustreznosti trenutnih strategij podjetja. Izdelan predlog strategije bo pomagal izboljšati strategijo rasti na ravni podjetja. Prav tako bo pomagal usmeriti rast na prioritetne strateške poslovne enote za izboljšanje tržne pozicije podjetja.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: rast podjetja, analize portfelja, tržne strategije, strateško načrtovanje, tržna pozicija
Objavljeno: 26.10.2021; Ogledov: 405; Prenosov: 31

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh