Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Nakup in prevzem vodenja Hostla Ana
Mariša Šifrar, 2019

Abstract: V diplomskem delu sta predstavljena nakup in prevzem vodenja Hostla Ana, ki se nahaja v središču Ljubljane. V diplomskem delu smo se osredinili na mladinski turizem, ki je ena izmed tržnih niš slovenskega turizma. Hostel obravnavamo v sklopu mladinskega turizma, ki je zadnja leta v porastu. Sem štejemo turiste, stare med 15 in 29 let, ki želijo odkrivati nove lokacije, a pri tem ne želijo zapraviti veliko denarja za prenočitev v nekem kraju. Gostje želijo poleg prenočitve v hostlu doživeti še nekaj več. Zato hostli niso namenjeni le prenočitvi, ampak tudi druženju in spoznavanju. Hostel Ana že nekaj let uspešno posluje. Svojo finančno strategijo smo oblikovali kot spodbujajočo, a realno. Ugotovili smo, da bi hostel že v prvem letu dosegel zmerno prodajo nastanitev in pozitivni denarni tok ter dobiček. Če bi upoštevali načrt prodaje, bi bilo lahko enako tudi vsako naslednje leto. Čisti prihodki od prodaje se prva tri leta večajo na ravni 50.000 EUR na leto, zadnje leto se ustavijo pri 20.000 EUR letno, saj v tretjem letu izkoristimo maksimalno zmogljivost novih ležišč
Found in: osebi
Keywords: hostel, mladinski turizem, prednosti, slabosti, finančna strategija, kapaciteta, čisti prihodki.
Published: 27.09.2019; Views: 1962; Downloads: 186
.pdf Fulltext (1,96 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top