Ključne besede: potrošniki, nakupno vedenje, blagovne znamke, magistrsko deloObjavljeno v ReVIS: 03.07.2025; Ogledov: 16; Prenosov: 0 Celotno besedilo (2,07 MB)
Ključne besede: diplomske naloge, blagovna znamka, celostna grafična podoba, strategija blagovne znamke, družbena omrežjaObjavljeno v ReVIS: 11.01.2025; Ogledov: 449; Prenosov: 13 Celotno besedilo (35,19 MB)
Ključne besede: nakupno vedenje, potrošniki, blagovne znamke, magistrsko deloObjavljeno v ReVIS: 13.12.2024; Ogledov: 452; Prenosov: 8 Celotno besedilo (1,22 MB)
Ključne besede: blagovne znamke, zadovoljstvo kupcev, merjenje, magistrsko deloObjavljeno v ReVIS: 06.12.2024; Ogledov: 550; Prenosov: 7 Celotno besedilo (1,58 MB)
Ključne besede: marketing influencerjev, izbira influencerjev, vrednote blagovne znamke, merjenje uspešnosti, marketinški izzivi, diplomske nalogeObjavljeno v ReVIS: 11.11.2024; Ogledov: 557; Prenosov: 19 Celotno besedilo (1,08 MB)
Ključne besede: diplomske naloge, copywriting, znamčenje, identiteta blagovne znamke, umetna inteligenca, tržno komuniciranjeObjavljeno v ReVIS: 01.11.2024; Ogledov: 761; Prenosov: 11 Celotno besedilo (35,60 MB)
Ključne besede: blagovne znamke, kozmetična industrija, prepoznavnost, magistrsko deloObjavljeno v ReVIS: 10.10.2024; Ogledov: 612; Prenosov: 36 Celotno besedilo (1,33 MB)
Ključne besede: blagovne znamke, prepoznavnost, vizualno komuniciranje, magistrsko deloObjavljeno v ReVIS: 03.10.2024; Ogledov: 641; Prenosov: 64 Celotno besedilo (1,80 MB)
Ključne besede: blagovna znamka, celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, blagovne znamke, vizualne komunikacije, razvojObjavljeno v ReVIS: 03.01.2024; Ogledov: 1333; Prenosov: 53 Celotno besedilo (2,33 MB)
Ključne besede: blagovne znamke, oblikovanje, uvajanje, trg, management znanja, Živa, blagovna znamka ŽivaObjavljeno v ReVIS: 06.12.2023; Ogledov: 1571; Prenosov: 45 Celotno besedilo (2,72 MB)