Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 86
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv covida-19 na trg okrasnih rastlin in njegove posledice
Sabina Šegula, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: covid-19, trg okrasnih rastlin, cvetličarji, marketing, raziskava trga
Objavljeno: 31.07.2020; Ogledov: 1941; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (356,14 KB)

2.
Vpliv COVID-19 na sponzoriranje
Saša Brezovnik, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: šport, sponzorstvo, marketing, COVID-19
Objavljeno: 18.12.2020; Ogledov: 1435; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (894,21 KB)

3.
Vloga varnostnega menedžmenta v izbrani organizaciji pri izvajanju ukrepov covid-19
Matic Naglič, 2020

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: varnostni menedžment, varnost, epidemije, covid-19, ukrepi, diplomsko delo
Objavljeno: 08.01.2021; Ogledov: 1501; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (485,61 KB)

4.
Analiza vedenja potrošnikov v času pandemije COVID-19
Aleksandra Babič, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: potrošniki, kupci, vedenje potrošnikov, prodaja, nabava, pandemija, COVID-19, magistrsko delo
Objavljeno: 13.04.2021; Ogledov: 1810; Prenosov: 210
.pdf Celotno besedilo (3,37 MB)