Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Near field communication (NFC) kot nov način za uporabo bančnih storitev
Gregor Godler, 2015

Opis: Način plačevanja bodisi v trgovini ali na banki je že od nekdaj isti, spreminja se samo tehnologija izvedbe plačila oziroma transakcije. Nekoč smo morali iti fizično na banko, da smo izvedli transakcijo, danes pa lahko s plačilno kartico izvedemo plačilo skoraj povsod ali pa kar doma s svojega računalnika, vse pogosteje pa tudi kar s svojega pametnega telefona. Pametni telefon je naprava, ki bo nadomestila naše denarnice in nam olajšala vsakodnevna opravila. Tudi pametni telefoni so z vsakim dnem bolj napredni, dobivajo novo tehnologijo in prinašajo nove izzive. Tak primer je brezstična tehnologija NFC, ki so jo s pridom izkoristili ponudniki plačilnih kartic kot tudi izdelovalci pametnih telefonov. V celotnem plačilnem sistemu je med seboj povezanih veliko različnih akterjev, ki jih bom preučil in preveril, ali smo že pripravljeni na brezstično plačevanje, ter izpostavil trenutne slabosti brezstične tehnologije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: brezstično plačevanje, brezstična tehnologija, NFC, Near field communication, bančništvo, varnost, transakcije, spletna banka
Objavljeno: 22.08.2018; Ogledov: 2372; Prenosov: 131
.pdf Celotno besedilo (2,56 MB)

2.
VPLIV KOMUNIKACIJE NA FIZIOTERAPEVTOVO POČUTJE NA DELOVNEM MESTU
Maša Oblak, 2020

Opis: Namen raziskave je bil proučiti ali uspešna komunikacija pozitivno vpliva na fizioterapevtovo počutje v kolektivu, ali zadovoljstvo na delovnem mestu pozitivno vpliva na njihovo vzdušje ter, ali se jim zdi pomembna medosebna komunikacija, saj odločilno vpliva na uspešnost dela. Podatki so bili zbrani s pomočjo anketnega vprašalnika. V raziskavi je sodelovalo 80 fizioterapevtov in študentov fizioterapije. 97,50% anketirancev je menilo, da učinkovita komunikacija v ustanovi pomembno vpliva na lastno motivacijo in dobro počutje. 77 oseb ali 96,20% anketirancev je bilo mnenja, da zadovoljstvo na delovnem mestu pozitivno vpliva na vzdušje med zaposlenimi. Na vprašanje ali se jim medosebna komunikacija zdi pomembna, saj odločilno vpliva na uspešnost dela pa se je strinjalo vseh 100% anketirancev. Iz pridobljenih podatkov lahko sklepamo, da je uspešna komunikacija ključnega pomena tako zasebno, predvsem pa na delovnem mestu. Da bomo na delovnem mestu imeli uspešne odnose s sodelavci je potrebno, da smo v komunikaciji z njimi odprti, da odkrito povemo svoje mnenje ter v primeru nesoglasij stvari razčistimo in se pogovorimo. Če se na delovnem mestu pojavijo konflikti ni to nič slabega. Konflikti namreč niso nič drugega kot drugačna mnenja, ki so izražena ob napačnem času in napačnem kraju ob neprimernem tonu sogovornika. V primeru konflikta pa je ključno, da se s pravilno komunikacijo stvari razrešijo. Posledica konflikta pa pripelje do slabega počutja, ki pogosto pogojuje tudi stres, ki ga lahko nehote prenašamo med sodelavce, ki pa so ključni za uspešno opravljeno delo. Zaradi konfliktnega okolja lahko trpi celoten kolektiv, posledično pa tudi kakovost in uspešnost dela.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: komunikacija (communication), zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu (job satisfaction), medosebni odnosi (interpersonal relations), konflikt (conflict), empatija (empathy), stres (stress), tim (team)
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 2875; Prenosov: 360
.pdf Celotno besedilo (867,60 KB)

3.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh