Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 85
First pagePrevious page123456789Next pageLast page
1.
Vpliv covida-19 na trg okrasnih rastlin in njegove posledice
Sabina Šegula, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: covid-19, trg okrasnih rastlin, cvetličarji, marketing, raziskava trga
Published: 31.07.2020; Views: 1887; Downloads: 106
.pdf Fulltext (356,14 KB)

2.
Vpliv COVID-19 na sponzoriranje
Saša Brezovnik, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: šport, sponzorstvo, marketing, COVID-19
Published: 18.12.2020; Views: 1391; Downloads: 89
.pdf Fulltext (894,21 KB)

3.
Vloga varnostnega menedžmenta v izbrani organizaciji pri izvajanju ukrepov covid-19
Matic Naglič, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: varnostni menedžment, varnost, epidemije, covid-19, ukrepi, diplomsko delo
Published: 08.01.2021; Views: 1458; Downloads: 147
.pdf Fulltext (485,61 KB)

4.
Analiza vedenja potrošnikov v času pandemije COVID-19
Aleksandra Babič, 2021

Found in: ključnih besedah
Keywords: potrošniki, kupci, vedenje potrošnikov, prodaja, nabava, pandemija, COVID-19, magistrsko delo
Published: 13.04.2021; Views: 1760; Downloads: 208
.pdf Fulltext (3,37 MB)

5.
Prehod na delo od doma zaradi pandemije COVID-19
Alenka Horvat, 2021

Found in: ključnih besedah
Keywords: COVID-19, izredne razmere, delo od doma, vodenje, izmenjava informacij
Published: 28.06.2021; Views: 1482; Downloads: 249
.pdf Fulltext (803,58 KB)

6.
Zasvojenost z igrami na srečo v času karantene covid-19
Nisa Zemljič, 2021

Found in: ključnih besedah
Keywords: igralniški turizem, igralništvo, igre na srečo, covid-19, zasvojenost, hazarderstvo, diplomsko delo
Published: 01.07.2021; Views: 1544; Downloads: 89
.pdf Fulltext (826,55 KB)

7.
Izboljšanje uporabniške izkušnje spletne trgovine v izbranem podjetju
Klavdija Zimmer, 2021

Abstract: Pandemija koronavirusne bolezni Covid-19 je zaznamovala poslovanje številnih podjetij v preteklem letu. Nekatera podjetja so čas zaprtja izkoristila za digitalizacijo poslovanja, med slednjimi tudi podjetje Slovenijales Trgovina d. o. o. Leta 2020 so odprli svojo prvo spletno trgovino in med zaprtjem dosegali zelo dobre rezultate prodaje. Vendar s v podjetju zavedajo, da je ključ do še večje prodaje dobra uporabniška izkušnja. Namen diplomskega dela je odkriti pomanjkljivosti spletne trgovine in podati predloge za izboljšave uporabniške izkušnje. Dodana vrednost diplomskega dela je povezanost z vodjo marketinga v podjetju, ki sproti implementira spremembe, ki jih tekom pisanja predlagamo. Tako so bile marsikatere spremembe implementirane že med pisanjem diplomskega dela. Kot metoda raziskovanja je bila uporabljena primarna etnografska raziskava kvalitativnega tipa, v kateri je sodelovalo 14 uporabnikov. Predpostavili smo hipoteze, da je uporabniška izkušnja boljša, če ima integriran iskalnik izdelkov, da je uporabniška izkušnja boljša, če ima spletna trgovina jasno določene filtre izdelkov, da obstaja pozitivna korelacija med številom obiskanih podstrani in dobro uporabniško izkušnjo, ter da je uporabniška izkušnja boljša, če sta spletna stran in spletna trgovina podjetja združeni na enem mestu. Trenutno stanje spletne trgovine smo analizirali in opravili analizo konkurence. Obravnavali smo šest konkurenčnih podjetij, podjetje Slovenijales Trgovina je v primerjalni analizi zasedlo tretje mesto. Povprečna ocena (od 1 do 5) zadovoljstva z uporabo spletne strani je bila 3,9. Vse hipoteze smo med raziskavo potrdili. Podjetju predlagamo, naj spletno stran in spletno trgovino združi na eno spletno mesto, doda možnost filtriranja izdelkov, doda možnost plačila s sistemom PayPal, zakupi dediciran IP-naslov, doda vse najpomembnejše informacije nad pregibom strani in doda iskalnik izdelkov. Slednja dva je podjetje že upoštevalo in implementiralo.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Uporabniška izkušnja, spletna trgovina, uporabniško testiranje, pandemija koronavirusne bolezni Covid-19, optimizacija za mobilne naprave, Slovenijales Trgovina d. o.
Published: 07.07.2021; Views: 1285; Downloads: 86
.pdf Fulltext (1,05 MB)

8.
Spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19
Lea Uršič, 2021

Abstract: Glavni namen diplomske naloge je bil raziskati spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19. Epidemija je s seboj prinesla številne spremembe, na katere so se potrošniki morali prilagoditi. Ena od sprememb zadeva tudi nakup oblačil, saj so bile trgovine z oblačili v času epidemije daljše obdobje zaprte in je bilo nakupovanje preko spleta edina možna opcija. V empirični raziskavi smo s pomočjo spletne ankete raziskali, kako so se pri slovenskih potrošnikih v času epidemije in v spremenjenih okoliščinah spremenile nakupne navade oblačil. Ugotovili smo, da so potrošniki v času epidemije oblačila nakupovali redkeje ter za njih zapravili manj denarja kot običajno, po epidemiji pa se nameravajo vrniti k starim nakupovalnim navadam. Potrošnikom so najpomembnejši dejavniki nakupa oblačil kvaliteta, cena in vrednost za denar. Ti dejavniki so v času epidemije postali še pomembnejši. Prednosti spletnega nakupovanja potrošniki vidijo predvsem v prihranku časa in boljši cenovni ponudbi, največjo slabost pa v nemožnosti pomerjanja oblačil in pomanjkanju informacij. Za prodajalce oblačil so ti izsledki lahko v pomoč pri pripravi prave ponudbe in učinkovitih trženjskih aktivnosti.
Found in: ključnih besedah
Keywords: potrošnik, nakupne navade, nakupne navade oblačil, sprememba nakupnih navad, spletno nakupovanje, spletna trgovina, koronavirus, epidemija, covid-19
Published: 16.07.2021; Views: 1869; Downloads: 209
.pdf Fulltext (1,37 MB)

9.
COVID-19 - priložnost za turistične kmetije
Tadeja Primožič, 2021

Found in: ključnih besedah
Keywords: covid-19, razvoj podeželja, nevarnosti, priložnosti, turizem
Published: 18.08.2021; Views: 1049; Downloads: 61
.pdf Fulltext (240,76 KB)

10.
Search done in 0 sec.
Back to top