Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 48
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Facebook
Ingrid Prah, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: družbeni splet, spletna družbena omrežja, Facebook, nagradne igre, marketing
Objavljeno: 03.03.2017; Ogledov: 4703; Prenosov: 220
.pdf Celotno besedilo (1,03 MB)

3.
Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu
Martina Halilagić, 2017

Opis: Na trgu je vedno več podjetij, ki svoje izdelke tržijo prek zastopnikov po sistemu mrežnega marketinga. Za tak način dela običajno ne potrebujejo predznanja oziroma posebne izobrazbe, lastniki podjetij ne postavljajo pogojev, saj je njihov cilj pridobiti čim več oseb, ki bodo svoje izkušnje z nekim izdelkom predstavile svojim prijateljem, znancem in drugim. S takim načinom prodaje se informacije o izdelku zelo hitro širijo. Zastopnikov cilj je poleg prodaje tudi pridobivanje novih zastopnikov, saj je tako nagrajen z višjo provizijo. S tem lastnik podjetja doseže cilj prepoznavnosti in prodaje, zastopnik pa je za to finančno nagrajen. Z mrežnim marketingom se je v današnjih časih srečal že skoraj vsak, zaradi načina poslovanja in preteklih prevar pa so ljudje do tega sistema zelo nezaupljivi. Zaradi nezaupanja so potencialne stranke večinoma težko dostopne. Tudi iskanje novih zastopnikov ni vedno preprosto. Zaradi nezaupljivosti ljudi trkanje na vrata ne prinese večjega uspeha, prijateljev in znancev, ki še ne vedo za izdelek, ki ga predstavljamo, pa tudi zmanjka. Prek spleta pa je marsikdo lažje dosegljiv kot osebno. Glede na popularnost družbenih omrežij, predvsem Facebooka, sem v diplomskem delu preverila, kakšne so možnosti za uspeh z oglaševanjem na tem družbenem omrežju. V diplomskem delu predstavljam mrežni marketing in ga primerjam s podobnimi načini prodaje. Raziskala sem, kakšen način dela bi bil za zastopnike lažji in ali oglaševanje prek Facebooka prinaša želene rezultate. Za raziskavo v diplomskem delu sem si postavila naslednjo hipotezo: Facebook je orodje, ki udeležencem v mrežnem marketingu pomaga pri enostavnejšem iskanju kupcev in zastopnikov.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mrežni marketing, družbena omrežja, Facebook, tržno komuniciranje, marketinški sistem pridobivanja strank, oglaševanje
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 3194; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

4.
VPLIV OGLAŠEVANJA PREKO DRUŽBENIH OMREŽIJ NA PRODAJO V PODJETJU THE N
Matic Lisac, 2017

Opis: V diplomskem delu sem raziskoval vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij na prodajo v podjetju The N, ki so v raziskavi želeli ostati anonimni. Diplomsko delo sestavljata dva dela, in sicer teoretični in empirični del. V teoretičnem izhodišču predstavljam oglaševanje kot integralni del komunikacijskega spleta, prav tako predstavljam pomen marketinškega komuniciranja v družbenih omrežjih. Raziskavo o učinkovitosti oglaševanja v družbenih omrežjih v podjetju The N sem raziskoval s pomočjo kvantitativne metode dela, in sicer sem uporabil anketne vprašalnike ter kvalitativno metodo intervju. Rezultati anketnih vprašalnikov so pokazali, da je od 226 sledilcev Facebook spletne strani izbranega podjetja kar 63,3% tistih, pri katerih je oglas o izdelku izbranega podjetja preko družbenega medija Facebook vsaj enkrat vplival na nakupno dejanje, kar pomeni, da je prodajna učinkovitost oglasa visoka. S pomočjo intervjuja sem ugotovil, da se podjetje The N oglašuje preko družbenih medijev, kjer se lahko s potrošniki povežejo in kjer prepoznajo njihove želje. Prav tako sem ugotovil, da je družbeni medij tisto orodje, s pomočjo katerega lahko vzpostaviš medosebni odnos ter zaupanje. Poleg tega pa sem spoznal, da je pomemben del v procesu oglaševanja tudi pred testiranje, s pomočjo katerega podjetje potrdi najbolj učinkovito metodo oz. kanal za oglaševanje svojega izdelka.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalni marketing, marketinško komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, prodaja
Objavljeno: 11.08.2017; Ogledov: 3579; Prenosov: 204
.pdf Celotno besedilo (419,55 KB)

5.
Vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij na prodajo v podjetju The N
Matic Lisac, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: digitalni marketing, marketinško komuniciranje, oglaševanje, družbena omrežja, prodaja
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 6265; Prenosov: 133
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

6.
Facebook kot orodje pridobivanja udeležencev v mrežnem marketingu
Martina Halilagić, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mrežni marketing, družbena omrežja, Facebook, tržno komuniciranje, oglaševanje
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 3321; Prenosov: 133
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

7.
8.
Pravica javnih osebnosti do zasebnosti
Barbara Bungić, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: človekove pravice, zasebnost, javne osebnosti, svoboda izražanja, mediji, otroci, družbena omrežja
Objavljeno: 12.12.2017; Ogledov: 3207; Prenosov: 179
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

9.
10.
Med starševsko (ne)skrbjo in otrokovo pravico do zasebnosti
Anja Škabar, 2017

Opis: Diplomsko delo obravnava problematiko poseganja v otrokovo pravico do zasebnosti na spletnih družbenih omrežjih. Delo smo utemeljili na primeru, ki se je zgodil v Avstriji, ko so starši objavili intimne fotografije svoje hčerke na spletnem socialnem omrežju Facebook, ta pa jim nadaljnjih posegov v zasebnost ni uspela preprečiti in je bila prisiljena uporabiti sodno varstvo. V diplomskem delu nas je zanimala pravna ureditev tega področja v Sloveniji, preučevali pa smo tudi, kakšno institucionalno podporo ima otrok na voljo v takih primerih. Diplomsko delo je zasnovano v dveh delih, teoretičnem in empiričnem. Izvedli smo kvalitativno raziskavo, in sicer intervjuje, v katerih je sodelovalo 6 predstavnikov vladnih in nevladnih organizacij. Sklepi dela kažejo na to, da je treba v Sloveniji zakonsko urediti otrokov dostop do sodišč in pravnih sredstev, zlasti v primerih, ko se pojavijo konflikti med otroki in njihovimi zakonitimi zastopniki. Udeleženci intervjujev so poudarili, da bi pogostejša uporaba instituta kolizijskega zastopnika otrokom znatno pomagala pri reševanju konfliktov s starši, ko reševanje na predhodnih stopnjah ne bi bilo uspešno. Sklepi kažejo tudi na to, da je v Sloveniji več ustanov, ki imajo dovolj strokovno podkovanega kadra in ki bi v takem primeru lahko priskočile otroku na pomoč, na centrih za socialno delo pa bi bila lahko obravnave deležna celotna družina, na primer v obliki družinske mediacije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: pravica do zasebnosti, otroci, družbena omrežja, pravno varstvo, diplomske naloge, bolonjski program
Objavljeno: 17.08.2018; Ogledov: 2372; Prenosov: 167
.pdf Celotno besedilo (725,88 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh