Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Sodobni koncepti informatizacije v šolstvu
Nataša Tekavec, 2011

Abstract: Živimo v informacijski dobi, ko lahko z enim klikom dosežemo kar koli hočemo. Sčasoma bo postalo vse elektronsko. V družbi se nenehno pojavljajo nova področja, na katere sega informatizacija. Njena gonilna sila so na eni strani posamezniki in podjetja, ki vidijo v njej ekonomsko priložnost, na drugi strani pa uporabniki, ki si s tem medijem lajšajo delo. Ta proces pa ni omejen samo na gospodarske dejavnosti, ampak zadeva tudi javno upravo in šolstvo. Učitelji se srečujejo enkrat mesečno na rednih govorilnih urah s starši svojih dijakov. Glede na to, da v zadnjih nekaj letih postajamo vse bolj zaposleni, se dogaja, da večina staršev več ne prihaja na govorilne ure. Z uvajanjem novih komunikacijskih poti v šolstvu, natančneje z elektronsko redovalnico pa naj bi postala vez med starši, dijaki in šolo močnejša. Vzgojno-izobraževalni proces zahteva nenehen razvoj med učiteljem, starši in dijaki. Da bi zagotovili čim boljšo komunikacijo in spremljanje dijakovega napredka, so se nekatere šole odločile za uvajanje e-redovalnice, ki bi tako staršem, dijakom, učiteljem in ostalim sodelujočim v vzgojno-izobraževalnem procesu omogočila hitrejše obveščanje o napredovanju oz. uspešnosti dijakov na različnih področjih. Obenem pa naj bi šola s tovrstno storitvijo postala bolj konkurenčna, kajti vpis na srednje poklicne šole v Sloveniji upada in zagotovo bi bila to ena izmed pozitivnih pridobitev za posamezno šolo. Hoteli ali ne dejstvo je, da je elektronska komunikacija postala del vsakdanjosti. Mize s črnilniki so v muzejih, namesto njih pa v nas »strmijo« sivi ekrani.
Found in: ključnih besedah
Keywords: informatizacija, splet, izobraževanje, komunikacija, elektronska redovalnica
Published: 08.08.2018; Views: 2309; Downloads: 131
.pdf Fulltext (2,51 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top