Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 23
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Dvojna kariera športnika – pomen, izzivi in priložnosti : diplomsko delo
Boštjan Tušar, diplomsko delo

Opis: Poklicna pot, ali bolje rečeno kariera, je dejavnik, ki zagotavlja človeku pogoje za določen nivo kakovosti življenja. Tudi kariera športnika mora posegati tak nivo, vendar se srečujemo z nekaterimi dejavniki, ki to otežujejo. Večinoma ljudje določeno poklicno kariero udejanjajo skozi svojo celotno aktivno dobo, medtem ko so športniki omejeni na določena leta, ko lahko dosegajo vrhunske rezultate in pri njih prevladuje športna kariera, kasneje pa se soočajo s trgom delovne sile in z iskanjem novih poklicnih karier. Dvojna kariera športnika omogoča pridobivanje izobrazbe za kasnejšo karierno pot in istočasno vrhunsko športno udejstvovanje na profesionalnem nivoju. Evropska unija, Mednarodni olimpijski komite (MOK), številne nacionalne vlade in športni organi z deklarativnimi in normativnimi ukrepi spodbujajo nastanek modela dvojne kariere, ki pomeni podporo vrhunskemu športniku na izobraževalni poti in v športni karieri, ki v končni fazi pomeni njegovo uspešno vključitev na trg dela po končani športni karieri. Zagotavljanje in izpolnjevanje pogojev, ki jih opredeljujejo Smernice EU za dvojno kariero športnikov, in ostale normativne podlage omogočajo oblikovanje usklajenega modela celostnega razvoja dvojne kariere športnikov, ki je tudi eden od sistemskih pristopov. Realizacija koncepta dvojne kariere tako omogoča karierne prehode, ki so nujni v športnikovem življenju.
Ključne besede: športniki, kariera, izobraževanje, dvojna kariera, izzivi, standardi, smernice, priporočila
Objavljeno v ReVIS: 13.12.2024; Ogledov: 150; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

2.
Pomen storitve karierne orientacije v visokošolski instituciji
Mojca Blažič, 2024, izvirni znanstveni članek

Ključne besede: karierna orientacija, mladi, karierni center, karierno načrtovanje, kariera
Objavljeno v ReVIS: 26.11.2024; Ogledov: 207; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (293,69 KB)

3.
Razvoj ključnih in perspektivnih kadrov v podjetju X
Eva Livaković, 2024, diplomsko delo

Opis: POVZETEK Perspektivni zaposleni so vodilo, ki vodi v odličnost in dober razvoj vsakega podjetja. Pri tem je neposredni vodja odgovoren za vsakodnevno komunikacijo, motivacijo in razvoj perspektivnih zaposlenih. Ključna komponenta pri razvoju kadrov je primerno delovno okolje, v katerem se lahko potencialni kadri razvijajo in pokažejo svoj najboljši potencial. Ključno vlogo pri razvoju kadrov pokažejo tudi neposredni vodje, ki vplivajo na neposreden napredek potencialnega kadra. Nadgradnja strokovnega znanja je domena vsakega posameznika in tudi podjetje vpliva z internim izobraževanjem. Kreativna in inovativna podjetja ustvarijo dobro zunanje okolje, v katerem lahko posameznik raste in tudi nadgrajuje svoje znanje, ki si ga je pridobil na šolanju. Razvoj kadrov in izobraževanje sta pomembno in prav vsak posameznik je odgovoren za svoj karierni razvoj in vlaganje v samoizobraževanje. Ni zgolj odvisno od podjetja, kako bo posameznik rasel, ampak je odvisno od posameznika, kako bo svoj čas namenil razvoju, rasti, karierni poti, samoizobraževanju. Vodstveni delavci v podjetju niso pomembni samo pri kreiranju lastne karierne poti, ampak zastopajo podjetje, da se bo razvilo v najboljši možni luči.
Ključne besede: perspektivni kadri, razvoj kadrov, karierni razvoj, izobraževanje, vodja, kariera
Objavljeno v ReVIS: 10.04.2024; Ogledov: 704; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (686,80 KB)

4.
Potreba po psihosocialni obravnavi atletov v pionirskih in mladinskih kategorijah
Tina Fratina Žagar, 2023, ni določena

Opis: V mnogih raziskavah se izpostavlja pomembnost celostne obravnave športnikov, saj je le-ta izredno kompleksna. Priprava športnika zajema fizično, tehnično in nazadnje tudi psihološko pripravo. Potrebo po psihosocialni obravnavi športnika v pionirskih in mladinskih kategorijah smo želeli v tej magistrski nalogi prepoznati kot ključni element razvoja posameznika, in sicer ne le kot športnika, ki potrebuje interdisciplinarno obravnavo, temveč kot osebo, ki se razvija in osebnostno raste. V teoretičnem delu naloge smo s pomočjo strokovne literature, člankov, publikacij in drugih virov opisali pomembnost športa za otroke – mladostnike. Čustva smo opredelili glede na njihov vpliv. Dotaknili smo se psihološkega razvoja otrok in zahtev športa ter odkrivali značilnosti dvojne kariere med mladimi športniki. V osrednjem delu smo spoznavali tekmovalni režim v Sloveniji in Italiji ter pomen vseh akterjev na športnikovi poti. V zadnjem delu pa smo se dotaknili športnikove kognicije, kjer smo predstavili trenutno situacijo psihosocialne pomoči mladim športnikom v Sloveniji. V empiričnem delu naloge smo predstavili rezultate kvantitativne raziskave. Opravili smo jo na vzorcu 115 mladih športnikov, starih 12-19 let, ki so izpolnili anketni vprašalnik, usmerjen v prepoznavanje športnikovega zavedanja negativnih čustev ter prepoznavanje potreb po psihosocialni obravnavi. V tem delu smo predstavili tudi rezultate kvalitativne raziskave, ki smo jo opravili na vzorcu sedmih pionirskih športnikov s pomočjo izvajanja petih individualnih srečanj. Na podlagi individualnih srečanj so športniki podali svoj pogled na to izkušnjo. Rezultati, ki smo jih pridobili z raziskavo, v veliki meri potrjujejo potrebo po psihosocialni obravnavi športnikov kot preventiva pred nastankom duševnih stisk.
Ključne besede: celostna obravnava, psihološko priprava, psihosocialna obravnava, pionirske in mladinske kategorije, razvoja posameznika, interdisciplinarna obravnava, športnik, pomembnost športa, osebnostna rast, čustva, dvojna kariera, tekmovalni režim, duševna stisk
Objavljeno v ReVIS: 01.02.2024; Ogledov: 722; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

5.
Analiza napredovanj učiteljev v nazive v Srednji šoli Jesenice : magistrsko delo
Petra Teraž, 2023, magistrsko delo

Opis: Temelj vsake organizacije so ljudje in njihova sposobnost, ustvarjalnost, znanje in veščine, ki se kažejo v njihovih storitvah. Napredovanje je zelo pomemben dejavnik poklicnega in osebnostnega razvoja posameznika. Pravičen in dober sistem je zato še kako pomemben za učitelja, ki mora imeti dovolj možnosti, da lahko kot posameznik razvije svoje potenciale in jih nadgrajuje. Napredovanja se morajo odražati v delu, pomeniti morajo spodbudo za še boljše, ustvarjalnejše delo. Vendar praksa včasih pokaže drugačne rezultate od pričakovanih. Za celotno družbo je pomembno, kako bodo učitelji razvijali ne le svojo osebno, temveč tudi poklicno identiteto. Kako bodo skrbeli za svoj karierni razvoj in kakšen pomen temu daje njihovo strokovno okolje. Sodobni učitelj mora imeti vrsto kompetenc, med drugim tudi globalno razsežnost, pozitiven odnos do kulturne in narodnostne pestrosti, mobilnost, obvladovanje komunikacijske tehnologije in poznavanje ter uporabo številnih novih informacij. Pri analizi smo ugotovili, da je napredovanje v naziv motivator za boljše delo. Učitelji z višjim nazivom opravljajo svoje delo bolj kakovostno, saj so s svojim dodatnim usposabljanjem in izpopolnjevanjem ter strokovnim delom pridobili dodatne kompetence za delo. Napredovanje v nazive nam pokaže, da je tako kot poklicni tudi osebni razvoj izrazitejši z višjim napredovanjem.
Ključne besede: učitelj, kariera, napredovanje v naziv, poklicni razvoj učitelja, osebni razvoj učitelja
Objavljeno v ReVIS: 20.04.2023; Ogledov: 1019; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

6.
7.
8.
Analiza področja oseb s posebnimi potrebami na trgu dela : magistrska naloga
Monika Pogorevc, 2021, magistrsko delo

Ključne besede: osebe s posebnimi potrebami, invalidi, trg dela, kariera, management znanja
Objavljeno v ReVIS: 05.11.2021; Ogledov: 2130; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

9.
10.
Sindrom izgorelosti pri sodobni ženski : diplomsko delo
Christian Volčanšek, 2020, diplomsko delo

Opis: V sodobni družbi je težko spregledati številne boje za enakopravnost. V tem diplomskem delu smo pozornost posvetili tistemu, ki morda traja najdlje od vseh – boju za žensko enakopravnost. Čeprav imamo občutek, da je to cilj, ki smo ga že dosegli, pa sodobno žensko v današnji družbi čakajo popolnoma novi izzivi in eden izmed njih je tudi sindrom izgorelosti. Tema diplomske naloge obravnava vlogo sodobne ženske in išče korelacijo z naraščajočim številom sindroma izgorelosti med njimi. V ta namen smo uporabili kvantitativno metodo raziskave in izvedli raziskovalno anketo. Pridobili smo mnenja številnih sodobnih žensk, ki so odgovarjale na naslednja raziskovalna vprašanja: ali je sodobna ženska res bolj dovzetna, da se sreča s sindromom izgorelosti od moškega? Kakšno je breme dvojne vloge junaške mame in uspešne karieristke? Lahko materinstvo poleg vse lepote predstavlja tudi ogromno breme? Ugotovili smo, kako močno na sodobno žensko vplivajo družbena pričakovanja in koliko njihova lastna. Dobili smo odgovore, kdo sestavlja podporno okolje sodobne ženske in ali je razlog za naraščajoč sindrom izgorelosti nepodpora parnerjev. Predelali smo literaturo, ki obdeluje področje enakosti med spoloma, in prišli do ugotovitev, ali so razlike med moškim in žensko prirojene ali privzgojene. Pomemben rezultat je bil tudi odziv na vprašanje, če imajo ženske res manj možnosti za uspeh v poslovnem svetu od moških.
Ključne besede: izgorelost, ženske, stres, materinstvo, kariera, družina, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 13.08.2021; Ogledov: 1759; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

Iskanje izvedeno v 0.27 sek.
Na vrh