Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Prepoznavnost koroške kuhinje
Katja Merzdovnik, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: turizem, turistična ponudba, kulturna dediščina, kulinarika, regionalne jedi, diplomsko delo
Objavljeno: 08.10.2018; Ogledov: 2723; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

3.
Analiza možnosti vzpostavitve muzeja čokolade
Drenusha Barbatovci, 2020

Opis: V magistrskem delu smo predstavili poslovno idejo odprtja muzeja čokolade v Ljubljani. Preučili bomo tako podjetniško priložnost kot tudi odnos do kulinarike v Sloveniji. Namen je predvsem na podlagi teoretičnega znanja in tudi skozi raziskovalne metode ugotoviti potencial zastavljene podjetniške priložnosti. Empirični del temelji na kvantitativni raziskavi, kjer smo s pomočjo vprašalnikov in intervjuja uspeli dobiti čisto sliko o tem, kako perspektivna je zastavljena podjetniška ideja. Vprašalnik je bil namenjen uporabnikom, medtem ko so bila vprašanja v intervjuju naslovljena na menedžerje. Preučili bomo trg, ki vsaj za enkrat ostaja omejen na domačega, in segment, ki ga ne želimo preveč omejevati. Storitev bo na voljo ljudem vseh starosti. Naše obiskovalce bomo razdelili na otroke in na odrasle obiskovalce turističnih in kulturnih namenov. Nadalje bomo otroke razvrstili na tiste, ki bi praznovali rojstni dan, in tiste, ki bi pri nas v sklopu šolskih obveznosti opravili kulturni dan. Skozi teoretični in empirični del magistrskega dela ugotavljamo, da je podjetniška ideja izvedljiva in, kar je najpomembnejše, dobičkonosna. Na podlagi dolgoletnih izkušenj menedžerjev, ki smo jih intervjuvali, pa ugotavljamo, da bo najverjetneje prišlo do realizacije tovrstne ideje, vprašanje je le, kdo bo dovolj hiter, saj čas ni zaveznik podjetnikov. Pripravili smo tudi finančne projekcije, in sicer na osnovi že obstoječega podjetja, ki bi z razširitvijo dejavnosti realiziralo začrtano idejo. V finančnih projekcijah smo upoštevali vpliv COVID-19 tako, da smo v strategiji in projekcijah upočasnili rast, natančnega vpliva pa ni mogoče določiti. Magistrsko delo sestoji iz teoretičnega raziskovanja in uporabe sekundarnih podatkov na področju kulture, kulinarike in podjetništva, iz poslovnega modela ter poslovnega načrta.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Kultura, kulinarika, muzej, čokolada, raziskava, rast, novost.
Objavljeno: 06.10.2020; Ogledov: 1525; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (2,94 MB)

4.
Projekt ustanovitev društva za ohranjanje tradicije dolenjske kulinarike
Anja Šašek, 2021

Opis: V teoretičnem delu sem predstavila pogoje, ki so potrebni za ustanovitev društva in prikazala, kaj je potrebno za uspešno pripravo elaborata za pričetek delovanja društva po postopkih projektnega managementa. V empiričnem delu sem z anketo in intervjujem preverila zastavljene hipoteze. Ugotovila sem, da je v nalogi predstavljen elaborat potrebno dodelati in da se mladim sicer zdi pomembno poznavanje ter ohranjanje dolenjskih tradicionalnih jedi, a niso vključeni v društva, niti nimajo interesa za vključevanje v novoustanovljeno društvo za ohranjanje dolenjske kulinarike. Največ znanja o dolenjskih tradicionalnih jedeh mladi pridobivajo doma od staršev in starih staršev, med najbolj prepoznavne dolenjske tradicionalne jedi pa uvrščajo štruklje. Tradicionalna dolenjska hrana se na jedilniku povprečne lokalne družine pojavi manj kot enkrat tedensko.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: društvo, projektni management, elaborat, dolenjska kulinarika, tradicionalne jedi
Objavljeno: 18.08.2021; Ogledov: 1130; Prenosov: 89
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

5.
Oblikovanje kulinarične blagovne znamke
Ana Jurejevčič, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovne znamke, kulinarika, oblikovanje
Objavljeno: 21.11.2021; Ogledov: 801; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (6,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh