Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalni mediji in uporaba digitalnih medijev v marketinške namene : diplomska naloga
Jan Bučar, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo raziskovali trenutne digitalne medije in njihovo uporabo pri digitalnem marketingu. Digitalni mediji vplivajo na vsakodnevno življenje posameznika, na poslovno okolje in družbo. V diplomski nalogi smo preverjali vpliv socialno-demografskih in socialno-ekonomskih dejavnikov na posameznikovo uporabo digitalnih medijev, pozitivne in negativne vplive digitalnih medijev na družbo ter vpliv digitalnega marketinga na razmišljanje kupcev. Ugotavljamo, da so sodobne oblike digitalnih medijev oz. kanali digitalnega marketinga v domeni pripadnikov mlajše populacije, ki lahko kot potrošniki učinkovito izkoristijo vse prednosti tovrstnega oglaševanja. Negativni vplivi digitalnih medijev se kažejo predvsem v zasvojenosti posameznikov in manjši povezanosti ljudi, pozitivni vplivi pa v hitrejši komunikaciji med posamezniki ter boljši in hitrejši dostopnosti informacij. Vpliv digitalnega marketinga na nakupne odločitve potencialnih kupcev je lahko tako pozitiven kakor negativen, pri čemer agresivno oglaševanje večkrat odvrne potrošnika od nakupa.
Ključne besede: digitalni mediji, digitalni marketing, posameznik, kupec, družba
Objavljeno v ReVIS: 02.12.2024; Ogledov: 559; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (908,71 KB)

2.
Vpliv prodajalca na nakupno odločitev
Saša Rakita, 2022, diplomsko delo

Opis: Uporaba spleta in tehnična dovršenost kupca spreminjata vlogo prodajalca, ki ima opravka z izobraženim kupcem. V diplomskem delu me je zanimalo, kdo je sodoben prodajalec, kakšne sposobnosti in lastnosti mora imeti in s katerimi inovativnimi tehnikami prodaje lahko vpliva na nakupno odločitev kupca. V opravljeni raziskavi sem ugotovila, da je najpomembnejša značilnost prodajalca samozavest, najšibkejša pa neznanje. Prodajalci s kupcem najraje komunicirajo neposredno in se zavedajo moči prvega vtisa pri stranki. Reden pristop, majhni redni stiki in obveščanje o novostih so se izkazali kot najpogosteje uporabljene psihološke prodajne tehnike. V podjetjih, kjer so se posluževali izobraževanj, so le-ta ocenili kot uspešna.
Ključne besede: sodobni prodajalec, prodajni proces, inovativne tehnike prodaje, izobraženi kupec, komunikacija
Objavljeno v ReVIS: 23.09.2022; Ogledov: 1434; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

3.
Analiza vpliva odnosov med kupcem in dobavitelji na kakovost dobav : diplomska naloga
Bojan Lunar, 2014, diplomsko delo

Opis: Raziskovalno vprašanje: Analiza vpliva odnosov med kupcem in dobavitelji na kakovost dobav, kjer odnos pomeni (1) kratkoro č no aktivno sodelovanje in (2) dolgoro č ni partnerski odnos. Kupec in dobavitelj morata vzp ostaviti primerne odnose, z namenom, da imata oba od tega tudi dolo č ene koristi. Dobavitelj mora težiti k č im manjšim proizvodnim stroškom in zahtevani kakovosti proizvoda, kupec pa k č im manjšemu številu reklamacij pri dobavitelju in posl edi č no manjšim stroškom iz tega naslova. Torej je potrebno z aktivnostmi prepre č iti nasprotja med njima in vzpostaviti sinergijo, ki bo obema prinesla koristi. Namen: Ugotoviti ho č emo, kako najpomembnejši dejavniki odnosov med kupc em in dobaviteljem vplivajo na kakovost dobav in kako to vpliva na stroške slabe kakovosti. Metoda: Osnova so podatki iz obstoje č ega informacijskega sistema v organizaciji o kakovosti dobav. Podatki bodo matemati č no obdelani. Rezultati bodo prikazani v numeri č ni in grafi č ni obliki. Rezultati: Izboljšanje odnosov vpliva na zmanjšanje števila re klamacij, na skrajšanje č asa odprtja reklamacij in znižanje vseh povezanih s troškov s tem. Organizacija: Organizacija bo lahko naredila plan korektivnih akt ivnosti za izboljšanje posameznih faktorjev, ki vplivajo na kakovost dobav . Družba: Apliciranje spoznanj širše v ve č organizacijah. Originalnost: Prva tovrstna raziskava v organizaciji. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: Raziskava pojasnjuje posamezne vplive, ne obravnava pa medsebojnih razmerij med dejavniki, sa j smo zajeli samo eno organizacijo.
Ključne besede: kupec, dobavitelj, partnerski odnosi, reklamacije, stroški, vzgoja dobavitelja, presoja dobavitelja, SQA, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 23.08.2021; Ogledov: 1714; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
5.
Analiza zadovoljstva z opravljenimi storitvami ročne avtopralnice : magistrska naloga
Teja Cunk, 2017, magistrsko delo

Ključne besede: storitve, zadovoljstvo, dejavniki storitev, kakovost storitve, zaznana kakovost, lojalnost, kupec, ohranjanje kupca
Objavljeno v ReVIS: 19.08.2021; Ogledov: 1795; Prenosov: 0
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Gradniki modela pogajanj med kupcem in različnimi tipi dobaviteljev : magistrska naloga
Božidar Lenarčič, 2015, magistrsko delo

Ključne besede: pogajanja, kupec, dobavitelj, pogajalske izkušnje, BATNA
Objavljeno v ReVIS: 19.08.2021; Ogledov: 1611; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (848,21 KB)

7.
Pomen blagovnih znamk v sodobnem svetu : zaključno delo
Kristijan Jelen, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: Blagovne znamke, blagovna znamka, konkurenčnost, manager, management, kupec
Objavljeno v ReVIS: 20.01.2021; Ogledov: 3693; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (796,47 KB)

8.
Tržno komuniciranje v podjetju X : magistrska naloga
Andreja Petrovič, 2011, magistrsko delo

Ključne besede: Tržno komuniciranje, podjetje, instrumenti, kupec, izdelek
Objavljeno v ReVIS: 14.01.2021; Ogledov: 3108; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

9.
Zagotavljanje pravnega varstva turističnih potnikov na področju Republike Slovenije : magistrsko delo
Petra Dimnik Kranjc, 2017, magistrsko delo

Opis: V sodobnem svetu morajo biti podjetja zelo pozorna na to, kako bodo nastopila na trgu in postala najboljša. Glede na močno konkurenco je potrebno pazljivo izpeljati prav vsako dejavnost. Ena izmed teh je tudi uspešno reševanje reklamacij, katerih predstavitev je bila glavni namen moje magistrske naloge, ki je razdeljena na dva dela in temelji na pravnem področju reševanja reklamacij.V teoretičnem delu je predstavljen turizem in njegova povezava z zadovoljstvom. Prav tako je predstavljen potrošnik in njegov odnos s podjetjem. V praktičnem delu sem poleg analize reklamacij in najpogostejših vzrokov zanje, predstavila tudi primere upravičene in neupravičene reklamacije. Navedena so nekatera dejstva, po katerih je upravičenost reklamacije prepoznavna. V nalogi je prikazan tudi postopek reševanja reklamacij.
Ključne besede: turizem, kupec, zadovoljstvo turistov, pravna varnost, reklamacija
Objavljeno v ReVIS: 13.07.2018; Ogledov: 2995; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (934,54 KB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh