Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Vpliv subliminalnih sporočil na nakupne odločitve potrošnikov
Denis Blažan, 2018

Found in: ključnih besedah
Keywords: subliminalna sporočila, oglasi, zaupanje potrošnikov, management znanja
Published: 23.01.2019; Views: 2404; Downloads: 154
.pdf Fulltext (1,09 MB)

2.
Razvoj spletne aplikacije za filtriranje nepremičninskih oglasov objavljenih v skupini na Facebooku
Jože Gradišar, 2019

Abstract: V diplomski nalogi je predstavljen potek razvoja spletne aplikacije za filtriranje nekategoriziranih oglasov, od snovanja izgleda do same implementacije. V prvem delu je predstavljena problematika in opis zahtev spletne aplikacije, ki bi služila takšnemu namenu. Prav tako so predstavljene tehnologije uporabljene za razvoj aplikacije. V drugem delu je predstavljen razvoj spletne aplikacije, konfiguracije strežnika in objave na splet. Na koncu jedrnato predstavimo delovanje spletne aplikacije in v zaključku predstavimo naše ugotovitve in možnosti za nadgradnjo aplikacije.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Angular ogrodje, spletna aplikacija, razvoj spletnih aplikacij, nepremičninski portal, oglasi, razvoj pajka
Published: 13.11.2019; Views: 2690; Downloads: 126
.pdf Fulltext (5,78 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top