Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 66
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Pomen računovodskih informacij za poslovno odločanje
Vanja Luzar, 2024, ni določena

Opis: V diplomski nalogi preučujemo, kakšna je vloga računovodskih informacij pri poslovnem odločanju. Najprej opredeljujemo pojem organizacije in predstavljamo temeljne funkcije poslovodenja, v nadaljevanju pa preučujemo vrste in glavne značilnosti računovodskih informacij glede na uporabnika in predstavljamo nekatera računovodska orodja za pomoč pri odločanju. V empiričnem delu raziskujemo pomen računovodskih informacij za slovenske profitne in neprofitne organizacije in ugotavljamo, ali obstaja razlika v pogledu na pomen računovodskih informacij med poslovodstvom in računovodstvom. S pomočjo spletne ankete smo ugotovili, da se računovodje in poslovodje zavedajo pomembnosti računovodskih informacij za kakovostne poslovne odločitve. Kot najpomembnejši vir računovodskih informacij anketiranci izpostavljajo izkaz poslovnega izida, kot največjo oviro, ki vpliva na pogostost uporabe računovodskih informacij, pa so izpostavili manko znanja. V diplomski nalogi smo postavili osem različnih hipotez, na osnovi katerih smo ugotovili, da se v glavnem pogled računovodij in poslovodij na pomen računovodskih informacij bistveno ne razlikuje. Tako računovodje kot tudi poslovodje enako zagovarjajo pomembnost računovodskih informacij in se strinjajo, da da imajo pomemben vpliv na uspešnost poslovanja. Ugotovili smo tudi, da se predračunavanje pogosteje uporablja v profitnih organizacijah in da sta najpogostejša razloga analiziranja računovodskih podatkov primerjava z načrtovanim planom in primerjava s preteklim obdobjem.
Ključne besede: računovodstvo, računovodske informacije, organizacija, poslovno odločanje, računovodska orodja.
Objavljeno v ReVIS: 19.07.2024; Ogledov: 860; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

5.
Medkulturno poslovno komuniciranje : magistrska naloga
Tomaž Štefok, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: poslovno komuniciranje, medkulturna inteligentnost, medkulturni timi, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 24.05.2024; Ogledov: 1124; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

6.
Uvedba umetne inteligence v podjetje : magistrska naloga
Iztok Bizjak, 2024, magistrsko delo

Ključne besede: umetna inteligenca, poslovno okolje, etika, magistrsko delo
Objavljeno v ReVIS: 24.05.2024; Ogledov: 1400; Prenosov: 43
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

7.
8.
Čustvena in duhovna inteligentnost v sodobnem poslovnem okolju
Mateja Urbančič, 2023, ni določena

Opis: Vsi imamo različne osebnosti, različne želje in potrebe ter različne načine izkazovanja čustev. Krmarjenje skozi vse to zahteva taktnost in pamet – še posebej, če upamo, da bomo v življenju uspeli. Tu postane čustvena inteligentnost pomembna. V magistrski nalogi nas je zanimalo, če zaposleni uporabljajo sposobnosti čustvene in duhovne inteligentnosti v sodobnem poslovnem okolju. Duhovna inteligentnost je opredeljena kot človeška sposobnost postavljanja vprašanj o končnem pomenu življenja in integriranem odnosu med nami in svetom, v katerem živimo. Posledica tega je izboljšanje psihičnega blagostanja posameznikov in doseganje cilja v njihovem življenju. V magistrski nalogi smo empirično raziskovanje razdelili na dva dela. V kvantitativnem delu empirične raziskave smo z anketnim vprašalnikom ugotovili posamezne sposobnosti zaposlenih v poslovnem okolju, ki smo jih v kvalitativnem delu empirične raziskave s pomočjo poglobljenih vprašanj za intervjuje, primerjali med seboj ter jih povezovali s teorijo. Ugotovili smo, da je najbolj razvita sposobnost anketirancev za zaznavanje, ocenjevanje in izražanje čustev pri zaposlenih v sodobnem poslovnem okolju, ter da se zaposleni zavedajo, kdaj doživljajo spremembe razpoloženja. Najbolj razvita sposobnost zaposlenih, potrebna za čustveno spodbujanje mišljenja je, da jih svoja čustvena razpoloženja različno spodbujajo pri specifičnih problemih. Nadalje smo ugotovili, da je najbolj razvita sposobnost, potrebna za uporabo čustvenega znanja, da zaposleni interpretirajo pomen emocij, ki se nanašajo na odnose. Ugotovili smo, da zaposleni sprejemajo čustva, tako prijetna kot neprijetna, kar je njihova najbolj razvita sposobnost, potrebna za reflektivno regulacijo čustev za spodbujanje čustvene in intelektualne rasti v poslovnem okolju. Zaposleni razvitost kompetenc duhovne inteligentnosti izkazujejo kot zavezanost k osebni rasti in sprejemanju sočutnih in modrih odločitev. Hipotezo o nepoznavanju veščin čustvene inteligentnosti smo ovrgli, ker se zaposleni zavedajo veščin čustvene inteligentnosti, saj večina zaposlenih prepozna čustveno inteligentnost kot sposobnost globoke intuicije, sočutja in empatije.
Ključne besede: Čustvena inteligentnost, duhovna inteligentnost, poslovno okolje, sočutje, empatija, modrost.
Objavljeno v ReVIS: 03.06.2023; Ogledov: 1250; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

9.
Uporaba družbenih omrežij v B2B trženju in znamčenju
David Šinko, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena uporaba družbenih omrežij v okolju B2B kot rešitev za olajšanje prodajnega procesa. Prodajni proces B2B je dolg in zahteven proces, ki se mora izvajati z izredno strateškim pristopom, predvsem pa gre pri tem le za tehnično prodajo, pri čemer je treba ciljnega kupca ves čas izobraževati o rešitvah podjetja. Podjetja B2B lahko tako družbena omrežja uporabijo kot način promocije svojih izdelkov ali storitev ter predvsem izobraževanja svoje ciljne skupine, kar jim prihrani čas in denar, ki bi sicer moral biti investiran v izobraževanje na terenu.
Ključne besede: Družbena omrežja, B2B poslovno okolje, B2B prodaja, Strategija družbenih omrežij, Prodajni proces.
Objavljeno v ReVIS: 28.03.2023; Ogledov: 1293; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh