Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 52
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba komunikacijskega navodila v klicnem centru X
Nataša Pezdir, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovno komuniciranje, telefonsko komuniciranje, asertivno komuniciranje, klicni centri, stranke, diplomsko delo
Objavljeno: 27.02.2017; Ogledov: 2987; Prenosov: 177
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

2.
ŠTUDIJA PRIMERA NAJUSTREZNEJŠE TEHNIČNE REŠITVE POSLOVNE INTELIGENCE V OBRAVNAVANEM PODJETJU
Marko Blatnik, 2017

Opis: Vsako podjetje se na določeni točki razvoja sooči s količino poslovnih podatkov preveliko za ročno obdelavo. Zastarel pristop kot je uporaba Excel tabel, uvažanje podatkov iz različnih računalniških aplikacij in predstavitev informacij v programu PowerPoint, je pristop, ki terja visok delež človeškega dela, proces analize podatkov je zamuden, poleg tega pa omogoča veliko število napak in neskladnosti. Pogosto se informacije, v časovno različnih poročilih, izračunavajo na različne načine, sledljivost teh izračunov pa je pomanjkljiva. Ko je takšno poročilo pripravljeno, se postavlja vprašanje njegove dostopnosti. Običajno so hranjena na način, da jih je potrebno iskati bodisi v elektronski pošti, na lokalnem računalniku, skupnem diskovnem pogonu ali morda v eni izmed rešitev za hrambo podatkov v oblaku, kar lahko predstavlja tudi varnostno tveganje. Še posebej problematična je dostopnost takšnega poročila, ko morda pri roki nimamo drugega kot mobilni telefon. Klasične BI rešitve načeloma v celoti odpravljajo zgornje probleme in analitiku omogočajo enostavno obdelavo podatkov, uporabnikom na različnih nivojih pa informacije, ki jih potrebujejo na dnevnem, operativnem, taktičnem in strateškem nivoju. Sodobne BI rešitve ponujajo uporabniške module, dostopne na vseh mobilnih napravah, pri čemer sta grafika in tehnologija modula prilagojeni velikosti ekrana in tehničnim zmožnostim teh naprav. Cilj BI sistema je kakovostno in čim hitrejše pridobivanje informacij, kar poslovodstvu ali podjetniku omogoča boljše razumevanje položaja podjetja v primerjavi s konkurenčnimi podjetji. Sodobne BI rešitve omogočajo izmenjavo podatkov, interakcijo med uporabniki in njihovo skupno delo, kar poimenujemo tudi kolektivna inteligenca. Za malo gospodarstvo je še posebej izjemnega pomena to, da ohrani vitko organiziranost in fleksibilnost. Sodobne rešitve poslovne inteligence lahko navedeno obogatijo in hkrati omogočijo podjetju ter podjetnikom enostavno in hitro pridobivanje informacij ter ustrezno prilagajanje na trenutno razmere v poslovnem okolju. Na podlagi lastnih opažanj ugotavljam, da je stopnja rabe informacijskih tehnologij v okviru malih in srednjih podjetij v Sloveniji, na sorazmerno nizki ravni, področje rabe in implementacije poslovne inteligence pa je slabo raziskano. Na voljo je veliko število tehničnih rešitev, implementacija BI rešitve pa predstavlja pomemben mejnik v razvoju podjetja. Posledično je izbira ustrezne BI rešitve zapleten proces, implementacija pa terja veliko finančnih in kadrovskih virov kot tudi ukvarjanje s strateškimi vprašanji, poslovnimi procesi in ključnimi indikatorji uspešnosti. V diplomskem delu je zbranih nekaj najbolj prepoznavnih in uveljavljenih BI produktov in izvajalcev implementacije BI rešitev. Predstavljen je način izbire tehnične izbire BI rešitve, ki omogoča primerjavo različnih BI produktov in upošteva reference in sposobnost izvedbe posameznih izvajalcev implementacije BI rešitev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Poslovna inteligenca, poslovno poročanje, sistem uravnoteženih kazalnikov, merjenje uspešnost, študija primera.
Objavljeno: 10.08.2017; Ogledov: 2416; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (971,77 KB)

3.
Pravni vidiki udeležbe slovenskega podjetja na azerbajdžanskem trgu
Darija Jamnik, 2016

Opis: Mnoga slovenska podjetja se zaradi znižanja gospodarske rasti in konkurence na domačem trgu odločajo za širitev na bolj oddaljene trge. Republika Azerbajdžan, kavkaška dežela ognja, ki je zelo bogata z nafto, predstavlja našemu gospodarstvu oziroma podjetjem velik izziv na področju mednarodnega sodelovanja. Za gospodarska podjetja je med drugim pomembno, da imajo stabilno poslovno okolje, torej ustrezno zakonodajo ter pravosodni sistem, ki deluje hitro in pravično. Pri tem ima pomembno vlogo tudi država ter vse njene institucije. Magistrska naloga z raziskovalnim pristopom prouči slovensko in azerbajdžansko zakonodajo ter le-to analizira tudi v odnosu do Evropske unije oziroma njenih smernic. Izpostavljen je primer dobre prakse internacionalizacije podjetja na azerbajdžanski trg. Raziskovanje obsega tudi problematiko mednarodnega sodelovanja, s katero se srečujejo akterji, zlasti glede pomoči naše države pri osvajanju tujega trga ter nadaljnjih pričakovanj od azerbajdžanskega trga. Rezultati magistrske naloge kažejo na nujnost sprememb in odpravo pomanjkljivosti na področju gospodarske politike mednarodnega sodelovanja ter nujno zagotovitev temeljnih pogojev za vzdržno gospodarsko rast in razvoj v Republiki Sloveniji.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mednarodno sodelovanje, poslovno okolje, internacionalizacija, slovenska podjetja v tujini, azerbajdžanski trg, Slovenija, Azerbajdžan, magistrske naloge
Objavljeno: 22.08.2017; Ogledov: 2432; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (13,00 MB)

4.
5.
6.
Poslovni načrt za podjetje anonimni prijatelj, s. p.
Anja Gorišek, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetništvo, samostojni podjetnik, poslovno načrt, konkurenčna cena, inovacije
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 1886; Prenosov: 97
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

7.
8.
Poslovni načrt odprtja podjetja Viva est
Tina Šmit, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovno načrtovanje, podjetniška ideja, raziskava trga, trženjske strategije, stroški, diplomske naloge
Objavljeno: 19.10.2017; Ogledov: 2188; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

9.
10.
Vodenje v medkulturnem okolju
Tomaž Pečnik, 2018

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodenje, poslovno komuniciranje, medkulturne razlike, letalske vzdrževalne agencije, letalska podjetja, pogodbeni delavci, magistrsko delo
Objavljeno: 02.02.2018; Ogledov: 2179; Prenosov: 186
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh