Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Nakup in prevzem vodenja Hostla Ana
Mariša Šifrar, 2019

Opis: V diplomskem delu sta predstavljena nakup in prevzem vodenja Hostla Ana, ki se nahaja v središču Ljubljane. V diplomskem delu smo se osredinili na mladinski turizem, ki je ena izmed tržnih niš slovenskega turizma. Hostel obravnavamo v sklopu mladinskega turizma, ki je zadnja leta v porastu. Sem štejemo turiste, stare med 15 in 29 let, ki želijo odkrivati nove lokacije, a pri tem ne želijo zapraviti veliko denarja za prenočitev v nekem kraju. Gostje želijo poleg prenočitve v hostlu doživeti še nekaj več. Zato hostli niso namenjeni le prenočitvi, ampak tudi druženju in spoznavanju. Hostel Ana že nekaj let uspešno posluje. Svojo finančno strategijo smo oblikovali kot spodbujajočo, a realno. Ugotovili smo, da bi hostel že v prvem letu dosegel zmerno prodajo nastanitev in pozitivni denarni tok ter dobiček. Če bi upoštevali načrt prodaje, bi bilo lahko enako tudi vsako naslednje leto. Čisti prihodki od prodaje se prva tri leta večajo na ravni 50.000 EUR na leto, zadnje leto se ustavijo pri 20.000 EUR letno, saj v tretjem letu izkoristimo maksimalno zmogljivost novih ležišč
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: hostel, mladinski turizem, prednosti, slabosti, finančna strategija, kapaciteta, čisti prihodki.
Objavljeno: 27.09.2019; Ogledov: 2050; Prenosov: 189
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

2.
Iskanje rezervnih delov s pomočjo QR kode
Maja Zoran, 2019

Opis: Avtor ne dovoljuje objave na spletni strani oz. v elektronski knjižnici FIŠ zaradi prepovedi organizacije, v sklopu katere je bil pripravljen empirični del naloge.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: črtna koda, QR koda, uporaba, uporaba v podjetju, prednosti, slabosti
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 2738; Prenosov: 0

3.
Kako izbrati pravo metodologijo projektnega vodenja?
Jure Bunić, 2020

Opis: Noben projekt ni popolnoma enak drugemu, četudi uporabimo predloge preteklih uspešno izpeljanih projektov. Za vodenje projektov ni pristopa, ki bi ustrezal vsem. Kar najbolje ustreza eni projektni ekipi, organizaciji in vrsti projekta, je lahko nočna mora za drugo. Zato so se na različnih področjih oziroma v različnih panogah začele razvijati metodologije projektnega vodenja, ki se prilagajajo njihovim edinstvenim potrebam in težavam. Nastalo je veliko različnih metodologij projektnega vodenja. Kako torej veste, katera metodologija projektnega vodenja je najboljša za vas, vašo ekipo in seveda vašo organizacijo? V diplomskem delu je predstavljenih osem metodologij projektnega vodenja, ki predstavljajo kombinacijo logično povezanih praks, metod in procesov, ki določajo, kako najbolje načrtovati, razvijati, nadzorovati in izvajati projekt skozi neprekinjen postopek izvajanja do uspešnega zaključka in prenehanja. Vsaka izmed njih je rezultat dolgoletnega razvoja in praktičnih izkušenj ter predvsem nenehne želje in potrebe po izboljšanju in povečanju uspešnosti projektov. V osnovi se metodologije delijo na tradicionalne in moderne. Prve so v teoriji primernejše predvsem za projekte z dobro definiranimi cilji in v stabilnem okolju, medtem ko so druge bolj uporabne v manj standardiziranem okolju z nepredvidljivimi spremembami in slabše definiranimi cilji. V nadaljevanju diplomske naloge podrobneje predstavimo rezultate anketne raziskave, kjer smo od anketirancev pridobili kvalitetne in pomembne informacije iz prakse, ki so ključnega pomena pri potrjevanju zastavljenih hipotez. Predstavitev smo razdelili na tri sklope, in sicer splošni rezultati analize, rezultati analize, glede na posamezno metodologijo, in rezultate analize, s pomočjo katerih bomo dokazovali zastavljene hipoteze. Prvi sklop se nanaša na splošne rezultate vseh anketirancev, kjer razdelimo anketirance po branžah, številu zaposlenih, številu in vrsti projektov, ki jih izvajajo, ter povprečno število sodelujočih pri posameznem projektu. Drugi sklop rezultatov predstavlja rezultate anketirancev, glede na posamezno metodologijo, v tretjem sklopu pa predstavimo dejavnike, ki so jih anketiranci upoštevali pri izbiri metodologije projektnega vodenja, razloge, zaradi katerih so se odločili za izbiro metodologije, pozitivne učinke in slabosti, ki so jih prepoznali z uporabo metodologije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: projekt, projektno vodenje, metodologije projektnega vodenja, uspešnost, analiza, rezultati v praksi, dejavniki, razlogi, prednosti, slabosti.
Objavljeno: 22.10.2020; Ogledov: 1827; Prenosov: 181
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

4.
5.
Odločitev za s. p. ali d. o. o. ob ustanovitvi podjetja
Aleš Verbovšek, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: samostojni podjetnik, družba z omejeno odgovornostjo, prednosti, slabosti, davčne obveznosti
Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 1407; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (477,06 KB)

6.
Delo na daljavo kot posledica spremenjenega načina dela zaradi pandemije
Neža Stanič, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: delo na daljavo, zaposleni, izbrana banka, prednosti in slabosti
Objavljeno: 06.12.2023; Ogledov: 245; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh