1. |
2. |
3. Bonton, protokol in letalski prevozi državniških delegacijDeana Potza, 2016 Opis: Magistrsko delo z naslovom Bonton, protokol in letalski prevozi državniških delegacij predstavlja bonton in protokolarna pravila na splošno in v letalstvu, kot tudi organizacijo in izvedbo letalskih prevozov državniških in drugih pomembnih delegacij. Prikazuje sprejem in odpravo različnih kategorij pomembnih potnikov ter s tem povezane varnostne ukrepe. Vsebuje predstavitev primerov državniških in protokolarnih letov ter raziskavo, kakšne bi bile možnosti organizacije in izvedbe tovrstnih letov v primeru stečaja oziroma izgube operativne licence nacionalnega letalskega prevoznika Adrie Airways. V civilnem letalskem prometu poznamo različne vrste letalskih prevozov: redne polete, več različnih vrst čarterskih poletov ter posebne letalske polete, med katere spadajo tudi prevozi državniških in drugih pomembnih delegacij. Slednji so v magistrskem delu podrobno predstavljeni; za njihovo pravilno organizacijo in izvedbo je namreč potrebno upoštevati vrsto ukrepov in postopkov, ki so v marsičem drugačni od izvedbe rutinskih, vsakdanjih poletov. Naloga predstavlja tudi nekatera pravila obnašanja na službenih in zasebnih potovanjih z letali, ki se zaradi specifičnega okolja nekoliko razlikujejo od splošnih pravil. S študijo primera sta predstavljeni organizacija in izvedba državniškega oziroma protokolarnega leta na najvišjem nivoju. V nadaljevanju je opisano, kako takšne operacije potekajo pri tujih letalskih družbah. V zaključnem delu so predstavljene potrditve zastavljenih hipotez in podana analiza raziskave. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: protokol, bonton, diplomacija, diplomatski protokol, letalski prevozi, Slovenija, Evropska unija, magistrske naloge Objavljeno: 05.07.2018; Ogledov: 2371; Prenosov: 211
Celotno besedilo (2,02 MB) |
4. Spletna rešitev za hitri dostop do voznega reda mestnega prometa v Novem mestuValmir Zajmi, 2015 Opis: Javne storitve so z informatizacijo izboljšale svojo dosegljivost in interaktivnost s svojimi občani. Mednje sodi tudi javni prevoz, ki v Novem mestu še vedno ostaja v tradicionalni obliki, zato v svoji diplomski nalogi predstavljam spletno aplikacijo oziroma rešitev, ki bo občanom omogočala hitrejše in enostavnejše dostopanje do urnika voznega reda. V prvem delu moje diplomske naloge se osredotocam na obstojeci sistem voznega reda v Novem mestu. V drugem delu moje diplomske naloge bom trenutni sistem najprej primerjal z mojo rešitvijo ter predstavil mojo spletno aplikacijo, imenovano BusNM. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: javni prevozi, Novo mesto, spletna aplikacija, Laravel, BusNM Objavljeno: 21.08.2018; Ogledov: 2675; Prenosov: 130
Celotno besedilo (2,17 MB) |
5. Razvoj spletne aplikacije za spremljanje prevozov v podjetjuDavid Kralj, 2018 Opis: Magistrska naloga predstavlja razvoj aplikacije za spremljanje prevozov v podjetju. To je spletna aplikacija, ki je namenjena podjetju Transport Bruna d.o.o. Cilj spletne aplikacije je vozniku olajšati beleženje prevozov in obenem podjetju nuditi sproten nadzor nad prevozi in stroški, ki zadevajo prevoze ter njihova vozila. V nalogi so opisana uporabljena razvojna orodja in tehnologije za razvoj spletnih aplikacij, kot tudi sama predstavitev in delovanje spletne aplikacije. Rezultat je izdelana spletna aplikacija, ki omogoča beleženje prevozov, strank in stroškov. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: spletna aplikacija, MVC, ASP.NET, prevozi, podatkovna baza Objavljeno: 30.11.2018; Ogledov: 3535; Prenosov: 193
Celotno besedilo (2,74 MB) |
6. Zadovoljstvo uporabnikov z izvajanjem reševalnih in drugih prevozovSeid Avdić, 2020 Opis: V diplomski nalogi bomo obravnavali zadovoljstvo uporabnikov z reševalnimi (nenujnimi) ter
sanitetnimi prevozi v podjetju Meri Impex, d. o. o. Dotaknili se bomo tudi razlik med
izvajanjem samega dela v Sloveniji in v tujini (Avstrija, Hrvaška, Nizozemska). Med najbolj
razvitimi v Sloveniji je prav prej omenjeno podjetje. Obdelali smo tudi temo virusa z nazivom
Sars-CoV-2, zaradi katerega so se v vsaki panogi mnoge stvari spremenile. Podatke smo
pridobili s kvalitativno in kvantitativno analizo, ki smo jih izvedli z intervjujem direktorice
podjetja, in anketo uporabnikov prevoza. Preko anket smo torej raziskovali, kako so
uporabniki zadovoljni z izvedbo samega transporta ter kaj bi po njihovem mnenju pripomoglo
k izboljšanju le-tega. Tukaj smo ugotovili, da se pacienti najbolje počutijo, ko so deležni
prevoza z vozilom Mercedes-Benz Sprinter. Omejitve z izvedbo anket zaradi virusa so nam
vzele predvsem veliko časa za izvedbo le-teh. Z intervjujem direktorice podjetja smo želeli
izvedeti, kakšen pogled ima na doseganje večjega zadovoljstva uporabnikov z udobnostjo. S
to analizo smo ugotovili, da v omenjenem podjetju upoštevajo predhodne slabe izkušnje z
nakupom manj udobnih vozil in opreme in predvsem finance. Direktorico podjetja smo zaradi
težje dostopnosti zaradi epidemije težko dobili (sistemizacija dela), zato se je bilo za čas za
analizo težko dogovoriti. V tej panogi zdravstva se ljudje različnih starostnih skupin srečujejo
s poškodbami in obolenji. Zato sta prav zanje še posebej pomembna udobnost in časovni
interval prevoza. Anketirali smo ciljno skupino od 18 do 80 let starosti in skupaj zbrali 51
anketirancev. Rezultati, ki so bili doseženi s pomočjo analiz, so lahko dobri napotki podjetjem
pri sistematizaciji svojega dela (manjša ali nova podjetja na trgu).
Na samem koncu, pod poglavjem priloge, je priložen primer ankete in intervjujev. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: uporabniki, reševalni prevozi, sanitetni prevozi, namenska vozila, opremljenost, zavarovalnice, sistemi zavarovanj, COVID19, tujina, diplomske naloge Objavljeno: 13.08.2021; Ogledov: 705; Prenosov: 76
Celotno besedilo (2,15 MB) |