Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 95
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Prednosti elektronskega trgovanja z vidika uporabnika
Bruno Brun, 2016

Found in: ključnih besedah
Keywords: elektronsko poslovanje, elektronsko trgovanje, e-trgovina, spletna trgovina, varnost poslovanja, diplomsko delo
Published: 11.01.2017; Views: 4594; Downloads: 217 (1 vote)
.pdf Fulltext (602,51 KB)

2.
Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Facebook
Ingrid Prah, 2013

Found in: ključnih besedah
Keywords: družbeni splet, spletna družbena omrežja, Facebook, nagradne igre, marketing
Published: 03.03.2017; Views: 4706; Downloads: 220
.pdf Fulltext (1,03 MB)

3.
Načrtovanje rasti podjetja Moja čokolada d. o. o.
Denis Mrzljak, 2017

Abstract: V diplomskem delu sem predstavil in analiziral podjetje Moja Čokolada d. o. o. Podjetje je bilo ustanovljeno decembra leta 2013 in se že od ustanovitve ukvarja pretežno s prodajo raznoraznih čokoladnih izdelkov preko spletne trgovine MojaČokolada.si. V uvodnem delu diplomske naloge sem predstavil podjetje in podjetnika, opisal panogo, v kateri podjetje posluje, predstavil njihove storitve, vizijo in poslanstvo. Izdelal sem raziskavo in analizo trga. Analiziral sem panogo, konkurenco, predstavil življenjski cikel podjetja glede na Churchill-Lewisov model in izdelal SWOT analizo. V poglavju finančna analiza dosedanjega poslovanja podjetja sem poleg analize bilance stanja in analize poslovnega izida za pretekla tri leta predstavil tudi razne finančne kazalnike. Iz analize poslovnega izida je razvidno, da je podjetje imelo v letu 2016 185.667 EUR čistih prihodkov od prodaje, kar predstavlja skoraj 60 odstotkov več prihodkov kot v poslovnem letu 2014. S finančnimi kazalniki sem le dodatno potrdil, da ima podjetje vse možnosti za nadaljnjo rast, saj podjetju rastejo sredstva, prodaja in začelo je poslovati z dobičkom. V diplomski nalogi sem analiziral tudi dosedanjo rast podjetja in preučil možne strategije nadaljnje rasti. Moje mnenje je, da bo podjetje še naprej najbolje rastlo s pomočjo diverzifikacije. Podjetje se ima namen širiti tudi na trge sosednjih držav. Predvidel sem bodočo rast podjetja, stroške in finančne projekcije za naslednja tri leta. V naslednjih treh letih se pričakuje približno 63 % rasti prihodkov od prodaje. Zadnje poglavje sem namenil kritičnim tveganjem in možnim rešitvam, kjer sem opisal trenutno največje nevarnosti podjetju in možne preventive oziroma rešitve. Mislim, da ima podjetje Moja Čokolada, d. o. o. velik potencial, ki ga bo s pomočjo diverzificirane rasti, dinamičnosti in hitrega prilagajanja trgu lahko dosegla.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Strategija rasti, rast podjetja, SWOT-analiza, spletna prodaja, spletna trgovina, rast z diverzifikacijo
Published: 07.09.2017; Views: 6225; Downloads: 532
.pdf Fulltext (1,39 MB)

4.
Načrt uvedbe spletne prodaje v podjetju Alma mix d. o. o.
Patricia Gleščič, 2017

Abstract: Živimo v svetu digitalizacije, kjer so nam informacije na razpolago vedno in povsod. Napredna tehnologija nam širi obzorja na nove načine in s tem omogoča hitrejše iskanje novih trgov, ki za naše družinsko podjetje Alma Mix, d. o. o., predstavljajo bodoče poslovne priložnosti v spletni prodaji. Ta postaja v današnjem svetu eden najprivlačnejših načinov elektronskega poslovanja kot tudi pomemben dejavnik digitalne ekonomije. Podjetje brez kvalitetnega marketinškega načrta, ki nam kot orodje nudi podrobno tržno analizo, jasno opredeljene cilje, strategije in aktivnosti, si ne more privoščiti vstopa na nov trg in biti hkrati uspešno. V diplomskem delu smo s tržno raziskavo pridobili vse potrebne informacije, ki so pripomogle pri sestavi načrta za uvedbo spletne prodaje na slovenskem trgu. Cilj diplomske naloge je dokazati, da obstaja trg in potencialni kupci, ki bi kupovali hišni tekstil preko spleta.
Found in: ključnih besedah
Keywords: spletna prodaja, marketinški načrt, slovenski spletni trg, tržna raziskava
Published: 23.12.2017; Views: 3615; Downloads: 160
.pdf Fulltext (1,91 MB)

5.
6.
Načrtovanje moderne in učinkovite spletne strani
Pina Jamnikar, 2015

Found in: ključnih besedah
Keywords: spletna stran, optimizacija spletne strani, ključne besede
Published: 05.04.2018; Views: 2933; Downloads: 140
.pdf Fulltext (1,68 MB)

7.
Vloga spletne trgovine v sodobnem podjetniškem poslovanju
Kristina Zaponšek, 2018

Found in: ključnih besedah
Keywords: spletna trgovina, pospeševanje prodaje, spletno okolje, management znanja
Published: 24.04.2018; Views: 2814; Downloads: 168
.pdf Fulltext (1022,00 KB)

8.
Poslovni načrt podjetja Mastersport, d.o.o.
Miha Crnkovič, 2014

Found in: ključnih besedah
Keywords: podjetništvo, poslovni načrt, spletna trgovina, trženje, raziskave trga, spletna prodaja
Published: 08.05.2018; Views: 3066; Downloads: 160
.pdf Fulltext (685,91 KB)

9.
Poslovni načrt rasti podjetja Etis d. o. o.
Anita Plut, 2012

Found in: ključnih besedah
Keywords: rast podjetja, diverzifikacija, poslovni načrt, spletna prodaja, SWOT analiza
Published: 28.06.2018; Views: 2327; Downloads: 134
.pdf Fulltext (1,63 MB)

10.
Načrtovanje rasti podjetja Vita, Trebnje, d.o.o.
Elvira Lulić, 2012

Found in: ključnih besedah
Keywords: načrtovanje rasti, poslovni načrt, diverzifikacija, generična rast, spletna trgovina
Published: 28.06.2018; Views: 2310; Downloads: 140
.pdf Fulltext (1,01 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top