Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Načrtovanje rasti in razvoja podjetja G3Spirits, d. o. o.
Anže Herbst, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: strategija podjetniške rasti, rastoči posel, tržna raziskava, analiza trga
Objavljeno: 22.03.2018; Ogledov: 2583; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (851,09 KB)

2.
Tržna strategija ob uvedbi novega mesnega izdelka na slovenski trg
Evelina Krajnc, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: trženje, strategije trženja, tržna strategija, izdelek, podjetje, znanje
Objavljeno: 12.01.2021; Ogledov: 1175; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (997,88 KB)

3.
Pospeševanje prodaje merilnikov kakovosti zraka
Miha Aleš, 2021

Opis: V diplomskem delu smo preučili možnosti pospeševanja prodaje za novonastalo podjetje Global PMM, d. o. o. Na podlagi teoretičnih izhodišč smo naredili tržno analizo in marketinški plan ter se spoznali s trženjskim komuniciranjem, na koncu pa smo naredili strategijo, kako pospešiti prodajo indikativnih merilnikov kakovosti zraka. Osnovni namen diplomskega dela je bil preveriti, ali si kupci na slovenskem trgu želijo več merilnikov kakovosti zraka. S spletnim anketnim vprašalnikom in vzorcem 747 anketirancev smo prišli do spoznanja, da obstaja veliko zanimanje za nakup indikativnih merilnikov kakovosti zraka.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: indikativni merilniki kakovosti zraka, marketinški plan, pospeševanje prodaje, trženjsko komuniciranje, tržna strategija
Objavljeno: 02.02.2022; Ogledov: 688; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

4.
Poslovni načrt za hotel X
Andrej Prunk, 2022

Opis: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za hotel X, ki se nahaja v Sežani. Poslovne načrte po vsem svetu uporabljajo za spodbujanje in razvoj poslovne rasti. Namen diplomskega dela je s pomočjo izdelanega poslovnega načrta pridobiti možnost financiranja za projekt nakupa in obnove hotela X. Poslovni načrt je opredelil upravičenost investicije, ki bo prinesla nove zaposlitve, povečanje prihodkov in ustvarjanje novih dobičkov. Prav tako se bo povečala dodana vrednost in dodana vrednost na zaposlenega. Projekt bo na turistični trg prinesel novo ponudbo, ki je potrebna in bo konkurenčna v svojem okolju.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, investicija, turizem, hotel, tržna strategija, finančno poslovanje, uporabnost
Objavljeno: 22.07.2022; Ogledov: 704; Prenosov: 113
.pdf Celotno besedilo (1,11 MB)

5.
6.
Krepitev znamke na primeru Ojster
Jaka Skubic, 2023

Opis: Cilj magistrskega dela je prepoznati ključne dejavnike, ki vplivajo na krepitev znamke. Z analizo podatkov, zbranih z vprašalnikom, smo s statističnimi metodami testirali hipoteze in odgovorili na raziskovalno vprašanje, kateri so tisti elementi znamke Ojster, ki imajo za kupce edinstveno vrednost. Rezultati analize kažejo, da je za kupce znamke Ojster med pomembnejšimi elementi prodajna izkušnja, ki gradi zvestobo znamki. V nadaljevanju nas je zanimalo, kako lahko znamka Ojster s trženjskimi aktivnostmi neguje željeni odnos s kupci, za kar smo uporabili različna orodja strateškega načrtovanja, ki so tudi podlaga za oblikovanje načrta krepitve znamke Ojster, kar pa je osrednji cilj magistrskega dela.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: znamka, znamčenje, krepitev znamke, tržna strategija, neotipljiv kapital znamke.
Objavljeno: 11.10.2023; Ogledov: 336; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh